Je tu další elektrická dodávka. Mercedes eVito Tourer s devíti místy ujede 421 km

Kankunen  |  12. 03. 2020 08:03

Super, za tři dny jsi na dovči, reál je tak 300 km s bídou. Kolik to bude stát? 2mil ? A uveze to ještě něco kromě baterek.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  12. 03. 2020 08:39

Tak to je perla:- D Nebo taky smutná pravda. Každopádně na střechu bych dal do boxu elektrocentrálu a je vystaráno

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  12. 03. 2020 08:44

A můžeš stát zadara v blue zóně s nastartovanou centrálou.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  14. 03. 2020 18:08

a proč ne?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  12. 03. 2020 08:48

Dojezd je jasný nesmysl, redakce přebrala tiskovou zprávu bez toho, aby se zamysleli nad tím, jestli to není blbost. Je to homologováno podle nějaké prastaré normy, totální úlet. Protože pokud to má stejnou baterku jako EQC, tak s tou hmotností a "super aerodynamikou" to může mít reálně tak max. 300 km, když pojede max. 90 km/h a v létě

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 03. 2020 10:15

fakt nekdo s diskutujicich ceka, ze si tohle poridi nekdo na jizdy na dovolenou?

Odpovědět  |   | 
Letadlo  |  12. 03. 2020 10:32

Proč by s tím jezdil někdo na dovolenou? Tento model bude určen korporátům pro odvoz jejich jejich klientů z letište do hotelu, firmy, atd..Používá se místo limuzín, je pohodlnější.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  12. 03. 2020 10:36

Na převoz klientů si pořídím za cenu eVita dvě naftové a vydělám jednou tolik.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 03. 2020 11:07

celkem verim ze ty takovej korporat nejsi, takze pohoda, ty si nekoupis zadne vito

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  12. 03. 2020 12:55

Jo a na kraji civilizovaného města je přeložíš na tramvaj a vrazíš jim do ruky lístek, viď

Odpovědět  |   | 
A  |  12. 03. 2020 09:29

V zimě bez uzavírek na D1 tempomat 135 a jsi rád, že doplachtíš do Brna. Vítej, papírový pokroku.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  12. 03. 2020 09:36

V taxi pre komfort zakazíkov bude musieť mať stale zapnutu klimatizaciu v zime aj v lete.V zime v miernych mrazoch pri zapnutom topení dojazd klesa aj o 40%.Realny dojazd v takychto pripadoch je cca 200 km.Taxikar využivajuci taketo etaxi je pod stalym stresom,či dokaže odviesť zakazníka na miesto.Po dvoch-troch jazdach ako keby jazdil na rezervu s 5 l paliva v nadrži.Robota za trest...Pokiaľ etaxi nebudu sa môcť nabiť za 5 minut,nemaju šancu na uspech.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 03. 2020 10:18

klimatizacni jednotka a cerpadlo maji pri maximalnim vyuziti za hodinu odber asi 2.5kW, jooo to z 90kWh ubere faaakt silene moc

drtiva vetsina techto aut bude slouzit hotelum jako shuttle, takze pohodlne i nonstop provoz kde to proste v pauzach bude na pomale nabijecce v garazich hotelu, ostatne nekolik takovych VIP mercedesu co takto pouziva jisty Prazsky hotel, ma denni prumer okolo 180km najezdu, to tohle Vito ve meste zvladne naprosto vpohode ikdyby se menohlo nabijet

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 03. 2020 14:04

Coz při ca 10 h pendlu je 25kWh. To není málo.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 03. 2020 11:02

Kdyby udělali maximálku 160km/h u dvěstě koňový nafty, tak je zákazníci pošlou někam. Proč to taky nemůže jezdit 200? Chtěl bych vidět dojezd v 8 lidech po německý dálnici, když budu mít na tempomatu 150, zapnutou klimu atd... Využití ve městě asi dobrý, bez vztekání s věčně nevypáleným DPF. Je to příměstský auto za nehorázný peníze

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 03. 2020 11:09

aneb idelani shuttle pro hotely, sak vyber motorizace tam je, tak at si kazdej vybere to co chce, pokud zakaznichk nechce elektrickou verzi, tak at si poridi tu naftovou, na vyber ji tam ma

Odpovědět  |   | 
jozka  |  12. 03. 2020 11:51

To jo, hotely se juknou do ceniku a vyberou si podle svych moznosti. Ty male si vezmou naftove Vito. Ty vetsi dve ci tri. Naftova

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 03. 2020 14:42

Elektrické Citigo musí najet 227.000km, aby se uhlíková stopa při výrobě jeho baterií vyrovnala spalovacímu motoru stejného vozidla. O nákladech na likvidaci se zatím nemluví. Kolik by to asi bylo u Vita, při velikosti jeho baterií??? O čem to všechno je????

Odpovědět  |   | 
Badsworth  |  15. 03. 2020 09:29

Mohl bys mě dát zdroj toho nesmyslného čísla?
V podmínkách českého energetického mixu je to u CITIGO cca 38 000km ! V připadě např. Norska nebo dokonce i takového Slovenska je to ještě podstatně míň.
A to se bavíme jen o CO2. Ale důležitější pro nás jsou místní emise které přímo ovlivňují zdraví obyvatelstva a ty má elektromobil prakticky nulové. Jen v Evropě umírá podle WHO min. 400 000 lidí na následky nemocí způsobených znečištěným ovzduší.
O bateriích a jejich recyklaci se mluví, už teď existují funkční technologie na další použití vysloužilých baterií(bateriové úložiště) a případné následné recyklaci.
Je zajímavé že tě podobné problémy netrápí u spalovacích motorů, protože těžba zpracování a přeprava ropy není dvakrát ekologická....

https://www.electrodad.cz/wp-content/uploads/2020/0... ...


Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 38 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster