Jedno z posledních Lamborghini Diablo je v podstatě nepoužité

O víkendu se na floridské aukci prodalo v podstatě stále nové Lamborghini Diablo.

Diablo se dá považovat za jedno z posledních klasických Lamborghini. Přestalo se vyrábět v roce 2001 s konečným účtem téměř 2.900 vyrobených kusů a nástupcem bylo již pod taktovkou Volkswagenu vyvíjené Murciélago. Na úplný závěr vývoje vznikla verze VT 6.0 SE a jeden z těchto kusů je nyní na prodej ve stavu nového vozu.

VT 6.0 SE si bere to nejlepší z vývoje modelu - posílený šestilitrový dvanáctiválec na 550 koňských sil a pohon všech kol. Standardní varianta přitom nabízela 485 koní a pohon na zadní kola. Vzniklo jich pouze 42, což už samo o sobě z tohoto kusu dělá raritní záležitost.

Skutečně má Lamborghini Urus stejné kliky dveří jako Škoda Fabia?

Skutečně má Lamborghini Urus stejné kliky dveří jako Škoda Fabia?

Mnohem zajímavější je na tomto čtyřicátém Diablu této série jeho historie. Je totiž v podstatě nepoužitý. Má druhého majitele z Hong Kongu a většinu života strávil v klimatizované hale. Najeto má 14 mílí, 23 kilometrů.

Na prodej byl v rámci floridské aukce společnosti RM Sothebys. Cena se původně odhadovala maximálně na 350 tisíc dolarů. Neznámý kupec však nakonec musel složit 412 tisíc dolarů - osm a půl milionu korun. To je cena, za kterou se dá koupit nový Aventador. S tímto vozem se ale nový majitel vrátil o sedmnáct let zpátky, a to je přeci k nezaplacení...

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

dnes | Vladimír Kadera | 55 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků