Jeep chce postavit malý Renegade, konkurenta Nissanu Juke

Na právě probíhajícím autosalonu v Paříži prozradil šéf Jeepu zajímavou informaci. Podle něj bychom se v blízké budoucnosti mohli od automobilky dočkat malého SUV, které bude konkurovat Nissanu Juke.

Jeep motivován úspěchem modelu Renegade s největší pravděpodobností rozšíří tuto řadu o menšího brášku. Půjde o SUV, které by mělo konkurovat Nissanu Juke či Fordu Ecosport. „Jsem si jistý, že tento segment v budoucnu skutečně přivedeme k životu,“ uvedl během tiskové konference na autosalonu v Paříži Mike Manley, šéf společnosti.

Ford omladí SUV EcoSport. Prodává se velmi špatně

Ford omladí SUV EcoSport. Prodává se velmi špatně

Podrobnější informace zatím nesdělil a tak nevíme ani to, o jak blízkou budoucnost se jedná. „Faktem je, že nejprve musíme projít všechny obvyklé obchodní procesy, to je úkol číslo jedna.“

Výrobce si chce tvorbu nového vozu nejprve řádně promyslet a zvážit také to, pro jaký trh bude určen. Nedávno se objevila informace, že projekt malého SUV bude vznikat v Indii, i když zatím není jasné, jestli bude zaměřen pouze na tento trh.

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Vozidlo s největší pravděpodobností nese kódové označení 526 a bude dlouhé méně než čtyři metry. Chybět nebude robustní konstrukce z modelu Renegade a podle všeho půjde o nejdostupnější SUV od Jeepu, alespoň v Indii. I samotná výroba by se mohla odehrávat v indickém Ranjangaonu, kde má svou továrnu Fiat. Právě zdě bude vznikat i nový Jeep Compass.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků