Jediný svého druhu. Na prodej je unikátní kousek designéra Henrika Fiskera

Na webu Bring a Trailer se draží skutečný unikát navržený slavným designérem Henrikem Fiskerem. Vyrobit se mělo celkem 150 kusů, světlo světa ale nakonec uzřel právě jen tenhle jeden.

Henrika Fiskera znáte jako bývalého designéra automobilky Aston Martin. Kromě modelu Aston Martin DB9 se ale postaral o design dalších vozů. Za zmínku rozhodně stojí například BMW Z8, Fisker Karma (teď Karma Revero) a posledním kouskem byl Fisker EMotion. Je tady ale ještě jeden kousek, o kterém jste možná ani netušili.

Fisker Latigo vznikl v roce 2006 a teď je nabízen k prodeji na webové stránce Bring a Trailer. Jedná se o opravdový unikát. Je to totiž první a zároveň poslední kousek. Na začátku bylo v plánu vyrobit celkem 150 kusů. Po výrobě tohoto exempláře ale byl celý projekt zastaven. 

Fisker představil budoucnost osobní přepravy. Pro řidiče v ní není místo

Fisker představil budoucnost osobní přepravy. Pro řidiče v ní není místo

Model byl postaven na základech BMW M6 minulé generace. Pod kapotou najdete přestavěný desetiválec o objemu 5,0 litru vyladěný společností RD Sport. Motor spolupracuje se sekvenční převodovkou a stará se o výkon 495 kW.

Karoserie vozu je ručně vyrobena z lehkého hliníku a uhlíkových vláken a zahaleno do v hezkém odstínu Titan Silver Metallic. Sedadla, dveřní panely a části volantu byly čaluněny karamelově zbarvenou kůži s logy značky Fisker. Celkově má vůz na obrázcích nejeto pouhých 5954 kilometrů, je tedy vlastně tak akorát zajetý.

Fisker ukázal zadek svého sedanu. Má přijít v polovině příštího roku

Fisker ukázal zadek svého sedanu. Má přijít v polovině příštího roku

Cena zbrusu nového vozu by se pohybovala kolem 4,4 milionu korun.Tak vysoko se ale unikátní kousek zřejmě ani z daleka nedostane. Do konce aukce už totiž zbývají pouhé čtyři dny a aktuální cenová nabídka činí necelých 40.000 dolarů. Tedy asi 800.000 Kč. 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků