Jeep Cherokee zná české ceny. Za naftový čtyřválec zaplatíte i 1,2 milionu Kč

Nová generace Jeepu Cherokee dorazila na český trh. Na světě už tak je oficiální ceník. Nejdostupnější verze s předním pohonem a naftovým čtyřválcem o výkonu 140 koní vyjde na 885 000 Kč. Naopak na vrcholu najdeme benzinový šestiválec Pentastar, výbavu Limited a cenovku 1,3 milionu Kč.

Jeep Cherokee: evropská verze se ukáže v Ženevě, prodej začne brzy poté

Jeep Cherokee: evropská verze se ukáže v Ženevě, prodej začne brzy poté

Převážná část nabídky pro Jeep Cherokee zahrnuje naftový dvoulitr. Slabší verze vyprodukuje 140 koní a šestistupňovou manuální převodovku. Toto provedení je k dispozici jak coby předokolka, tak také s jednoduchým pohonem všech kol Jeep Active Drive I (955 000 Kč). Za 1 059 000 Kč pak pořídíte stejný motor, ovšem naladěný na 170 koní a spojený s devítistupňovým automatem. Stejnou konfiguraci s výbavou Limited koupíte za 1 199 000 Kč.

Další odklad pro Jeep Cherokee 2014. Mění se software motoru

Další odklad pro Jeep Cherokee 2014. Mění se software motoru

Nejlevnější benzín v nabídce, tedy šestiválec Pentastar, vyjde na 1 249 000 Kč. Konkrétně jde o verzi Trailhawk s devítistupňovým automatem a systémem pohonu Jeep Active Drive Lock. Šestiválec v provedení Limited pak koupíte za již zmíněných 1 299 000 Kč.

I když se ceny mohou zdát poměrně vysoké, Jeep odpovídá bohatou výbavou. Už základní Longitude nabídne například tempomat, bezklíčkový vstup, dvouzónovou klimatizaci, elektricky ovládaná všechna okna, sedmnáctipalcové lité disky, systém Selec-Terrain a multimediální systém UConnect.

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Trailhawk navíc přidá asistent pro sjíždění kopců, terénní podvozek, ochranné kryty, celoroční pneumatiky a systém Selec-Speed Control. Vrcholná úroveň Limited potom stojí na osmnáctipalcových kolech, nabídne vyhřívaná sedadla, parkovací kameru, kožená sedadla nebo bi-xenonové světlomety.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků