Jeep Cherokee po faceliftu přijíždí do Evropy. Dva diesely doplní nový dvoulitr

Cherokee s jemnější tváří dorazil i na starý kontinent. Přišel při tom o dva objemné motory.

Zatímco zmodernizovaný Jeep Cherokee se už v amerických showroomech prodává několik měsíců, na evropský trh došlo až nyní. Co se týče designu, nic podstatného se od zámořské verze nemění. Cherokee je po faceliftu umírněnější, změnila se především přední část s novými full LED světlomety, které již nejsou odděleny.

Změny nastaly také v interiéru. Řeč je například o otvorech ventilace nebo odkládacích schránkách. Dotykové obrazovky infotainmentu o velikost 7 a 8,4palců nabízí konektivitu jak Apple CarPlay tak i Android Auto, vzadu pak nově najdeme USB vstupy pro dobíjení externích zařízení.

Bruiser Honcho je Jeepem Wrangler na steroidech. Může mít až 700 koní

Bruiser Honcho je Jeepem Wrangler na steroidech. Může mít až 700 koní

Novinky jsou i u pohonných jednotek. Základní dieselová varianta má nyní 150 koňských sil a 350 newtonmetrů točivého momentu. K dispozici je jako předokolka i čtyřkolka, vždy s manuálním šestikvaltem. Vznětovým vrcholem zůstává varianta se dvě sty koňskými silami a 450 Nm v kombinaci s pohonem všech kol a devítistupňovou automatickou převodovkou.

Na straně zážehové u nás končí oba dosavadní motory. Jak čtyřválec o objemu 2,4 litru, tak šestiválec 3,2 Pentastar bude krom zámoří k mání jen v Rusku, Africe či na Blízkém východě. Později je oba nahradí nový přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, který už známe z nového Wrangleru. Tam má 270 koní a 400 Nm.

Osm SUV prošlo jedním z nejdrsnějších crash testů. Dařilo se Kie a VW

Osm SUV prošlo jedním z nejdrsnějších crash testů. Dařilo se Kie a VW

Zmodernizovaný Cherokee nabízí tři varianty pohonu všech kol. Standardní verzi aktivního systém lze doplnit o redukční převodovku a v případě vrcholné terénní verze Trailhawk, notně vyzdobené tažnými oky a dodatečným oplastováním, i o uzávěrku zadního diferenciálu.

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků