Je tohle nový Mustang Shelby GT500? Fotka unikla 3 měsíce před premiérou

Důvěryhodnost následující fotky z Instagramu je předmětem spekulací. Možná se ale opravdu díváme na zcela odhalený Ford Mustang Shelby GT500 nové generace.

Ford již oznámil, že nástupce nejsilnějšího Mustangu, verzi Shelby GT500, odhalí příští rok v lednu na autosalonu v Detroitu. Plány s utajováním vzhledu novinky však možná automobilce nyní překazil jistý návštěvník soukromé prezentace GT500. Na Instagramu se totiž objevila fotka kompletně odhaleného vozu.

Spekuluje se, že fotografie byla nejspíš pořízena během interního představení nového GT500 dealerům Fordu. Pokud se tedy nejedná o zdařilou fotomontáž, zřejmě tak opravdu známe podobu očekávané nejsilnější verze Mustangu. Design přední masky odpovídá dřívějším upoutávkám, které Ford zveřejnil.

Ford ukazuje budoucnost křižovatek: Takto děsivě se autonomní auta budou míjet

Ford ukazuje budoucnost křižovatek: Takto děsivě se autonomní auta budou míjet

GT500 tak dostane přepracovanou příď s novým nárazníkem, větší maskou chladiče a na mřížce pochopitelně nebude chybět tradiční logo Cobry. Linie přední kapoty se zdá taky o něco vyšší než u ostré varianty GT350, což by naznačovalo upravenou, přeplňovanou strojovnu uvnitř.

Po technické stránce totiž zatím s jistotou víme, že GT500 nabídne z kompresorem přeplňované verze 5,2litrového osmiválce přes 515 kW (700 koní). Je velmi pravděpodobné, že kvůli takové porci výkonu se značka rozhodne do GT500 nasadit automatickou převodovku, možná až desetistupňovou.

Fordy GT mohou začít hořet. Výrobce rozjíždí svolávací akci skoro 200 kusů

Fordy GT mohou začít hořet. Výrobce rozjíždí svolávací akci skoro 200 kusů

V rámci upoutávek Ford dříve oznámil také použití inovativních technologií k jízdě na trati, nejspíše tak bude novinka používat i různě nastavitelné jízdní režimy a další vychytávky. Potvrzení vzhledu GT500 a více informací o technice se každopádně dozvíme za necelé tři měsíce. Detroitský autosalon startuje 14. ledna 2019.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků