Jeep chce postavit malý Renegade, konkurenta Nissanu Juke

Na právě probíhajícím autosalonu v Paříži prozradil šéf Jeepu zajímavou informaci. Podle něj bychom se v blízké budoucnosti mohli od automobilky dočkat malého SUV, které bude konkurovat Nissanu Juke.

Jeep motivován úspěchem modelu Renegade s největší pravděpodobností rozšíří tuto řadu o menšího brášku. Půjde o SUV, které by mělo konkurovat Nissanu Juke či Fordu Ecosport. „Jsem si jistý, že tento segment v budoucnu skutečně přivedeme k životu,“ uvedl během tiskové konference na autosalonu v Paříži Mike Manley, šéf společnosti.

Ford omladí SUV EcoSport. Prodává se velmi špatně

Ford omladí SUV EcoSport. Prodává se velmi špatně

Podrobnější informace zatím nesdělil a tak nevíme ani to, o jak blízkou budoucnost se jedná. „Faktem je, že nejprve musíme projít všechny obvyklé obchodní procesy, to je úkol číslo jedna.“

Výrobce si chce tvorbu nového vozu nejprve řádně promyslet a zvážit také to, pro jaký trh bude určen. Nedávno se objevila informace, že projekt malého SUV bude vznikat v Indii, i když zatím není jasné, jestli bude zaměřen pouze na tento trh.

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Vozidlo s největší pravděpodobností nese kódové označení 526 a bude dlouhé méně než čtyři metry. Chybět nebude robustní konstrukce z modelu Renegade a podle všeho půjde o nejdostupnější SUV od Jeepu, alespoň v Indii. I samotná výroba by se mohla odehrávat v indickém Ranjangaonu, kde má svou továrnu Fiat. Právě zdě bude vznikat i nový Jeep Compass.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků