Je v Octavii tak zoufale málo místa?

Protože se mnoho diskusí na AutoRevue.cz točí okolo nedostatku místa na zadních sedadlech v Octavii, rozhodl jsem se udělat čtveřici fotek. Posadil jsem se pohodlně dopředu na místo řidiče a jeho spolujezdce v Octavii z roku 2000 (tedy ještě starý model bez vybrání sedaček pro větší místo pro kolena) a následně na zadní sedačky. Tak, jak sedím na místě řidiče, tedy s maximálně vytaženým volantem a lehce položeným opěradlem, skutečně jezdím. Měřím 177 cm, nejsem tedy žádný trpaslík.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedím na a za místem řidiče...

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedím na a za místem spolujezdce...

Samozřejmě pokud máte nějakých 190 cm a sedíte za někým podobně vzrostlým, je jasné, že se vám bude vzadu těsno. Mimochodem, stejně těsno vám bude i v novém Meganu hatchback, který má rozvor oproti Octavii o deset cm větší! Na druhou stranu je spousta aut nižší střední třídy, kde se vzadu budete cítit lépe. Nevýhodou Octavie je nedostatečná délka zadních sedáků, takže neposkytují příliš dobrou oporu stehen na delších vzdálenostech.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků