Jeep Cherokee zná české ceny. Za naftový čtyřválec zaplatíte i 1,2 milionu Kč

Book  |  01. 05. 2014 08:57

Je mi líto, ale musím to napsat. Co to je proboha za nadpis? To O "blbý" Fabii taky píšete, že za benzinovou RS dáte až 600 000 Kč? (což je IMO daleko větší nesmysl)

Odpovědět  |   | 
Venouch  |  01. 05. 2014 09:19

No já nevím, ale i těch 900 za obyčejný auto s obyčejným dieselem a pohonem přední nápravy je solidní nesmysl. "a jako bonus dostanete odporný design". Jediná trochu smysluplná verze je ten Trailhawk. Jenže ta je zase drahá jak pr.el.

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  01. 05. 2014 09:27

Útěchou může být že za ceníkové ceny se nekupuje, navíc koncern Fiat je má vždy trochu přepálené, viz. Freemont na který se dá dostat sleva 200k oproti ceníku, domů odjíždíš v V6 AWD za necelých 700k.

Základ Cherokeeho tipuji kolem 700k, AWD s našlapanou výbavou za 950.

A že je to nesmysl - obyčejné auto s dieselem a FWD? Podívej se např na Q5 nebo X3.

O třídu výš srovnej Q7/X5 s Grand Cherokee, za 1,4 milionu máš auto, které ukáže zmíněným konkurentům prostředníček a v kapse ti oproti nim zůstane klidně milion na Cherokee

Odpovědět  |   | 
Book  |  01. 05. 2014 09:51

OK, o designu se nubudeme bavit, tomu se líbí to, jinému něco jiného, já si Cherokeeho prolezl v Ženevě a design je famózní. 4x4 je už za 955 000 Kč

Pro srovnání:

Audi Q5 základ - odporný nudný VW design, 972 900 předohrab a stojí i 1 7 mega, fíha

dál BMW X3 základ - divný tupý design, základ 976 000, pochvala za 4x4 v základu a může stít i 1,4 mega

Volvo XC60 základ 902 000, předohrab, design OK, ale nic extra

dál?

Odpovědět  |   | 
goes  |  01. 05. 2014 09:58

takze "o designu se nubudeme bavit, tomu se líbí to, jinému něco jinéh" a pak hodnotis konkurenty v podstate jen z pohledu designu :) tu ma nekdo komplex.

JInak vubec nejde o to, ze jini stoji i 2 mega, ale o to, co pak za ty 2 mega dostanes. Kvalitni auto, spickove motory, kopec vybavy o ktere se Jeepu muze jenom zdat apod. A k tomu mas i neco, co se nemusis stydet vyslovit, ze vlastnis.

Odpovědět  |   | 
Book  |  01. 05. 2014 11:19

Ano, abych ukázal absurditu hodnocení designu, pro mne je Audi hnusné, pri jiného Jeep, komplex máš ty, že to máš zřejmě potřebu řešit kvůli vlastnictví Audi, že? Psal jsem to tak, aby to vyznělo stejně blbě jako u příspěvku na který jsem reagoval, že to vyvolá další hloupou reakci, to mne těší.

Další snůška demagogických blábolů jsou povídačky typu kvalitní auto, špičkové motory a výbavu, to píše opět jen nějaký zaslepený Audi fanatik, Audi má naprosto běžné motory a běžnou techniku, výbava dtto. Já bych se styděl vyslovit, že mám Audi, ty ne, tvoje věc O cherokee toho víš asi hodně málo, že píšeš o nějaké zásadní výbavě, co Cherokee nemá nebo máš příklady? Sem s nimi, neboj se toho

Odpovědět  |   | 
goes  |  01. 05. 2014 11:35

Proc bych mel mit Audi? Treba mam BMW, treba zminene Volvo. Ale kdyz ti tak ta Audi lezi v zaludku, tak proste Cherokee nenabidne to co Audi a BMW v motorech, vybavach, verzich apod. A zaroven to, ez stoji vice je jen ukazkou toho, ze lide za ta auta jsou ochotni zaplatit vice, protoze jsou proste pro ne lepsi a to je podstatne.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  01. 05. 2014 11:51

A to je presne to co nekteri zdejsi nechapu. Za kolik je konkretni auto prodejne.
Stejne jak nadavaji na Yeti a davaji ze priklad Duster. Rozdil je v tom ze za Yetiho nekdo klidne tech 750 vyplazne za Dustera stezi 450....
A tek je to napric znackama a nejen v autech.
Ochota za neco zapatit....

Odpovědět  |   | 
Book  |  01. 05. 2014 12:31

Kteří lidé to nechápou? Já s tím problém nemám, můj první komentář se týkal spíš zdejší "novinařiny", kde upozorňují na maximální cenu jednoho auta, přičemž jeho přímí a srovnatelní konkurenti stojí mnohdy i mnohem více. Že tomu tak je nehodnotím, ale divím se nad vypíchnutím tohoto faktu. Na příkladu Duster Yeti by to bylo stejně absurdní, kdyby u celkově levnějšího Dustera vypíchli, že může stát až 600 000 Kč? No a? Může, kdo zná trochu trh, tak ví, že je spousta nesmyslných nabídek, v rámci nichž lze například malé auto dostat na 750 000. A zase, no a? Píše se o tom? Ne, tak proč zde ano? A to je celé.

Odpovědět  |   | 
Book  |  01. 05. 2014 11:58

To, že máš Audi vím, to je jedno. Ty jsi mi jedno stejně jako celé Audi i ostatní lidi, co jsou ochotni platit větší peníze za značku. Stejní zákazníci jsou ochotni platit nesmysly třeba za iPhone, boty určité značky a tak podobně. Jsem rád, že jsi provedl podrobnou analýzu výbav a motorů, že víš naprosto přesný závěr. Tito lidé mně nepřestávají fascinovat, korunují to nakonec něčím podobně chytrým jako například věto, to přece každý ví. Jen tak dál a houšť.

Odpovědět  |   | 
goes  |  01. 05. 2014 12:10

A proc bych to mel delat? To mas takovy problem jit na stranku Audi a BMW a podivat se na to, co lze vse k Q5/X3 objedant? Ten seznam je 5x delsi, jak to, co nabizi Jeep. Motory to same u dizlu obzvlaste u benzinu uz to tak zasadni neni. Neudelam to i z toho duvodu, ze bys zacal resit, ze ty prvky priplatku, vybavy jsou blbosti, kravina a kde co, protoze ty bys to povazoval za blbosti.

Jinak ja pevne verim, ze mas vzdy to nejlevnejsi na trhu, co splni to co potrebujes a nikdy jsi nedal ani korunu navic. Verim, ze delas na nejlevnejsim pocitaci na trhu, ktery ti zobrazi tento web, mas tu nejlevnejsi klavesnici, mys apod.

A k tomu jak ti to je jedno - neni. Kdyby ti to bylo jedno, tak to nemas potrebu komentovat. Proste se ti Jeep libi proc ne. Ale nechapu tu potrebu nekterych (tebe) si tu svou volbu probojovavat na vrchol a z nejakeho mindraku to ostatni nejak shazovat, abych si nejak zduvodnil, ze ta moje volba je nejlepsi.

Mi je to uplne burt, zda je na trhu nejake auto lepsi jak to, co mam ja. At si je, stejne si ho nekoupim, tak jak jsem si nekoupil X jinych aut, kdyz jsem si kupoval to soucasne. A ze jiny by neco alternativniho nabidl za pulku? At si nabidne, pro lidi tveho typu to bude idealni volba.

Odpovědět  |   | 
Book  |  01. 05. 2014 12:40

Podívej se goesi, nevím, jestli jsi opravdu takový blb, jako se děláš nebo je to póza, to mi je taky jedno. Ty auta budou mít rozdílnou nabídku všeho možného, o tom je trh, ale jsou to plně srovnatelní konkurenti ať se ti to líbí, nebo ne. Řešit s tebou nic nebudu a ani jsem nechtěl, jen jsem reagoval na tvůj první příspěvěk, ve kterém jsi měl potřebu mně označit za zakomplexovaného, ono je vůbec příznačné pro všechny tvé příspěvky, že dokážeš dokonale popsat co si někdo myslí, jaký je a co má kde a za kolik nakoupeno. Blahopřeji, jsi génius takto někoho zhodnotit bez toho, abys ho byť jen trochu víc poznal.
Jedno mi to je jak nic, jen reaguju na hloupé narážky, demagogické výkřiky a podobné internetové lahůdky.
O mojí volbě, nákupu nevo čemkoliv jiném to není, počátekm bylo pozastavení se na "novinářskou" prací, kde se do nadpisu vypíchne nesmysl, band internetových všeználků se ihned dostavila, a to jsem..... čekal
Závěrečný odstavec je jen komprimát toho, co jsem již napsal, sám se tam očistíš, jak jsi vlastně cool a hned mně zhodnotíš, srandovní

Odpovědět  |   | 
goes  |  01. 05. 2014 12:52

Na pocatku bylo tvoje podiveni se na reseni designu s tim, ze jsi pak shodil konkurenty v podstate jen tim, jak vypadaji. Tudiz ve smyslu "kaze vodu a pije vino". Ja na to upozornil a pak uz to zacalo.

Pak uz slo jen citit, jak ti nektere znacky lezi v zaludku. O nicem jinem to neni. Ano, je to auto stejne tridy jako je Q5, X3 apod. Nicmene GLK, Q5 a X3 jsou sice ve stejnem segmentu jako treba XC60 nebo Cherokee, ale nejsou to primi konkurenti.

Takove i40 je taky stredni trida a neni to primy konkurent A4, Cklasse apod. proste miri to na jine zakazniky, byt zrovna ten Jeep povazuji v ramci EU za takovy mix neco mezi tim Volvem a tou "svatou trojici". Vuci nim nenabizi zakaznikovi takove motoreve varianty a taky system vybav a individualizaci. To je proste fakt. Do jake miry jsou pro koho dulezite veci, ze u jednoho auta mas na vyber dve kuze a u druheho deset je jedno, proste to druhe ma deset, to prvni dve.

Zaroven zakaznici te "svate trojice" jsou ochotni zaplatit za to auto vice, nez ti druzi. A casto u nizsich a mene vybavenych verzich ta levnejsi US varianta muze klidne nabidnout za nizsi cenu vice vykonu a vice vybavy. Je to jako tebou zmineny iPhone. Nekdo je proste ochoten dat za telefon 18litru, byt jiny za 12 mu vykonem a parametry nabidne vice.

Odpovědět  |   | 
Book  |  01. 05. 2014 14:05

Já se s tebou o těchto věcech nepřu, nevím, kde jsi nabyl ten dojem. Možná jsi jen špatně sledoval vlákno diskuze, co já vím. Vůbec bych ne tebe nereagoval, nebýt tvé první reakce na mě, kde jsi bezdůvodně začal o zakomplexovanosti a tak dále. Německá trojice je mi opravdu velice volná, jen mě baví její příznivci a zákazníci (jistě ne všichni), kteří jsou prostě arogantní sebestřední samolibci, u nichž mám právě ten pocit, že si léčí své mindráky (pramenící z čehokoliv), a to jak v diskuzích, tak na silnici, BMW bych si klidně koupil, kdyby na trhu ovšem nebylo něco, co mě osloví ještě víc, třeba je, třeba není, neřeším. Audi a Mercedes nemusím, důvody samozřejmě mám a není to jen, fůůj, já je nemám rád, ale to je úplně jedno, o mě tady nejde. Pouze proto jsem tyto značky vypíchl a vidíš, reakce na sebe nedala dlouho čekat, prostě předvídatelné.
O přímosti nebo nepřímosti konkurence je to u Jeepu složitější, rozhodně je ale blíž německé trojce, než jakýkoliv Ford, Hjóndé nebo tak něco. Dovolím si tvrdit, že v hladině do těch 1,4 mio to prostě přímí konkurenti jsou, dál už holt D3 nabízí větší vyplnění mezer trhu (BTW už jsi viděl seznam všech prvků výbavy pro Cherokee?), ale předpokládám, že ty "gró" prodejů nedělají a jsou jen imagemakery, aby u běžných lidí (třeba i zde na diskuzích) vytvářely dojem, že jsou něco víc a viditelně to funguje, já s tím problém nemám, utrácí svoje peníze a ať jsou si i spokojení ať už z reálných důvodů nebo jen z jejich smyšlenek. Tolik tedy objasnění proč píšu to, co píšu. Pokud si znovu přečtu tvojí první reakci na mě, prostě to zapadá do výše zmíněného modelu.
Pokud bys tedy sledoval to vlákno, všiml by sis, že jsem reagoval na jistého "Venoucha", který do modelového příznivce (vlastník dle toho stylu co mu padá z klávesnice jistě není, mýlím-li se, omouvám se ) taky přesně zapadá a všechny tři řádky jeho příspěvku jsou jedna jeho domnělá hovadina za druhou korunovaná výkřikem o ceně verze Trailhawk s pohonem Jeep Active Drive Lock, který mimo jiné celou německou trojku terénními vlastnostmi posouvá do role statistů (ptám se, jak pokročilé pohony 4x4 tedy nabízejí?).

Odpovědět  |   | 
goes  |  01. 05. 2014 14:24

Je do znacne miry otazkou, proc u silnicniho SUV, ktere neni mechanicke odolne na to, aby jezdilo v terenu, mu davat pokrocile pohonne systemy do terenu. To plati i u toho Jeepu. Navic to clovek stejne zabije gumami, ktere budou silnicni a tak mu nepomuze ani milion pohonu. Je to proste proziravost.

Jinak mi je burt nejaka nemecka trojce. Dnes mam Audi, priste treba koupim Jaguar, pak treba Chryslera. Koupim proste to, co mi v dany okamzik splni to, co hledam a budu na to mit. Nejsem vysazen na zadnou znacku, vlastnil jsem frantiky, italy, nemce, cechy, japonce, korejce apod.

Nicmene pohoda jazz, mame jasno a jdeme dal a budeme kamaradit i nadale

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 05. 2014 11:24

to ze je to hnusne ako multipla je jasna vec, dizajnovy grc na osemnastu. Len mi naozaj nie je znamy ani jeden rozumny dovod na ten '4x4' fetisizmus, ktorym (paradoxne) trpia najviac ti, ktori ho este v zivote nepotrebovali a ani nebudu. A ano, predrazene to samozrejme je.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  01. 05. 2014 11:56

Povime si nekde na zasnezenem kopci.
Ja si za tu "jistotu" vyjezdu od chalupy rad zaplatim. A nemusim se bat tam nechst zenu s deckem, ze bude muset nasazovat rezezy. Klidne staci haldex.
To je muj duvod 4x4 .... Nsopak nechapu belka SUV bez 4x4, prijde mi to komictejsi nez u normalnich aut, kdyz stoji bezmocne pod kopcem... Notabene Jeep 😃

Odpovědět  |   | 
goes  |  01. 05. 2014 12:15

Souhlasim s tebou. Ja mam 4x4 hlavne proto, ze zprijemnuje zivot. Nemam uplne OK vyjezd na hlavni cestu, ale proste da se to i s FWD a odhazovanim. Takto jednak nemusim odhazovat az tak moc a hlavne je to daleko komfortnejsi.

Jinak SUV ve verzi FWD/RWD bez 4x4 umim pochopit. Nekdo hleda vyssi posez, nekomu se diky vyssi podlaze do toho lepe nastupuje, takt proc ne.

Odpovědět  |   | 
guss  |  01. 05. 2014 15:02

Ja jen nechapu, ze tam davaji 140/170 ks dizl. To je prece straaaasne malo na takovy auto, ne?

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  01. 05. 2014 16:44

Divil by jsi se, ale neni. Je to spise dostacujici (tech 125 kW) na velikost tohoto auta. Silnejsi motor nabizi holt jen benziny (138 a 200 kW), konkurence je na tom na chlup stejne, akorat premie nabizi i silnejsi diesely.

Naopak co konkurence nema, je 9° AT - ta urcite hodne pomuze

Odpovědět  |   | 
goes  |  01. 05. 2014 23:43

Pomuze to prosim v cem? Jezdim s AT7, jezdim s AT8 a auto akorat furt kvedla a finalni dynamika je jako u obdobneho modelu pred 10ti lety s AT5 a spotreba taky. To uz tam muzou dat rovnou variator a je to.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  06. 05. 2014 07:19

Srovnání Mercedes GLK AT7 a Range Rover AT9. Kdo řadil vícekrát? Správně mercedes . Alespoň ve 100km testu.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  01. 05. 2014 22:00

Cena je samozřejmě v pořádku. Jeepy dnes jasně kralují v poměru cena-užitná hodnota v kategorii SUV a cenové relaci 800 tisíc až 1.6 milionu.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  02. 05. 2014 09:17

Mega za tuhle zrůdičku může dát lega tak magor.
za tyhle prachy je fungl nový Durango s 3,6 V6 pentastar nebo Cadillac SRX či GMC Acadia.

A ti vypadaj o mnoho lépe. A vše s AWD a 6ti válci

Odpovědět  |   | 
Grega59  |  02. 05. 2014 10:44

To je tedy výkřik do tmy. Cadillac: cena min. 1,25 mil Kč, jediný autorizovaný prodejce a servis v ČR, když chci servis na moravě - smůla. Durango a GMC Acadia - není oficiální prodej v ČR, tedy žádná cena, záruka a servis, o cenách importu tady není řeč. Pro 99,9% zákazníků totálně o ničem.
Redakce - odkud ty oficiální ceny máte, když je oficiální dovozce na stránkách jaksi neuvádí ? Prosím uveďte zdroj kde si ten ceník stáhnu, díky.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  05. 05. 2014 08:24

Na ofiko ceny ti se*e bílej tesák, za ty ameriky nikdo nekupuje. Vše se kupuje přes nezávislé dovozce uscars, kteří na auta dávaj komplet záruku a maj i vlastní servis.

Takže ne jeden servis v čr, těch servisů na ameriky je v čr tak 50

A zrovna Durango potkávám často, jezdí jich tu hodně stejně jako RAMek.

Odpovědět  |   | 
Grega59  |  06. 05. 2014 15:12

Takže ne 50 servisů, ale jen jeden, tam kde tu ameriku koupíš, a když firmička krachne máš smůlu - v takzvané záruční době. Tyhle ameriky jsou pouze pro skutečné fajnšmekry, proto jich tu potkávám asi tolik jako Spartaků.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A