Jeep Cherokee zná české ceny. Za naftový čtyřválec zaplatíte i 1,2 milionu Kč

Nová generace Jeepu Cherokee dorazila na český trh. Na světě už tak je oficiální ceník. Nejdostupnější verze s předním pohonem a naftovým čtyřválcem o výkonu 140 koní vyjde na 885 000 Kč. Naopak na vrcholu najdeme benzinový šestiválec Pentastar, výbavu Limited a cenovku 1,3 milionu Kč.

Jeep Cherokee: evropská verze se ukáže v Ženevě, prodej začne brzy poté

Jeep Cherokee: evropská verze se ukáže v Ženevě, prodej začne brzy poté

Převážná část nabídky pro Jeep Cherokee zahrnuje naftový dvoulitr. Slabší verze vyprodukuje 140 koní a šestistupňovou manuální převodovku. Toto provedení je k dispozici jak coby předokolka, tak také s jednoduchým pohonem všech kol Jeep Active Drive I (955 000 Kč). Za 1 059 000 Kč pak pořídíte stejný motor, ovšem naladěný na 170 koní a spojený s devítistupňovým automatem. Stejnou konfiguraci s výbavou Limited koupíte za 1 199 000 Kč.

Další odklad pro Jeep Cherokee 2014. Mění se software motoru

Další odklad pro Jeep Cherokee 2014. Mění se software motoru

Nejlevnější benzín v nabídce, tedy šestiválec Pentastar, vyjde na 1 249 000 Kč. Konkrétně jde o verzi Trailhawk s devítistupňovým automatem a systémem pohonu Jeep Active Drive Lock. Šestiválec v provedení Limited pak koupíte za již zmíněných 1 299 000 Kč.

I když se ceny mohou zdát poměrně vysoké, Jeep odpovídá bohatou výbavou. Už základní Longitude nabídne například tempomat, bezklíčkový vstup, dvouzónovou klimatizaci, elektricky ovládaná všechna okna, sedmnáctipalcové lité disky, systém Selec-Terrain a multimediální systém UConnect.

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Trailhawk navíc přidá asistent pro sjíždění kopců, terénní podvozek, ochranné kryty, celoroční pneumatiky a systém Selec-Speed Control. Vrcholná úroveň Limited potom stojí na osmnáctipalcových kolech, nabídne vyhřívaná sedadla, parkovací kameru, kožená sedadla nebo bi-xenonové světlomety.

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 54 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků