Je tohle nový Volkswagen Passat CC? Představit se má až za rok

Je tohle nový Volkswagen Passat CC? Představit se má až za rok

Nástupce Volkswagenu Passat CC (vlastně se správně jmenuje již jen Volkswagen CC) se má podle plánu představit až někdy v průběhu roku 2017. Ale stránky AutoBlog.nl přinesly obrázky, které vypadají na snímky z patentového úřadu. A na nich je podle všeho právě nový Volkswagen CC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen CC vychází z konceptu VW Sport Coupé GTE z loňského ženevského autosalonu. Pod kapotou čekejte techniku z Passatu

Nástupce Passatu CC vychází z již představeného konceptu Volkswagen Sport Coupé GTE, který jsme mohli vidět na jaře v Ženevě už v roce 2015. Asi se nedá očekávat, že by Volkswagen použil jinou techniku, než kterou najdeme i pod kapotou běžného Passatu. Jistě, model CC může mít jinak laděný podvozek a pár odlišných detailů v interiéru.

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Zajímavé je, že koncept měl dokonce šestiválec TSI s přeplňováním a hybridním pohonem, ale ještě není jisté, jestli se něco takového dostane do sériové výroby v autě velikosti Passatu. Původní šestiválec 3.6 FSI byl totiž nahrazen jen čtyřválcem 2.0 TSI o výkonu 206 kW.

Ještě existuje teoretická možnost, že by mohlo jít o nástupce modelu Phaeton, ale ten je v plánu až někdy za rokem 2020 a určitě bude větší. Navíc to má být plnohodnotný elektromobil nebo plug-in hybrid. Sázeli bychom tedy spíše na nástupce Passatu CC.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků