Jedna nestačí. Sběratel si koupil všechny verze Astonu Martin Vanquish Zagato

Od každého jeden. Asi takhle přemýšlel jistý sběratel ze Skotska, který si nyní převzal ne jeden, ale hned celou čtveřici unikátních modelů Zagato od Astonu Martin. Každý přitom v jiné variantě.

Italská karosárna Zagato ve spolupráci s britskou automobilkou Aston Martin již nyní předává zákazníkům první kusy limitované série unikátních modelů na základě dnes již staršího kupé Vanquish S. Typické designové prvky karoserií Zagato přitom dílna nabídla v celkem čtyřech specifikacích a kromě Coupe a kabrioletu Volante se nám dříve ukázal i Speedster a elegantní Shooting Brake.

Zatímco si ovšem většina zájemců vybrala tu svou nejoblíbenější verzi, mezi zákazníky Aston Martinu se objevil i pořádný srdcař s tučným kontem, který prostě musel vlastnit všechny čtyři varianty speciálního modelu. A předání celé kolekce muselo samozřejmě proběhnout najednou. K této události byl mimochodem přizván i YouTuber Mr JWW, jehož video si můžete pustit níže.

Aston Martin a karosárna Zagato? Výsledkem je i "kombi" s dvanáctiválcem

Aston Martin a karosárna Zagato? Výsledkem je i "kombi" s dvanáctiválcem

Vlastnit i pouze jeden exemplář byste možná popsali jako výhru v životě, takže parkovat ve vlastní kolekci všechny čtyři kusy musí být vážně speciální pocit. Navíc, když zmíněného Speedsteru má Zagato v plánu vyrobit jen 28 kusů pro celý svět, kdežto zbývající verze čeká produkce o 99 kusech.

Všechny vozy skotského sběratele jsou navíc personalizovány ve stejném stylu, a to včetně jejich interiérů. Karoserie jsou zbarveny do červeného odstínu Lava Red, doplněné o hrstku zlatých detailů, kdežto kabinu zdobí kombinace černé a červené kůže.

Ze základu výkonnějšího Vanquishe S pak pochází u modelů Zagato i pohonná jednotka, tedy šestilitrový atmosférický dvanáctiválec o síle 441 kW (600 koní). Cenovky jednotlivých vozů se mají pohybovat od 500.000 do 1.300.000 liber, tedy v přepočtu od 14 do 37 milionů korun.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků