Je tu další elektrická dodávka. Mercedes eVito Tourer s devíti místy ujede 421 km

Kankunen  |  12. 03. 2020 08:03

Super, za tři dny jsi na dovči, reál je tak 300 km s bídou. Kolik to bude stát? 2mil ? A uveze to ještě něco kromě baterek.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  12. 03. 2020 08:39

Tak to je perla:- D Nebo taky smutná pravda. Každopádně na střechu bych dal do boxu elektrocentrálu a je vystaráno

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  12. 03. 2020 08:44

A můžeš stát zadara v blue zóně s nastartovanou centrálou.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  14. 03. 2020 18:08

a proč ne?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  12. 03. 2020 08:48

Dojezd je jasný nesmysl, redakce přebrala tiskovou zprávu bez toho, aby se zamysleli nad tím, jestli to není blbost. Je to homologováno podle nějaké prastaré normy, totální úlet. Protože pokud to má stejnou baterku jako EQC, tak s tou hmotností a "super aerodynamikou" to může mít reálně tak max. 300 km, když pojede max. 90 km/h a v létě

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 03. 2020 10:15

fakt nekdo s diskutujicich ceka, ze si tohle poridi nekdo na jizdy na dovolenou?

Odpovědět  |   | 
Letadlo  |  12. 03. 2020 10:32

Proč by s tím jezdil někdo na dovolenou? Tento model bude určen korporátům pro odvoz jejich jejich klientů z letište do hotelu, firmy, atd..Používá se místo limuzín, je pohodlnější.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  12. 03. 2020 10:36

Na převoz klientů si pořídím za cenu eVita dvě naftové a vydělám jednou tolik.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 03. 2020 11:07

celkem verim ze ty takovej korporat nejsi, takze pohoda, ty si nekoupis zadne vito

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  12. 03. 2020 12:55

Jo a na kraji civilizovaného města je přeložíš na tramvaj a vrazíš jim do ruky lístek, viď

Odpovědět  |   | 
A  |  12. 03. 2020 09:29

V zimě bez uzavírek na D1 tempomat 135 a jsi rád, že doplachtíš do Brna. Vítej, papírový pokroku.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  12. 03. 2020 09:36

V taxi pre komfort zakazíkov bude musieť mať stale zapnutu klimatizaciu v zime aj v lete.V zime v miernych mrazoch pri zapnutom topení dojazd klesa aj o 40%.Realny dojazd v takychto pripadoch je cca 200 km.Taxikar využivajuci taketo etaxi je pod stalym stresom,či dokaže odviesť zakazníka na miesto.Po dvoch-troch jazdach ako keby jazdil na rezervu s 5 l paliva v nadrži.Robota za trest...Pokiaľ etaxi nebudu sa môcť nabiť za 5 minut,nemaju šancu na uspech.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 03. 2020 10:18

klimatizacni jednotka a cerpadlo maji pri maximalnim vyuziti za hodinu odber asi 2.5kW, jooo to z 90kWh ubere faaakt silene moc

drtiva vetsina techto aut bude slouzit hotelum jako shuttle, takze pohodlne i nonstop provoz kde to proste v pauzach bude na pomale nabijecce v garazich hotelu, ostatne nekolik takovych VIP mercedesu co takto pouziva jisty Prazsky hotel, ma denni prumer okolo 180km najezdu, to tohle Vito ve meste zvladne naprosto vpohode ikdyby se menohlo nabijet

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 03. 2020 14:04

Coz při ca 10 h pendlu je 25kWh. To není málo.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 03. 2020 11:02

Kdyby udělali maximálku 160km/h u dvěstě koňový nafty, tak je zákazníci pošlou někam. Proč to taky nemůže jezdit 200? Chtěl bych vidět dojezd v 8 lidech po německý dálnici, když budu mít na tempomatu 150, zapnutou klimu atd... Využití ve městě asi dobrý, bez vztekání s věčně nevypáleným DPF. Je to příměstský auto za nehorázný peníze

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 03. 2020 11:09

aneb idelani shuttle pro hotely, sak vyber motorizace tam je, tak at si kazdej vybere to co chce, pokud zakaznichk nechce elektrickou verzi, tak at si poridi tu naftovou, na vyber ji tam ma

Odpovědět  |   | 
jozka  |  12. 03. 2020 11:51

To jo, hotely se juknou do ceniku a vyberou si podle svych moznosti. Ty male si vezmou naftove Vito. Ty vetsi dve ci tri. Naftova

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 03. 2020 14:42

Elektrické Citigo musí najet 227.000km, aby se uhlíková stopa při výrobě jeho baterií vyrovnala spalovacímu motoru stejného vozidla. O nákladech na likvidaci se zatím nemluví. Kolik by to asi bylo u Vita, při velikosti jeho baterií??? O čem to všechno je????

Odpovědět  |   | 
Badsworth  |  15. 03. 2020 09:29

Mohl bys mě dát zdroj toho nesmyslného čísla?
V podmínkách českého energetického mixu je to u CITIGO cca 38 000km ! V připadě např. Norska nebo dokonce i takového Slovenska je to ještě podstatně míň.
A to se bavíme jen o CO2. Ale důležitější pro nás jsou místní emise které přímo ovlivňují zdraví obyvatelstva a ty má elektromobil prakticky nulové. Jen v Evropě umírá podle WHO min. 400 000 lidí na následky nemocí způsobených znečištěným ovzduší.
O bateriích a jejich recyklaci se mluví, už teď existují funkční technologie na další použití vysloužilých baterií(bateriové úložiště) a případné následné recyklaci.
Je zajímavé že tě podobné problémy netrápí u spalovacích motorů, protože těžba zpracování a přeprava ropy není dvakrát ekologická....

https://www.electrodad.cz/wp-content/uploads/2020/0... ...


Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A