Jediná elektrická Mazda MX-5 je na prodej. Stojí čtvrt milionu

Na první pohled nic nenaznačuje, že pod kapotou této Miaty první generace nenajdeme točivý čtyřválec. Místo jedna-šestky nahradil elektromotor a baterie.

Mazda MX-5 se vždy vyznačovala svou hravostí a ovladatelností. Tyto vlastnosti by mohly být díky točivému momentu dostupnému od nulových otáček ještě lepší. Scházet bude zvuk a pocit z přesného řazení, kterým jsou tyto japonské roadstery proslulé. Současný majitel ze Spojených států tvrdí, že elektrická Miata dokáže ujet až 193 kilometrů. Maximální rychlost činí 120 kilometrů za hodinu.

Škoda Yeti existuje také jako elektromobil. Na jedno nabití ujede 350 km

Škoda Yeti existuje také jako elektromobil. Na jedno nabití ujede 350 km

V interiéru elektrický pohon doplňuje obrazovka, která informuje o stavu lithium-železo-fosfátových baterií o kapacitě 28,8 kWh. Otáčkoměr, který zůstal za volantem, připomíná spalovací minulost vozu, stejně jako nálepka na víčku nádrže s upozorněním, že si motor žádá bezolovnatý benzin. Zásuvka na napájení je umístěna právě místo hrdla nádrže.

Norsko chce, aby se za devět let prodávala pouze elektrická auta

Norsko chce, aby se za devět let prodávala pouze elektrická auta

Vůz má najeto 125.000 kilometrů, kolik z toho ještě na spalovací motor, se inzerent nezmiňuje, avšak přeměna na elektromobil proběhla v roce 2009. Přestavěnou Miatu si můžete pořídit v přepočtu za čtvrt milionu korun. Cena je to na dvacetiletý roadster vskutku sebevědomá, avšak jedná se zřejmě o jediný takový vůz na světě. Navíc lze na tento speciál hledět optikou alternativy k násobně dražší Tesle Roadster, a to už nezní tak špatně. Otázkou je ovšem kvalita provedené přestavby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků