Je tohle nový Mustang Shelby GT500? Fotka unikla 3 měsíce před premiérou

Důvěryhodnost následující fotky z Instagramu je předmětem spekulací. Možná se ale opravdu díváme na zcela odhalený Ford Mustang Shelby GT500 nové generace.

Ford již oznámil, že nástupce nejsilnějšího Mustangu, verzi Shelby GT500, odhalí příští rok v lednu na autosalonu v Detroitu. Plány s utajováním vzhledu novinky však možná automobilce nyní překazil jistý návštěvník soukromé prezentace GT500. Na Instagramu se totiž objevila fotka kompletně odhaleného vozu.

Spekuluje se, že fotografie byla nejspíš pořízena během interního představení nového GT500 dealerům Fordu. Pokud se tedy nejedná o zdařilou fotomontáž, zřejmě tak opravdu známe podobu očekávané nejsilnější verze Mustangu. Design přední masky odpovídá dřívějším upoutávkám, které Ford zveřejnil.

Ford ukazuje budoucnost křižovatek: Takto děsivě se autonomní auta budou míjet

Ford ukazuje budoucnost křižovatek: Takto děsivě se autonomní auta budou míjet

GT500 tak dostane přepracovanou příď s novým nárazníkem, větší maskou chladiče a na mřížce pochopitelně nebude chybět tradiční logo Cobry. Linie přední kapoty se zdá taky o něco vyšší než u ostré varianty GT350, což by naznačovalo upravenou, přeplňovanou strojovnu uvnitř.

Po technické stránce totiž zatím s jistotou víme, že GT500 nabídne z kompresorem přeplňované verze 5,2litrového osmiválce přes 515 kW (700 koní). Je velmi pravděpodobné, že kvůli takové porci výkonu se značka rozhodne do GT500 nasadit automatickou převodovku, možná až desetistupňovou.

Fordy GT mohou začít hořet. Výrobce rozjíždí svolávací akci skoro 200 kusů

Fordy GT mohou začít hořet. Výrobce rozjíždí svolávací akci skoro 200 kusů

V rámci upoutávek Ford dříve oznámil také použití inovativních technologií k jízdě na trati, nejspíše tak bude novinka používat i různě nastavitelné jízdní režimy a další vychytávky. Potvrzení vzhledu GT500 a více informací o technice se každopádně dozvíme za necelé tři měsíce. Detroitský autosalon startuje 14. ledna 2019.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků