Je tohle nový Mustang Shelby GT500? Fotka unikla 3 měsíce před premiérou

Důvěryhodnost následující fotky z Instagramu je předmětem spekulací. Možná se ale opravdu díváme na zcela odhalený Ford Mustang Shelby GT500 nové generace.

Ford již oznámil, že nástupce nejsilnějšího Mustangu, verzi Shelby GT500, odhalí příští rok v lednu na autosalonu v Detroitu. Plány s utajováním vzhledu novinky však možná automobilce nyní překazil jistý návštěvník soukromé prezentace GT500. Na Instagramu se totiž objevila fotka kompletně odhaleného vozu.

Spekuluje se, že fotografie byla nejspíš pořízena během interního představení nového GT500 dealerům Fordu. Pokud se tedy nejedná o zdařilou fotomontáž, zřejmě tak opravdu známe podobu očekávané nejsilnější verze Mustangu. Design přední masky odpovídá dřívějším upoutávkám, které Ford zveřejnil.

Ford ukazuje budoucnost křižovatek: Takto děsivě se autonomní auta budou míjet

Ford ukazuje budoucnost křižovatek: Takto děsivě se autonomní auta budou míjet

GT500 tak dostane přepracovanou příď s novým nárazníkem, větší maskou chladiče a na mřížce pochopitelně nebude chybět tradiční logo Cobry. Linie přední kapoty se zdá taky o něco vyšší než u ostré varianty GT350, což by naznačovalo upravenou, přeplňovanou strojovnu uvnitř.

Po technické stránce totiž zatím s jistotou víme, že GT500 nabídne z kompresorem přeplňované verze 5,2litrového osmiválce přes 515 kW (700 koní). Je velmi pravděpodobné, že kvůli takové porci výkonu se značka rozhodne do GT500 nasadit automatickou převodovku, možná až desetistupňovou.

Fordy GT mohou začít hořet. Výrobce rozjíždí svolávací akci skoro 200 kusů

Fordy GT mohou začít hořet. Výrobce rozjíždí svolávací akci skoro 200 kusů

V rámci upoutávek Ford dříve oznámil také použití inovativních technologií k jízdě na trati, nejspíše tak bude novinka používat i různě nastavitelné jízdní režimy a další vychytávky. Potvrzení vzhledu GT500 a více informací o technice se každopádně dozvíme za necelé tři měsíce. Detroitský autosalon startuje 14. ledna 2019.

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků