Analogové superauto s úžasným zvukem z atmosférického desetiválce Porsche Carrera GT asi není třeba představovat. Od roku 2003 do roku 2007 se tohoto skvostu vyrobilo jen 1270 kusů. Jeden z nich je však mnohem unikátnější než ostatní. Jde totiž o polozávodní edici s označením GT-R.  Zdroj: Mechatronik

Analogové superauto s úžasným zvukem z atmosférického desetiválce Porsche Carrera GT asi není třeba představovat. Od roku 2003 do roku 2007 se tohoto skvostu vyrobilo jen 1270 kusů. Jeden z nich je však mnohem unikátnější než ostatní. Jde totiž o polozávodní edici s označením GT-R.  | Zdroj: Mechatronik

V archivech Porsche však počátky tohoto vozu nehledejte. Nechal si ho postavit přímo majitel od společnosti GPR Racing. Zdroj: Mechatronik

V archivech Porsche však počátky tohoto vozu nehledejte. Nechal si ho postavit přímo majitel od společnosti GPR Racing. | Zdroj: Mechatronik

Cílem bylo vytvořit ultimátní mašinu na okruhy, ovšem za podmínky, že se auto bude moct legálně pohybovat po silnicích. Za konverzi vozu na okruhovou mašinu dal tehdy majitel 220 tisíc eur. Zdroj: Mechatronik

Cílem bylo vytvořit ultimátní mašinu na okruhy, ovšem za podmínky, že se auto bude moct legálně pohybovat po silnicích. Za konverzi vozu na okruhovou mašinu dal tehdy majitel 220 tisíc eur. | Zdroj: Mechatronik

Mezi závodním a tímto vozem je už jen opravdu tenká hranice. Porsche Carrera GT-R má interiér oholený na kost, závodní sedadla, volant, brzdy i řidící jednotku. Zdroj: Mechatronik

Mezi závodním a tímto vozem je už jen opravdu tenká hranice. Porsche Carrera GT-R má interiér oholený na kost, závodní sedadla, volant, brzdy i řidící jednotku. | Zdroj: Mechatronik

V interiéru pak samozřejmě nechybí ani ochranná klec a hasicí přístroj. Výkon desetiválce se zvedl na 650 koní. Carrera GT-R pak nosí magnéziové střevíce od BBS. Zdroj: Mechatronik

V interiéru pak samozřejmě nechybí ani ochranná klec a hasicí přístroj. Výkon desetiválce se zvedl na 650 koní. Carrera GT-R pak nosí magnéziové střevíce od BBS. | Zdroj: Mechatronik

Majitel si přál, aby se výsledný vůz dostal do WEC, bohužel ale nesplňoval všechny potřebné regulace FIA.  Zdroj: Mechatronik

Majitel si přál, aby se výsledný vůz dostal do WEC, bohužel ale nesplňoval všechny potřebné regulace FIA.  | Zdroj: Mechatronik

Potkal jej tak stejný osud, jako původního předchůdce silniční verze, který svou cestu také začal jako speciál na Le Mans. Porsche Carrera GT prostě nikdo na okruhu nepřál. Zdroj: Mechatronik

Potkal jej tak stejný osud, jako původního předchůdce silniční verze, který svou cestu také začal jako speciál na Le Mans. Porsche Carrera GT prostě nikdo na okruhu nepřál. | Zdroj: Mechatronik

Jediný majitel tohoto vozu jej nyní dává z rukou pryč. Má najeto lehce přes 2000 kilometrů a může být klidně i váš.  Zdroj: Mechatronik

Jediný majitel tohoto vozu jej nyní dává z rukou pryč. Má najeto lehce přes 2000 kilometrů a může být klidně i váš.  | Zdroj: Mechatronik

Samozřejmě ale pod podmínkou, že jste ochotni za něj utratit v přepočtu  22.226.820 Kč.   Zdroj: Mechatronik

Samozřejmě ale pod podmínkou, že jste ochotni za něj utratit v přepočtu 22.226.820 Kč.  | Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

 Zdroj: Mechatronik

| Zdroj: Mechatronik

V archivech Porsche však počátky tohoto vozu nehledejte. Nechal si ho postavit přímo majitel od společnosti GPR Racing. Zdroj: Mechatronik
Cílem bylo vytvořit ultimátní mašinu na okruhy, ovšem za podmínky, že se auto bude moct legálně pohybovat po silnicích. Za konverzi vozu na okruhovou mašinu dal tehdy majitel 220 tisíc eur. Zdroj: Mechatronik
Mezi závodním a tímto vozem je už jen opravdu tenká hranice. Porsche Carrera GT-R má interiér oholený na kost, závodní sedadla, volant, brzdy i řidící jednotku. Zdroj: Mechatronik
V interiéru pak samozřejmě nechybí ani ochranná klec a hasicí přístroj. Výkon desetiválce se zvedl na 650 koní. Carrera GT-R pak nosí magnéziové střevíce od BBS. Zdroj: Mechatronik
30
Fotogalerie

Jediné Porsche Carrera GT-R se na Le Mans nedostalo. Teď může být vaše, má i značky

Německý hypersport s úžasným zvukem existuje i jako speciál na okruhy. Zkusil to i v oficiálním motorsportu, ale nepodařilo se. Jeho jediný majitel ho teď dává z rukou pryč.

Porsche Carrera GT, analogové hyperauto s úžasným zvukem z atmosférického desetiválce, asi není třeba představovat. Od roku 2003 do roku 2007 se tohoto skvostu vyrobilo jen 1270 kusů. Jeden z nich je však mnohem unikátnější než ostatní. Jde totiž o polozávodní edici s označením GT-R. 

V archivech Porsche však počátky tohoto vozu nehledejte. Nechal si ho postavit přímo majitel u společnosti GPR Racing. Cílem bylo vytvořit mašinu na okruhy, ovšem za podmínky, že se auto bude moct legálně pohybovat po silnicích. Za konverzi vozu na okruhovou verzi dal tehdy majitel 220 tisíc eur.

Mezi závodním a tímto vozem je už jen opravdu tenká hranice. Porsche Carrera GT-R má interiér oholený na kost, závodní sedadla, volant, brzdy i řidící jednotku. V interiéru pak samozřejmě nechybí ani ochranná klec a hasicí přístroj. Výkon desetiválce se zvedl na 650 koní. Carrera GT-R pak nosí hořčíkové střevíce od BBS.

Majitel si přál, aby se výsledný vůz dostal do WEC, bohužel ale nesplňoval všechny potřebné regulace FIA. Potkal jej tak stejný osud, jako původního předchůdce silniční verze, který svou cestu také začal jako speciál na Le Mans. Porsche Carrera GT si prostě nikdo na okruhu nepřál.

Jediný majitel tohoto vozu jej nyní dává z rukou pryč. Porsche má najeto lehce přes 2000 kilometrů a může být klidně i vaše. Samozřejmě pod podmínkou, že jste ochotni za něj utratit v přepočtu 22.226.820 Kč. 

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud