Jedno z posledních Lamborghini Diablo je v podstatě nepoužité

O víkendu se na floridské aukci prodalo v podstatě stále nové Lamborghini Diablo.

Diablo se dá považovat za jedno z posledních klasických Lamborghini. Přestalo se vyrábět v roce 2001 s konečným účtem téměř 2.900 vyrobených kusů a nástupcem bylo již pod taktovkou Volkswagenu vyvíjené Murciélago. Na úplný závěr vývoje vznikla verze VT 6.0 SE a jeden z těchto kusů je nyní na prodej ve stavu nového vozu.

VT 6.0 SE si bere to nejlepší z vývoje modelu - posílený šestilitrový dvanáctiválec na 550 koňských sil a pohon všech kol. Standardní varianta přitom nabízela 485 koní a pohon na zadní kola. Vzniklo jich pouze 42, což už samo o sobě z tohoto kusu dělá raritní záležitost.

Skutečně má Lamborghini Urus stejné kliky dveří jako Škoda Fabia?

Skutečně má Lamborghini Urus stejné kliky dveří jako Škoda Fabia?

Mnohem zajímavější je na tomto čtyřicátém Diablu této série jeho historie. Je totiž v podstatě nepoužitý. Má druhého majitele z Hong Kongu a většinu života strávil v klimatizované hale. Najeto má 14 mílí, 23 kilometrů.

Na prodej byl v rámci floridské aukce společnosti RM Sothebys. Cena se původně odhadovala maximálně na 350 tisíc dolarů. Neznámý kupec však nakonec musel složit 412 tisíc dolarů - osm a půl milionu korun. To je cena, za kterou se dá koupit nový Aventador. S tímto vozem se ale nový majitel vrátil o sedmnáct let zpátky, a to je přeci k nezaplacení...

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků