Je v Octavii tak zoufale málo místa?

Protože se mnoho diskusí na AutoRevue.cz točí okolo nedostatku místa na zadních sedadlech v Octavii, rozhodl jsem se udělat čtveřici fotek. Posadil jsem se pohodlně dopředu na místo řidiče a jeho spolujezdce v Octavii z roku 2000 (tedy ještě starý model bez vybrání sedaček pro větší místo pro kolena) a následně na zadní sedačky. Tak, jak sedím na místě řidiče, tedy s maximálně vytaženým volantem a lehce položeným opěradlem, skutečně jezdím. Měřím 177 cm, nejsem tedy žádný trpaslík.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedím na a za místem řidiče...

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedím na a za místem spolujezdce...

Samozřejmě pokud máte nějakých 190 cm a sedíte za někým podobně vzrostlým, je jasné, že se vám bude vzadu těsno. Mimochodem, stejně těsno vám bude i v novém Meganu hatchback, který má rozvor oproti Octavii o deset cm větší! Na druhou stranu je spousta aut nižší střední třídy, kde se vzadu budete cítit lépe. Nevýhodou Octavie je nedostatečná délka zadních sedáků, takže neposkytují příliš dobrou oporu stehen na delších vzdálenostech.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků