Je vám dvoulitr v Mazdě MX-5 málo? Tahle má osmiválec a 532 koní

Občas se objevují názory, podle kterých je i dvoulitrová Mazda MX-5 slabá a ne zrovna zábavná. Nedá se říci, že bychom s tím souhlasili, ale pokud také zastáváte tento názor, je zde jedno skutečně radikální řešení. Přestavba nové MX-5 na osmiválcové monstrum. 

Mazda MX-5 (od 1989): Nejprodávanější roadster planety

Mazda MX-5 (od 1989): Nejprodávanější roadster planety

Takovou věc nabízí společnost Flyin´ Miata, která vám původní motor vymění za osmiválec o objemu 6,2 litru z Chevroletu Camaro SS. Samozřejmě tím úpravy nekončí. V rámci přestavby dostanete také šestistupňovou převodovku T56 Magnum, diferenciál z Camara, nový katalyzátor, poloosy, kardan, odpružení FOX a tak dále. Seznam je opravdu dlouhý. V základu osmiválcová MX-5 nakonec nabídne 321 kW (436 k). Stále málo? 

Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost  

Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost  

Předně je nutné podotknout, že tato „základní“ úprava vás bude stát téměř přesně padesát tisíc dolarů, přičemž v ceně není zahrnuto samotné auto. Ale můžete si i připlatit. Za necelých 1800 dolarů dostanete motor vyladěný dokonce na 391 kW (532 k), k dispozici jsou i lepší brzdy nebo karbonový hnací hřídel.

Na fotkách vidíte první prototyp, zájemci se už mohou hlásit. Samozřejmě kromě Mazdy MX-5 lze stejným způsobem upravit i Fiat 124 Spider

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků