Je tohle to nejšílenější, co jste kdy viděli? Pohyb zajišťuje 1500 koní

Vozidlo Ripsaw je nejspíš to vůbec nejbláznivější, co můžete spatřit, byť jen na internetu. Pojďte se s námi na tohle monstrum podívat!
Je tohle to nejšílenější, co jste kdy viděli? Pohyb zajišťuje 1500 koní

Howe and Howe je společnost, které se zaměřuje na vyrobu a úpravu extrémních vozidel, především do terénu. Jejich hlavním odběratelem bývájí nejčastěji ruzné armádní složky. 

My ji ale známe z jiného důvodu. Na poli filmu se proslavila vozidlem, které si zahrálo ve filmu Rychle a Zběsile 8. Stroj poháněl dieselový motor o výkonu 600 koní. Ani to však asi nebylo to, co by Howe and Howe plně uspokojilo.

Rychle a zběsile v běžném provozu. Kolik předpisů porušil tento šílenec?

Rychle a zběsile v běžném provozu. Kolik předpisů porušil tento šílenec?

To, co vytvořili teď, se jmenuje Ripsaw, má motor V8 a 1500 koňských sil. Díky tomu, a také díky pásům, dokáže zrychlit na jakémkoli terénu na tomhle světě a pravděpodobně i v pekle. Tohle vozítko je totiž tak mimo naší realitu, že by se hodilo snad jedině tam. 

Jen škoda, že tohle vozidlo lze spatřit jen na videu, protože do kolony na D1 by se tahle věcička jistě hodila.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků