Je to oficiální: SUV Bugatti nebude! Šéf značky vysvětlil, proč jej odmítá

12 komentářů

josephko
25. ledna • 9:54

Pamätám si, ako Ferrari nie tak dávno tvrdilo, že elektromotor, pohon 4 kolies a turbo v autách Ferrari NIKDY nebudú... :-D

emkejx
25. ledna • 10:19

ano Ferrari FXX K EVO, LaFERRARI jo maju elektromotor, zatial ale nie ako hlavne pohonne ustrojenstvo, snad im to vydrzi dlhsie ako u Porsche...918. Je to trend ze po VW Upe, Skode Citigo to postihlo uz aj supersporty :-D Ja si osobne myslim ze oni 4dverove GTcko spravia. Urcite to nebude ten Galibier. Nakolko tento je stary koncept uz niekolko rokov (2009), vlastne bol hotovy este pred Veyronom (2010) a Veyron vzisiel prave z tohto Galibier. Nazov mozno ponechaju, ale dizajn bude urcite iny. Galibier bol na svoju dobu brutal aj dizajn aj motor, prisiel Veyron, Chiron, Divo... ak pride Galibier bude mat rozhodne novsi look a hlavne bude to mozno dalsi rekordman v pohltani O2...

chytrak
25. ledna • 9:19

Tak to je OK. Jen je taky dobře že nezačali výrobu galibiery. To auto je fakt hnusný, designově absolutně nezajímavý. Bugatti klidně ať dělá 4 dvéř , ale musí to být něco co po designové stránce bude úžasný a trumfne Rolls royce ( i když zaměřením bude jiné). A ne takový hnus jak galibiery, mulsanne apod.

JK
25. ledna • 13:38

Naopak, na to, že je Galibier 10 let starý koncept, tak pořád vypadá dobře. Je to elegantní lehce okázalá sportovní limuzína, která nese tradiční siluetu/znaky Bugatti, ale přitom vytváří novou třídu značky. V roce 2009 to bylo velmi exkluzivní zjevení a snad kromě RR by i dnes tahle Bugattka nechala většinu "prémie" plakat v nedostižné dálce za sebou. I ten detail s hodinkami ukazoval/ukazuje, že tohle je jiný vesmír, že tady jsou hodnoty postaveny úplně jinak. Věřím tomu, že by se i dnes prodával slušně i bez (nebo právě proto) displeje přes celou "palubku".

bzzz
24. ledna • 21:49

Prodelecne/dotovana znacka, jejiz matka/koncern ma v nabidce uz tak 3 prdele SUVecek (pricemz SQ7 by se asi tezko porazelo), neprida jeste jedno SUV, a tady se tomu tleska ;-)

JK
24. ledna • 19:26

Je hezké, že existují ještě značky, které jsou silnější než trend. Na druhou stranu nic není černobílé - takové Porsche stále opakuje, že kdyby neprodávalo Cayene východním podomním prodejcům ledniček a paničkám drogových baronů, tak by nebyla už ani 911. Otázkou je, jestli se ta dlouholetá jednotvárnost nedala řešit jinak než pomoci SUV, ale to je příliš mnoho kdyby. :-)

Zelí
24. ledna • 18:46

Možná je to jenom kalkul toho, že by jim to kanibalizovalo zákazníky suv bentley.Technika Bugatti je 4x4 a konstrukčně je možno jednoduše odzrcadlit motor dopředu viz. galibier. Zájemci o suv za 150-200 mil by se asi našli.

Vlk z Vlkohradu
25. ledna • 8:47

Jednoduše ozrcadlit motor. :-D Vy si tu konstrukci představujete jak Hurvínek válku.

OnlyTruth
24. ledna • 17:04

aj ked je to VW , tak klobuk dole prva normalna znacka, ktora povie nie debilnemu trendu

emkejx
24. ledna • 15:57

Jedina rozumna automobilka, ktora nejde hypsterskym smerom... Ale ano SUV su v mode, to je fakt su v kurze. Po rokoch v USA sa rozhybala aj Europa s tymito kasnami. Tak uz len verit, ze Ferrari, Aston Martin nic nevymyslia :) Niekedy je pekne zachovat si tvar, styl, povab a luxus a nestrhnut zbytocne masy... DAKUJEM BUGATTI

JK
24. ledna • 19:18

Tohle bude hnidopišství, ale SUV se určitě nedělají kvůli Hipsterům (nebo hypsterům chcete li). Ti jezdí většinou ve starých kombících od Volva - pokud už teda vůbec v něčem jezdí. SUV jsou naopak dělána pro ten nejprůměrnější společenský průměr - nemyšleno pejorativně. SUV se stalo takovým "big mac metrem" automobilismu. Je úplně jednou, jakou máte značku - důležité je, že to je SUV, nebo aspoň něco, co tak vypadá. Ale jak říkám - hnidopišství. ;-)

Kuk Vykuk
26. ledna • 12:28

Přesně ták, SUV to je vlhkej sen všech zazobanejch důchodců, kadeřnic s plastovejma kruhama a línejch tlustoprdů co je nebaví soukat se do sedanů. :-DB-]

Doporučujeme

Články odjinud