18 Fotogalerie Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125 Michal Žďárský 25. června 2017 • 0:00 Kapitoly článku: Představení a jízda Technická data Motor Typ motoru jednoválec, kapalinou chlazený, 4taktní, SOHC, 4ventilový Zdvihový objem 125cc Vrtání x zdvih 52,0mm x 58,7mm Kompresní poměr 11,2 : 1 Maximální výkon 9,0 kW @ 7 500 ot/min Maximální točivý moment 11,7 Nm @ 7 250 ot/min Systém mazání zásoba oleje v klikové skříni Palivový systém Vstřikování paliva Systém zapalování TCI Systém startování Elektrický Převodovka automatická s variátorem Fuel consumption N/A CO2 emission N/A Podvozek Systém předního odpružení teleskopická vidlice Přední zdvih 90 mm Systém zadního odpružení kyvná vidlice Zadní zdvih 90 mm Přední brzda Hydraulická kotoučová, Ø 220 mm Zadní brzda Hydraulická jednokotoučová, Ø 230 mm Přední pneumatika 90/80-14 Zadní pneumatika 130/70-13 Rozměry Celková délka 1 980 mm Celková šířka 750 mm Celková výška 1 210 mm Výška sedla 780 mm Rozvor kol 1 350 mm Minimální světlá výška 125 mm Mokrá hmotnost 164 kg ( ABS ) Kapacita palivové nádrže 7,2 Litry Předchozí Na začátek Vstoupit do diskuze (15) AutoRevue.cz TestyMotocyklyKapotaSkútrManipulaceCelková délkaYamahaÚložný prostorLíbivý designKoloTestSvětlá výškaPřední kotoučOriginální příslušenstvíProudící vzduchPřední pneumatikaTomTomZadní brzdaPřední brzdaTestovaná verzePořizovací nákladKompresní poměrKompaktní rozměr