Naprat to do odtahovky není blbá náhoda, je to blbá nepozornost. Nürburgring není klasický závodní okruh, platí tam standardní silniční pravidla (pro německou dálnici) a každý je povinen jet tak, aby stihl zastavit, když tam bude překážka. A zrovna zde to není nic nečekaného, technické problémy tam potkávají lidi pravidelně a i k nehodám dochází. Traťoví komisaři, co mávají vlajkami jsou jakýsi nadstandard pro zvýšení bezpečnosti, ale nelze na ně spoléhat.
Jenže to má jeden háček a celkem dost podstatný. Jeli rychle a nezvládli to na tomto okruhu. Tento okruh není pro zelenáče, ale pro tvrdé matadory co to znají....
tys tam někdy byl,jezdil,že tu klábosíš,pochopills psaný text??? Frajer v Mazdě tam očividně nebyl poprvé...Kdybys tam někdy jel aspoň jedno kolo nenapsal bys takovou blbost...
Ale Tonda může mít pravdu. Nikdo neví co se stalo, ale klidně řidič Miaty, byť to byl profík, mohl udělat nějakou chybu, která ho stála život.Ikdyž je okruh v režimu "touristenfahrten", tak je po celé trati rozeseto nespočet bezpečnostních / traťových komisařů, kteří dohlíží nad provozem. A jakmile se na Ringu bourá, tak hned před daným úsekem mává komisař žlutou vlajkou, za kterou musí řidič zpomalit a přizpůsobit jízdu hrozícímu nebezpečí.Takže buď vlajku přehlídl a pokračoval ve sportovním tempu dále, nebo sice zpomalil, ale uklouzlo mu to na vylité provozní kapalině a nebo to byl úsek, který nebyl vyhodnocen jako rizikový a nebyl tam traťový komisař, který by na nebezpečí upozornil.Vím, jsou to jen spekulace. Nicméně tragédie veliká, upřímnou soustrast pozůstalým.
Musel vlajky přehlídnout, protože nakouřit to do odtahovky, to už chce fištróna.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.