Je tu další elektrická dodávka. Mercedes eVito Tourer s devíti místy ujede 421 km

Mercedes Vito prochází modernizací a s ní dostává velkoprostorový model i civilní, čistě elektrickou variantu eVito Tourer.

Na základě zkušeností a techniky použité již v dodávkách eSprinter, eVito a rovněž v luxusním EQV přijíždí v čistě elektrické verzi i civilní eVito Tourer. Model už Mercedes testoval jako velkoprostorový taxík v řadě evropských měst a nyní ho oficiálně uvádí v rámci modernizace do nabídky Vita.

Mercedes-Benz třídy E po modernizaci: S novou výbavou a jako plug-in hybrid

Mercedes-Benz třídy E po modernizaci: S novou výbavou a jako plug-in hybrid

Technikou eVita Tourer je vpředu uložený elektrický motor o výkonu 150 kW (204 koní) a točivém momentu 362 N.m. Bateriový modul má kapacitu 90 kWh a Mercedes říká, že v nejrychlejším případě lze baterii dobít na 80 % kapacity za méně než 45 minut. Dojezd je udávaných 421 kilometrů, přičemž maximálně dosáhne elektrický minibus až 160 km/h.

Modernizace řady Vito pro rok 2020 pak uvádí lehce přepracovanou masku, zatímco uvnitř zahlédnete nový design výdechů klimatizace, nové možnosti textilního čalounění a aktualizací prošel i infotainment systém. V Toureru pak nadále nechybí široká konfigurace umístění sedadel, kterých se dovnitř vejde až devět.

Mercedes-Benz GLA dostal nejsilnější čtyřválec světa. Zvládne s ním až 270 km/h

Mercedes-Benz GLA dostal nejsilnější čtyřválec světa. Zvládne s ním až 270 km/h

Dále přichází nové bezpečnostní a asistenční systémy včetně autonomního krizového brzdění, inteligentního adaptivního tempomatu, digitálního zpětného zrcátka nebo adaptivních LED světlometů ILS.   

Do nabídky konvenčních motorizací Vita nakonec přichází i nový čtyřválcový diesel o objemu dvou litrů s naladěním až na 176 kW (239 koní) a 500 N.m. V závislosti na motorizacích a civilních/užitkových verzích pak bude nabízena i devítistupňová automatická převodovka a možnost pohonu všech kol.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 28 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků