Jediný svého druhu. Na prodej je unikátní kousek designéra Henrika Fiskera

Na webu Bring a Trailer se draží skutečný unikát navržený slavným designérem Henrikem Fiskerem. Vyrobit se mělo celkem 150 kusů, světlo světa ale nakonec uzřel právě jen tenhle jeden.

Henrika Fiskera znáte jako bývalého designéra automobilky Aston Martin. Kromě modelu Aston Martin DB9 se ale postaral o design dalších vozů. Za zmínku rozhodně stojí například BMW Z8, Fisker Karma (teď Karma Revero) a posledním kouskem byl Fisker EMotion. Je tady ale ještě jeden kousek, o kterém jste možná ani netušili.

Fisker Latigo vznikl v roce 2006 a teď je nabízen k prodeji na webové stránce Bring a Trailer. Jedná se o opravdový unikát. Je to totiž první a zároveň poslední kousek. Na začátku bylo v plánu vyrobit celkem 150 kusů. Po výrobě tohoto exempláře ale byl celý projekt zastaven. 

Fisker představil budoucnost osobní přepravy. Pro řidiče v ní není místo

Fisker představil budoucnost osobní přepravy. Pro řidiče v ní není místo

Model byl postaven na základech BMW M6 minulé generace. Pod kapotou najdete přestavěný desetiválec o objemu 5,0 litru vyladěný společností RD Sport. Motor spolupracuje se sekvenční převodovkou a stará se o výkon 495 kW.

Karoserie vozu je ručně vyrobena z lehkého hliníku a uhlíkových vláken a zahaleno do v hezkém odstínu Titan Silver Metallic. Sedadla, dveřní panely a části volantu byly čaluněny karamelově zbarvenou kůži s logy značky Fisker. Celkově má vůz na obrázcích nejeto pouhých 5954 kilometrů, je tedy vlastně tak akorát zajetý.

Fisker ukázal zadek svého sedanu. Má přijít v polovině příštího roku

Fisker ukázal zadek svého sedanu. Má přijít v polovině příštího roku

Cena zbrusu nového vozu by se pohybovala kolem 4,4 milionu korun.Tak vysoko se ale unikátní kousek zřejmě ani z daleka nedostane. Do konce aukce už totiž zbývají pouhé čtyři dny a aktuální cenová nabídka činí necelých 40.000 dolarů. Tedy asi 800.000 Kč. 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků