Je tu další elektrická dodávka. Mercedes eVito Tourer s devíti místy ujede 421 km

Mercedes Vito prochází modernizací a s ní dostává velkoprostorový model i civilní, čistě elektrickou variantu eVito Tourer.

Na základě zkušeností a techniky použité již v dodávkách eSprinter, eVito a rovněž v luxusním EQV přijíždí v čistě elektrické verzi i civilní eVito Tourer. Model už Mercedes testoval jako velkoprostorový taxík v řadě evropských měst a nyní ho oficiálně uvádí v rámci modernizace do nabídky Vita.

Mercedes-Benz třídy E po modernizaci: S novou výbavou a poprvé jako plug-in hybrid

Mercedes-Benz třídy E po modernizaci: S novou výbavou a poprvé jako plug-in hybrid

Technikou eVita Tourer je vpředu uložený elektrický motor o výkonu 150 kW (204 koní) a točivém momentu 362 N.m. Bateriový modul má kapacitu 90 kWh a Mercedes říká, že v nejrychlejším případě lze baterii dobít na 80 % kapacity za méně než 45 minut. Dojezd je udávaných 421 kilometrů, přičemž maximálně dosáhne elektrický minibus až 160 km/h.

Modernizace řady Vito pro rok 2020 pak uvádí lehce přepracovanou masku, zatímco uvnitř zahlédnete nový design výdechů klimatizace, nové možnosti textilního čalounění a aktualizací prošel i infotainment systém. V Toureru pak nadále nechybí široká konfigurace umístění sedadel, kterých se dovnitř vejde až devět.

Mercedes-Benz GLA dostal nejsilnější čtyřválec světa. Zvládne s ním až 270 km/h

Mercedes-Benz GLA dostal nejsilnější čtyřválec světa. Zvládne s ním až 270 km/h

Dále přichází nové bezpečnostní a asistenční systémy včetně autonomního krizového brzdění, inteligentního adaptivního tempomatu, digitálního zpětného zrcátka nebo adaptivních LED světlometů ILS.   

Do nabídky konvenčních motorizací Vita nakonec přichází i nový čtyřválcový diesel o objemu dvou litrů s naladěním až na 176 kW (239 koní) a 500 N.m. V závislosti na motorizacích a civilních/užitkových verzích pak bude nabízena i devítistupňová automatická převodovka a možnost pohonu všech kol.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

včera | Vladimír Kadera | 10 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků