Je v Octavii tak zoufale málo místa?

Protože se mnoho diskusí na AutoRevue.cz točí okolo nedostatku místa na zadních sedadlech v Octavii, rozhodl jsem se udělat čtveřici fotek. Posadil jsem se pohodlně dopředu na místo řidiče a jeho spolujezdce v Octavii z roku 2000 (tedy ještě starý model bez vybrání sedaček pro větší místo pro kolena) a následně na zadní sedačky. Tak, jak sedím na místě řidiče, tedy s maximálně vytaženým volantem a lehce položeným opěradlem, skutečně jezdím. Měřím 177 cm, nejsem tedy žádný trpaslík.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedím na a za místem řidiče...

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedím na a za místem spolujezdce...

Samozřejmě pokud máte nějakých 190 cm a sedíte za někým podobně vzrostlým, je jasné, že se vám bude vzadu těsno. Mimochodem, stejně těsno vám bude i v novém Meganu hatchback, který má rozvor oproti Octavii o deset cm větší! Na druhou stranu je spousta aut nižší střední třídy, kde se vzadu budete cítit lépe. Nevýhodou Octavie je nedostatečná délka zadních sedáků, takže neposkytují příliš dobrou oporu stehen na delších vzdálenostech.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků