Je tohle nový Volkswagen Passat CC? Představit se má až za rok

Je tohle nový Volkswagen Passat CC? Představit se má až za rok

Nástupce Volkswagenu Passat CC (vlastně se správně jmenuje již jen Volkswagen CC) se má podle plánu představit až někdy v průběhu roku 2017. Ale stránky AutoBlog.nl přinesly obrázky, které vypadají na snímky z patentového úřadu. A na nich je podle všeho právě nový Volkswagen CC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen CC vychází z konceptu VW Sport Coupé GTE z loňského ženevského autosalonu. Pod kapotou čekejte techniku z Passatu

Nástupce Passatu CC vychází z již představeného konceptu Volkswagen Sport Coupé GTE, který jsme mohli vidět na jaře v Ženevě už v roce 2015. Asi se nedá očekávat, že by Volkswagen použil jinou techniku, než kterou najdeme i pod kapotou běžného Passatu. Jistě, model CC může mít jinak laděný podvozek a pár odlišných detailů v interiéru.

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Zajímavé je, že koncept měl dokonce šestiválec TSI s přeplňováním a hybridním pohonem, ale ještě není jisté, jestli se něco takového dostane do sériové výroby v autě velikosti Passatu. Původní šestiválec 3.6 FSI byl totiž nahrazen jen čtyřválcem 2.0 TSI o výkonu 206 kW.

Ještě existuje teoretická možnost, že by mohlo jít o nástupce modelu Phaeton, ale ten je v plánu až někdy za rokem 2020 a určitě bude větší. Navíc to má být plnohodnotný elektromobil nebo plug-in hybrid. Sázeli bychom tedy spíše na nástupce Passatu CC.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků