Je to oficiální: Saab se vrací do švédských rukou

23 komentářů

petr
17. června • 9:49

Většina ze zde diskutujících nikdy nepochopí co to je "pilotovat" Saab, nicméně zde máte malou ochutnávku toho jaký je to pocit :-D
http://www.youtube.com/watch?v=0oIan9Q6eLo&feature=related

ToLa
17. června • 10:01

To vypadá, že se uplně pomátl :-D

Judas Priest
17. června • 9:28

tu kecá o věcech o kterých nemá ani páru, ale jejich komentáře jsou "zasvěcené". GM převzalo automobilku Saab jako subjekt po finanční stránce fungující v černých číslech. Následně nastal odliv technologií ze Saabu do poboček které GM preferovala více než Saab. Nezdá se vám že se Oplům nějak "zázračně" po polovině 90tých let zlepšily jízdní vlastnosti a větší motory? Saab navíc defakto nikdy v mínusu co se zejména prodeje v USA týče, ale protože GM mu neustále fakturuje používání jeho vlastních patentů, potápí se do virtuálního mínusu. Ještě že budoucnost Saabu nezáleží na podobných "odbornících" jako je Radek Ondrášík, ale na lidech kteří ocení dobré auto i když bude dokonce dražší než Octavia.

louda
17. června • 10:30

NAPROSTÝ souhlas

Judas Priest
17. června • 12:08

Jj, individualistická značka nemá v zemi kde každý kdo vybočuje z je "divnej" (tedy každý kdo dá za auto víc než stojí oktávka v sociální palbě) a buržoust a zloděj když na to má moc nadějí na úspěch. Situaci Saaba není možno posuzovat podle prodejů v Podřipsku...

Jyrka von Volkshaus
17. června • 18:31

Po dlouhé době zase někdo s parádním Schademinderwertigkeitskomplexem :-)

Radek Ondrášík
17. června • 14:32

Saabu se celosvetove proda doslova par kousku. I kdyz budeme brat Saab jako nejakou premiovou znacku, tak je to neskutecne malo. A pokud se podivame na prodeje znacek, vuci kterym je Saab postaven, pak je to taky o nicem. A nemusime to hodnotit v ramci CR, ale klidne v ramci EU nebo celeho sveta.Saab si za to muze sam, resp. jeho majitel. Pokud je na trhu auto, ktere posledni roky zaspalo dobu a to nejen technologiemi a kdy muzu koupit naprosto to same, pouze s jinou karoserii o desityk procent levneji, pak se ani nedivme.To, ze Saab kdysi davno delal dobra auta, ktera byla originalni, funkcni, technicky na urovni na tom nic nezmeni. Zije se ze soucasnosti, ne z minulosti. Na tu muzeme pekne vzpominat, ale firma potrebuje vydelavat i dnes a zitra.A bohuzel na tom nikdo nic nezmeni, ani ty Storme a ani horda jinych fanousku, kteri se zmuzou maximalne na nakup 15 let starych ojetin.

Judas Priest
19. června • 9:29

No jasně Goesi, jen opakované bláboly tisíckrát vyvracené. Kdyby platilo že tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou, asi bych to vzdal, ale fakta mluví jinak - Saab bude zase vyrábět Saaby. Těším se na opravdového Koenigssaba který snad umožní mé 9000 spočinout v důchodu. :-P

anawarr
17. června • 7:14

v dáli vidím saab-a v karbonu s maximálkou 300 km/h jak veze vypasenou švédskou rodinu na nákup......:-D

vk
16. června • 23:09

Tak vrací se do švédských nebo norských rukou?

Radek Ondrášík
16. června • 13:27

Vzdyt je to uplne jedno. mainstremova automobilka neni schopna bez alianci samostatne prezit. Pri prodejich Saabu okolo 90tis. vozu rocne se zadny vyvoj nezaplati, takze bud budou opet jenom montovat jina auta s vlastni karou, tak jako soucasny Saab, nebo stejne skonci.

dave_007
17. června • 10:52

"... mainstremova automobilka neni schopna bez alianci samostatne prezit"1) ne "mainstremova" ale mainstreamova
2) Saab neni mainstreamova (ma vely podil na trhu) automobilka, ale minorstreamova (ma jen maly zlomek trhu)
3) vzhledem k 2) toto tvrzeni nedava smyslVerim, ze podle kvality tohoto utrzku lze soudit na kvalitu celeho Vaseho prispevku.

DaewooMaster
16. června • 19:58

Vždyť Saab bude dál používat technologie GM a prioritou je uvést již vyvinuté modely co nejdříve na trh, tudíž nic se u Saabu nemění, jenom jeho vlastník...

Martin
16. června • 14:55

Faktem je, že SAABy na platformě Koenigseggu by se mohly prodávat dost dobře, kdyby byly za stejnou cenu jako současné SAABy. :-D

Radek Ondrášík
16. června • 15:12

No v ramci toho, ze ani Koenigy nejdou moc na odbyt a vyrobce ja na hrane existence...

Martin
16. června • 15:41

No ale Koenigsegg za cenu Saabu by nemusela být špatná nabídka. :-))

Radek Ondrášík
16. června • 15:54

Dyt ten Koenik pouziva motor od Chevroletu ne?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomcat
16. června • 20:37

Ne náhodou Mercedes?

klasik
16. června • 21:24

Niektore maju mercedes, niektore motory su aj vlastne (tusim CCX)

Jyrka von Volkshaus
16. června • 12:24

Skupina norských vlastníků přejmenuje automobilku na Soob a do jednoho roku začnou místo aut vyrábět sněžné pluhy.

Zelí
16. června • 17:08

GM je to jedno, jestli se vrátí k saním. Hlavně, že se saabu střepou se ctí a dostanou ještě nějaké prachy domů.
To co sledujeme v případě GM je zhroucení obrovské megahvězdy autoprůmyslu do nicoty černé díry. Obávám se, že bude následovat i zhroucení západního civilizačního socialismu dvacátého století, protože tím jak se bortí výrobní sektor tak se přestává vytvářet nadprodukt, který se mohl bohapustě prožrat. Jestli si obama myslí, že veksláci z bankosektoru něco vyprodukují, tak sedí v kině a ne v reálu.
Takže ty sáně ve švédsku možná nejsou úplně špatný výrobní program. Sobi a eskymáci to přežijou.

Martin
16. června • 12:34

Saab potřebuje změnu výroby jako sůl, na luxus nemají, tak ty sněžné pluhy Soob by je zachránit mohly. :-D

Luxe
16. června • 12:33

A nebo Koenigsaab

Doporučujeme

Články odjinud