Jediné Ferrari FXX upravené pro silniční provoz je teď na prodej

Na prodej je další unikát. Tentokrát se nejedná o nějaký retro kousek. K mání je teď jediné Ferrari FXX upravené pro silniční provoz.

Tento supersport je jediné Ferrari FXX na světě registrované pro silniční provoz. Jinak je tato speciální verze běžného Ferrari Enza určená pouze pro závodní okruhy. 

Rudý automobil byl vyroben v roce 2008, o pár let později putoval zpátky do továrny, kde ho patřičně upravili. Pro provoz na silnici byl poprvé zaregistrován v roce 2015. Zatím má najeto jen o trochu více než 2 000 kilometrů.

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Pod kapotou tohoto sporťáku najdete dvanáctiválec s objemem 6,3 litru. Díky němu dokážete dosáhnout maximálku 347 km/h a z nuly na sto se dostanete za neuvěřitelných 2,8 vteřin. 

Nový majitel se zásluhou úpravy přímo v továrně Ferrari může spolehnout na originalitu všech dílů. Za tento výjimečný kousek si ale musí připravit slušný balík pěnez, v přepočtu více než 300 milionů korun. 

Prohlédněte si galerii Ferrari FXX s 12 fotografiemi:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků