Jedno ze šesti unikátních Ferrari Sergio je na prodej. Cena je astronomická

Za více než 110 milionů korun má zájemce možnost získat výjimečný vůz. Je jediný v Evropě.

Ferrari Sergio vzniklo v šesti kusech k 85. výročí designérského studia Pininfarina. Specialita byla představena v roce 2015 na autosalonu v Ženevě a nyní je jedna na prodej. Jedná se o jediný kus vyrobený v evropské specifikaci.

Jeden vůz byl prodán do Saúdské Arábie, tři jsou ve Spojených státech a jeden také v Japonsku. Kus na prodej má žlutý lak a jedná se přímo o auto, které bylo vystaveno na ženevském autosalonu a prodáno prvnímu majiteli ze Švýcarska.

Ferrari přišlo o ochrannou známku Testarossa. Jméno se objeví i na hračkách

Ferrari přišlo o ochrannou známku Testarossa. Jméno se objeví i na hračkách

Sergio je založeno na modelu 458 Italia. Sdílí s ním tedy i osmiválec o zdvihovém objemu 4,5 litru. Výkon dosahuje 605 koňských sil. Původní cena byla kolem tří milionů dolarů. Žlutý exemplář je na prodej za 5 milionů dolarů. Zřejmě to tedy byla slušná investice...

Prohlédněte si fotogalerii konkrétního kusu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků