Starší Turbo se sice „oháklo“ do nejnovější módní kolekce, možná překvapivě ale nadále spoléhá na tradiční materiály.
Porsche se opět nebojí vrátit zpátky do minulosti a představit novou a jedinečnou specifikaci už roky starého modelu. Po zakázkově vyrobeném Speedsteru generace 993 německá automobilka na tuto éru vzduchem chlazených devětsetjedenáctek vzpomíná ještě jednou. Unikátně vyšperkované 993 Turbo vzniklo ve spolupráci s mladou newyorskou módní značkou Aimé Leon Dore (ALD) a samotné auto doprovází i nová kolekce oblečení.
Motivem ALD je mladistvý přístup, který je nicméně inspirován stylem dob minulých. Na určitý střet generací tak odkazuje i povedená reklama výše. Starší Turbo se v tomto ohledu dočkalo omlazení skrze renovaci, navíc doplněnou o prvky z vrcholné verze S včetně nižšího nárazníku a zadního křídla s bočními přístupy vzduchu k motoru. O techniku zde nešlo, takže vzadu lze očekávat standardní twin-turbo plochý šestiválec o objemu 3,6 litru a výkonu 408 koní (300 kW).
Ke zmíněné módní kolekci je pak sladěno lakování karoserie i kol tmavě zeleným odstínem Mulberry Green, zatímco kontrastem jsou zlaté detaily, připomínající ověšení šperky. Uvnitř nejvýrazněji ve formě rámečků budíků, specifických odznaků edice, částí v motorovém prostoru nebo dokonce zámku přední kapoty. Nově vytvořená hlavice řadicí páky každopádně není ze zlata, ale možná ještě netradičněji z mosazi.
Staromilsky koneckonců působí interiér hlavě rozsáhlým čalouněním tmavě hnědou kůží, která se objevuje doslova všude a v jejím dekoru jsou zde monochromaticky vyvedeny i veškerá tlačítka včetně továrně aktualizovaného rádia s malým displejem navigace. Koberečky a středy sedadel vpředu i vzadu jsou zase potaženy jehněčí vlnou. A že může i vcelku mladá značka (založená v roce 2014) úspěšně pokračovat v partnerství s Porsche (nyní už popáté) nakonec utvrzuje nápis na prazích vozu, v překladu zmiňující „Tým z Queensu s americkým snem“.