Je v Octavii tak zoufale málo místa?

Protože se mnoho diskusí na AutoRevue.cz točí okolo nedostatku místa na zadních sedadlech v Octavii, rozhodl jsem se udělat čtveřici fotek. Posadil jsem se pohodlně dopředu na místo řidiče a jeho spolujezdce v Octavii z roku 2000 (tedy ještě starý model bez vybrání sedaček pro větší místo pro kolena) a následně na zadní sedačky. Tak, jak sedím na místě řidiče, tedy s maximálně vytaženým volantem a lehce položeným opěradlem, skutečně jezdím. Měřím 177 cm, nejsem tedy žádný trpaslík.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedím na a za místem řidiče...

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedím na a za místem spolujezdce...

Samozřejmě pokud máte nějakých 190 cm a sedíte za někým podobně vzrostlým, je jasné, že se vám bude vzadu těsno. Mimochodem, stejně těsno vám bude i v novém Meganu hatchback, který má rozvor oproti Octavii o deset cm větší! Na druhou stranu je spousta aut nižší střední třídy, kde se vzadu budete cítit lépe. Nevýhodou Octavie je nedostatečná délka zadních sedáků, takže neposkytují příliš dobrou oporu stehen na delších vzdálenostech.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků