Je tu nová Cobra. AC vyměnilo osmiválec za elektřinu. Je silnější, ale podstatně dražší

Jyrka Syrka  |  05. 12. 2020 16:49

AC Cobra jako tramvaj ?
Promiňte přátelé, ale to je sadomasochismus.

Odpovědět  |   | 
Shackall  |  05. 12. 2020 17:39

Zrovna tohle může být velmi funkční. Těch 1000 Nm bude s takhle lehkým autem celkem cvičit a nebude-li tam dvacet elektronických trpaslíků, bude se to blížit klasickým "widowmakerům" minulosti. Ano, samozřejmě, bude chybět ten zvuk, ale to je jenom o zvyku. Budoucí generace třeba vůbec nepochopí, že nás ten řev bavil.

Na okruh nebo sraz to pojede samozřejmě na plate za nějakým nafťákem, čímž se nebude lišit od benziňáku - ono jet Cobrou z Prahy do Mostu a z5 (o trase třeba Ostrava- Nurburgring nemluvě) je něco, co nechcete. Bez ohledu na pohon.

Takže za mě proč ne, já bych si to nekoupil, ani kdybych na to měl, ale kdo má opačný názor, s chutí do toho. Vůbec mi to nevadí.

Na rozdíl od pošahaných snah ekofašistů nacpat třeba instalatérům elektrické dodávky. To naopak nebude fungovat nikdy a nijak, byť si o tom ekofašo kváká, co chce.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 12. 2020 22:08

Ano, předjede to spalovací verzy. Za cenu upsání duše ďáblu a posměchů od všech pravověrných...Zaduste se těma voltama...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 12. 2020 17:08

a vidis kamarad co ma firmu kde delaji vodu, plyn, topeni a elektroinstalace, tak elektricke dodavky prave kupovat chce, denni najezd maj do 80-90km , ale doporucil jsem mu pockat nez cena klesne na normalni uroven, soucasna cena treba eCraftra je totalne mimo a za jeho cenu si muze clovek poridit normalniho Craftra + iD3 , az cenqa za eCrafter bude okolo 1-1,2 milionu, tak to bude pro ne idelani a behem 2-3 let se mu ta investice vpohode vrati na usetrenych nakladech

Odpovědět  |   | 
Jig  |  06. 12. 2020 23:43

jistě při 80 km denně se to za 2-3 roky určitě vrátí ... omg

Odpovědět  |   | 
iPace  |  07. 12. 2020 14:44

bud odpovidas na neco co nechapes, v tom pripade jsi blbec, a nebo jsi troll

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  07. 12. 2020 13:06

pockat kym cena klesne na normalnu uroven? no nevim nevim.. ma to skor opacne tendencie

Odpovědět  |   | 
R Fosil  |  05. 12. 2020 16:57

Auta na baterky jsem už měl a máma mi už nechtěla kupovat nové tak nikdy víc

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 12. 2020 17:00

Prostě musím :
https://www.auto.cz/galerie/elektromobilita/1... ...
Burcuji : Czexit dokud je čas.

Odpovědět  |   | 
YANR  |  05. 12. 2020 18:26

A co by to prineslo ohlene eleaut se ptam, ciste teoreticky.
Zapremyslejte a zkuste mi to napsat,prosim.
Ja nejsem pritel EU,to aby bylo jasno

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 12. 2020 19:09

Nejen elektroaut. Zkuste si dnes koupit obyčejný plynový kotel do baráku. Máte prostě smůlu. A čí si myslíte to byl výmysl ?
Já vím UK je téměř mimo EU a Johnson si dal za úkol porazit benzín do roku 2030. Mno ale angláni mají možnost ho do té doby nevolit nebo zavřít do blázince.
Z těch grafů doufám každému normálně uvažujícímu člověku je jasné, že ten "boj" za neoteplení je výplod chorých zelených mozků.
Já už jsem to tady psal mnohokrát, že nejsem apriori proti pokroku ani proti elektroautům, ale chce to evoluci ne revoluci za pomocí dotací.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 12. 2020 19:14

PS.
Připadá vám logická, že Němci zlikvidovali nejekologičtějčí zdroje el.energie a budou proud pro e-mobily vyrábět v elektrárnách spalujících ruský plyn ?
Nebylo by více ekonomické a více ekologické spalovat ten plyn přímo v autech?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 12. 2020 19:22

PS.
Připadá vám logická, že Němci zlikvidovali nejekologičtějčí zdroje el.energie a budou proud pro e-mobily vyrábět v elektrárnách spalujících ruský plyn ?
Nebylo by více ekonomické a více ekologické spalovat ten plyn přímo v autech?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 12. 2020 20:02

PC pro "komika"
ctrl c + ctrl v fakt zvládá i moje pětiletá vnučka.

Odpovědět  |   | 
YANR  |  05. 12. 2020 20:26

Jadro zrusili kvuli terorismu ,ikdyz tvrdili neco jineho.
A jinak dekuji za nazor.
Je to vsechno tak nejak zamotane,no.
O situaci v UK neco vim,prebyvam tady nejake ty mesice v roce a budete se asi prekvapen,Johnson ma dost velkou podporu ,ano,je to divne,ale vlivni stoji za nim.
Je ale moznost odstoupeni na jeho zadost,neni spokojen s penezma ,ktere pobira jako prime minister.
Chce zpatky do novinariny a prednaset lidem za penize a vydelavat miliony,tak to sam zverejnil.

Odpovědět  |   | 
jean  |  06. 12. 2020 09:51

Ale iste a pritisknem k tomu tam se dubisku, vyhlasime vitazny februar a pozveme batusku Putina, aby nam vladol. Neviem, kto vymyslel, ze sediny znamenaju mudrost, ale vyzera to skor, ze znamenaju starecku demenciu

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  06. 12. 2020 11:00

Jean,
Pomotané to máš v hlavě ty brat.
Jestli dnes někde vládnou komunardi resp. neokomunardi tak to rozhodně není v Moskvě alébrž v Bruselu.
A že Putin dělal pro KGB ? Starej Bush dělal pro CIA a sere to někoho ?
Leda, že bys ve své neskonalé moudrosti prohlásil, že ta jedna tajná služba je spravedlivá a druhá nikoli.
Hmm ale u vás modrých svazáků je všechno možné

Odpovědět  |   | 
jean  |  06. 12. 2020 15:15

No jo, v usa biju cernochov. Po tych rokoch ste uz mohli zmenit agitku. Ja som o Putinovi - agentovi nepisal ani slovo.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  06. 12. 2020 21:21

Putina jsi zmínil, že je agent KGB jsem jako tvůj argument očekával. Z mé strany to byl tedy tzv. " preventivní útok "
Zato já jsem nezmínil USA a už vůbec ne černochy.
Takže ti doporučuji....,ale nic co je mi tobě.

Odpovědět  |   | 
jean  |  07. 12. 2020 12:13

No, tak to si očakával zle, lebo mne je celkom u prdele, že bol Putler agent KGB. Problém je, že je to diktátor a Rusko vedie do peknej prdele. Sloboda slova je tam mizivá, navyše štátne organizácie prekrúcajú minulosť. Dokonca v niektorých pripadoch viac, ako to robili súdruhovia. Ale vždy sa nájde chuj, ktorý sa zo sajuzu ide dosrať blahem. Asi štockholmský syndrom, alebo čo, lebo z východu ešte nič dobré neprišlo. Stíhačky a balistické rakety, to je všetko, čo ZSSR dokázalo. Len jaksi spotrebný tovar pre ľudí nemajú dodnes.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 12. 2020 18:30

A o politice už dost. OK ?

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 12. 2020 22:05

*domyslete si blicí smajlík* Tfujtajxkhimlhergotkruncajselement...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  05. 12. 2020 23:28

Elektrofóbov musí pri čítaní motoristických noviniek triafať šľak. A to je dobre. Nech len triafa...
Nie nezanedbateľný dôvod prejsť na elektromobily budú jazdné vlastnosti, na ktoré auto so spaľovacím motorom z prirodzených dôvodov len ťažko môže dosiahnuť.
Znásobiť výkon spaľováka je dosť veľký technický oriešok a navyše veľmi drahý. Znásobiť výkon u elektromobilu je oproti tomu brnkačka.
Podobné je to s pohonom 4x4. Je veľa spôsobov, ako to urobiť, ale žiadny nie je dokonalý. U elektromobilu žiadny problém. Stačí pridať jeden elektromobil, odladiť software a štvorkolka je na svete. Za podstatne menšie náklady ako pri spaľovákoch.
Najväčšie rozdiely ale budú pri servisných nákladoch starších vozidiel. Jazdiť na desaťročnom osem či dvanásťvalci je čierna diera na peniaze. U elektromobilu, pokiaľ sú batérie v dobrom stave, žiadny problém. Nie je ďaleko doba, keď životnosť batérií bude násobne väčšia ako životnosť auta.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  05. 12. 2020 23:29

Oprava v 4. odseku: Správne má byť "Stačí pridať jeden elektromotor..."

Odpovědět  |   | 
josephko  |  06. 12. 2020 00:17

oprava jsem kretén ze slovenska..

Odpovědět  |   | 
YANR  |  05. 12. 2020 23:41

pocuvaj ty panko rozumny,co si to pil za palenku,ze take nezmysly taras,co
ako sa budu likvidovat tie stare baterie,co
to nikto nevie.
buducnost je v lietajucich balonoch
aka je moja slovencina panko,co
dakujem

Odpovědět  |   | 
YANR  |  06. 12. 2020 00:20

pocuvaj ty panko rozumny,co si to pil za palenku,ze take nezmysly taras,co
ako sa budu likvidovat tie stare baterie,co
to nikto nevie.
buducnost je v lietajucich balonoch
aka je moja slovencina panko,co
dakujem

Odpovědět  |   | 
YANR  |  06. 12. 2020 07:05

Kdopak má tu nutnost používat cizí nick a psát po celém AUTOREVUE .
Dost ubohá zábava . Ikdyž pro někoho možná to největší dobrodružství v jeho životě.
Na druhou stranu je zdejší možnost měnit si nick kdykoliv jakkoliv bez ověření také pěkná ptákovina.
Ano,vím, přihlásit se to asi vyřeší.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  07. 12. 2020 19:37

Tak a z Cobry bude elektrický úhoř

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia