Jeep Cherokee zná české ceny. Za naftový čtyřválec zaplatíte i 1,2 milionu Kč

Nová generace Jeepu Cherokee dorazila na český trh. Na světě už tak je oficiální ceník. Nejdostupnější verze s předním pohonem a naftovým čtyřválcem o výkonu 140 koní vyjde na 885 000 Kč. Naopak na vrcholu najdeme benzinový šestiválec Pentastar, výbavu Limited a cenovku 1,3 milionu Kč.

Jeep Cherokee: evropská verze se ukáže v Ženevě, prodej začne brzy poté

Jeep Cherokee: evropská verze se ukáže v Ženevě, prodej začne brzy poté

Převážná část nabídky pro Jeep Cherokee zahrnuje naftový dvoulitr. Slabší verze vyprodukuje 140 koní a šestistupňovou manuální převodovku. Toto provedení je k dispozici jak coby předokolka, tak také s jednoduchým pohonem všech kol Jeep Active Drive I (955 000 Kč). Za 1 059 000 Kč pak pořídíte stejný motor, ovšem naladěný na 170 koní a spojený s devítistupňovým automatem. Stejnou konfiguraci s výbavou Limited koupíte za 1 199 000 Kč.

Další odklad pro Jeep Cherokee 2014. Mění se software motoru

Další odklad pro Jeep Cherokee 2014. Mění se software motoru

Nejlevnější benzín v nabídce, tedy šestiválec Pentastar, vyjde na 1 249 000 Kč. Konkrétně jde o verzi Trailhawk s devítistupňovým automatem a systémem pohonu Jeep Active Drive Lock. Šestiválec v provedení Limited pak koupíte za již zmíněných 1 299 000 Kč.

I když se ceny mohou zdát poměrně vysoké, Jeep odpovídá bohatou výbavou. Už základní Longitude nabídne například tempomat, bezklíčkový vstup, dvouzónovou klimatizaci, elektricky ovládaná všechna okna, sedmnáctipalcové lité disky, systém Selec-Terrain a multimediální systém UConnect.

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Trailhawk navíc přidá asistent pro sjíždění kopců, terénní podvozek, ochranné kryty, celoroční pneumatiky a systém Selec-Speed Control. Vrcholná úroveň Limited potom stojí na osmnáctipalcových kolech, nabídne vyhřívaná sedadla, parkovací kameru, kožená sedadla nebo bi-xenonové světlomety.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků