Jeep Cherokee zná české ceny. Za naftový čtyřválec zaplatíte i 1,2 milionu Kč

Nová generace Jeepu Cherokee dorazila na český trh. Na světě už tak je oficiální ceník. Nejdostupnější verze s předním pohonem a naftovým čtyřválcem o výkonu 140 koní vyjde na 885 000 Kč. Naopak na vrcholu najdeme benzinový šestiválec Pentastar, výbavu Limited a cenovku 1,3 milionu Kč.

Jeep Cherokee: evropská verze se ukáže v Ženevě, prodej začne brzy poté

Jeep Cherokee: evropská verze se ukáže v Ženevě, prodej začne brzy poté

Převážná část nabídky pro Jeep Cherokee zahrnuje naftový dvoulitr. Slabší verze vyprodukuje 140 koní a šestistupňovou manuální převodovku. Toto provedení je k dispozici jak coby předokolka, tak také s jednoduchým pohonem všech kol Jeep Active Drive I (955 000 Kč). Za 1 059 000 Kč pak pořídíte stejný motor, ovšem naladěný na 170 koní a spojený s devítistupňovým automatem. Stejnou konfiguraci s výbavou Limited koupíte za 1 199 000 Kč.

Další odklad pro Jeep Cherokee 2014. Mění se software motoru

Další odklad pro Jeep Cherokee 2014. Mění se software motoru

Nejlevnější benzín v nabídce, tedy šestiválec Pentastar, vyjde na 1 249 000 Kč. Konkrétně jde o verzi Trailhawk s devítistupňovým automatem a systémem pohonu Jeep Active Drive Lock. Šestiválec v provedení Limited pak koupíte za již zmíněných 1 299 000 Kč.

I když se ceny mohou zdát poměrně vysoké, Jeep odpovídá bohatou výbavou. Už základní Longitude nabídne například tempomat, bezklíčkový vstup, dvouzónovou klimatizaci, elektricky ovládaná všechna okna, sedmnáctipalcové lité disky, systém Selec-Terrain a multimediální systém UConnect.

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Trailhawk navíc přidá asistent pro sjíždění kopců, terénní podvozek, ochranné kryty, celoroční pneumatiky a systém Selec-Speed Control. Vrcholná úroveň Limited potom stojí na osmnáctipalcových kolech, nabídne vyhřívaná sedadla, parkovací kameru, kožená sedadla nebo bi-xenonové světlomety.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků