Jedno BMW i3 bude pomáhat a chránit také v Rakousku

BMW i3 ve službách policie není nic nového, pár zpráv na toto téma jsme už psali. Dnes přidáme další, protože BMW se oficiálně pochlubilo skutečností, že jeden exemplář míří také do služeb rakouské policie. 

Zajímavosti | Elektromobily | Byznys | BMW | Hatchbacky

Mnichovská policie převzala do svých služeb trojici exemplářů BMW i3

Zatím ale nejde o žádnou velkou zakázku, nýbrž pouze o jedno vozidlo. To bude pomáhat a chránit v městečku Wattens, které leží kousek od Innsbrucku. Samozřejmě že hlavním důvodem této volby je provoz bez emisí a dynamické vlastnosti. 

Testy | Zajímavosti | Elektromobily | BMW | Hatchbacky

Test BMW i3 REX: Dynamika a zkouška benzinových dovedností

Údajně jde o první rakouský policejní elektromobil, přičemž ale policie ve městě Wattens dostává k dispozici ještě starší verzi se slabšími akumulátory a bez spalovacího generátoru. Její akční rádius se tak bude (v lepších případech) pohybovat kolem 170 km, spíše bude menší. 

Jen připomeneme, že BMW i3 už slouží policii také například v Miláně, v Londýně, v Mnichově nebo v Los Angeles. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků