Jeep Commander: dobrodružství na kolech

12 komentářů

Fikus
21. prosince • 9:10

Zdravím, koupil jsem commandera a mam problém se zapínáním uzávěrky. podle servisu kde jsem auto nechal opravovat je na příčině jakási cívka, která me přišla na 15 000 Kč a po 2 dnech ježdění se cívka odpálila. Cívku jsem nechal vyměnit podruhé a fungovalo to asi hodinu, tak už nevím :-(:-( Prosím o radu, popřípadě o doporučení kvalitního servisu na Jeep. Díky.

bob
11. října • 23:20

je to super auto!!!

Tuningar
23. listopadu • 16:48

B-] SUPER CHCI HO ! B-]

Nothing
13. srpna • 9:42

to auto je hnus....

glider
14. srpna • 18:53

2 Nothing: asi si to auto este nevidel nazivo:-O

Ace
13. srpna • 12:41

Opravdu oduševnělý příspěvek...
To auto je úžasné, hlavně jeho možnosti v terénu, když to srovnáš s dnešními rádoby SUV...hnus seš ty:-):-P

Sob
13. srpna • 16:34

noi právě s SUV to srovnávat nersmíš spíš s autama jako je Vitara, Pajero a další plnokrevné offroady .... mě se líbí i když do pitomě jednoduchého a nezničitelného Wranglera to už má hodně daleko .....

WoodCAT
13. srpna • 15:55

Moznosti v terenu jsou asi uzasne. Interier je na druhou stranu tragedie. Ten laciny, tvrdy plastik, to je jak z Favorita :-(

RB
13. srpna • 18:17

Prave moderni tvrde plasty, jake lze videt v US a Korejskych vozech jsou perfektni.
Ty lacine mekcene plasty travici pomzvolna popsadku jsou dnes uz passe.

tuky
13. srpna • 18:24

Pane kolego, kde to zijete? Vy tvrdite, ze plasty, co EU prestala vyrabat pred 15 rokmi a dnes se nachazeji v autach za 1/2 ceny europskych aut su tie lepsie?Doporucuji 500km jizdu s americkym autem a vysledek se dostavi ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RB
13. srpna • 23:26

najezdil jsem desetitisice Km ruznymi americkymi auty (vse r.v. od 2003 po 2006) a opravdu tyto "tvrde" plasty byly zavadeny masove az po roce 2004 po te, co se mekcene plasty dostali na "blacklist" pro svou skodlivost pri dlouhodobe expozici.To, co se dava do evropskych aut pusobi opravdu lacine, jako z minuleho stoleti. Nastesti v drazsich evropskych autech uz zacinaji tyto "tvrde" plasty take objevovat.

tuky
14. srpna • 0:53

"dlouhodoba expozice" mysim, ze mate na mysli vystavenie vyssim teplotam a nasledne uvolnovanie skodlivych latok do vzduchu kabiny.Tak napr. Volvo tusim dosiahlo slusne vysledky v teste co sa nedavno konal [uprimne, neviem , tie vysledky naspamat ani si nepamatam kde som ich videl; ale mam pocit, ze Volvo obstalo slusne] - a zeby svedi mali tvrde plasty???Ja sa priklanam k vacsine: makky plat je krajsi, lepsi na omak a bezpecnejsi pri buracke.Ja mam tu cest byt s tvrdou palubovkou kazdy den - niet nad makcene plasty [a auta robene na 200+km/h]mimochodom, Jeep Gr.Ch a Durango -> ako to moze niekto vydrzat cely den za volantom, ked pravym kolenom naraza na palubovku [patricne tvrdu]??// na velmi hrbolatej ceste tieto americke palubovky prinasaju zaujimavu hru: "omg, when will it disintegrate?"Zaver: kolko ludi, tolko chuti; cest kazdemu nazoru [okrem Ficovych ch*]

Doporučujeme

Články odjinud