Jediné Ferrari FXX upravené pro silniční provoz je teď na prodej

Na prodej je další unikát. Tentokrát se nejedná o nějaký retro kousek. K mání je teď jediné Ferrari FXX upravené pro silniční provoz.

Tento supersport je jediné Ferrari FXX na světě registrované pro silniční provoz. Jinak je tato speciální verze běžného Ferrari Enza určená pouze pro závodní okruhy. 

Rudý automobil byl vyroben v roce 2008, o pár let později putoval zpátky do továrny, kde ho patřičně upravili. Pro provoz na silnici byl poprvé zaregistrován v roce 2015. Zatím má najeto jen o trochu více než 2 000 kilometrů.

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Pod kapotou tohoto sporťáku najdete dvanáctiválec s objemem 6,3 litru. Díky němu dokážete dosáhnout maximálku 347 km/h a z nuly na sto se dostanete za neuvěřitelných 2,8 vteřin. 

Nový majitel se zásluhou úpravy přímo v továrně Ferrari může spolehnout na originalitu všech dílů. Za tento výjimečný kousek si ale musí připravit slušný balík pěnez, v přepočtu více než 300 milionů korun. 

Prohlédněte si galerii Ferrari FXX s 12 fotografiemi:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků