Je to oficiální! Dieselová auta s normou Euro 4 už do Stuttgartu nesmí

883ccm  |  29. 03. 2019 17:48

Dobře, jen tak dál a víc!
Jen místní bezohlední kolenovrti si myslí, že je jejich dehet-car čistá jak lilie. Ale ve skutečnosti bez ohledu na plněnou normu odporně smrdí těžkým, kyselým smradem a stále vypouští karcinogenní mikročástice sazí.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  29. 03. 2019 18:07

Skutečně nejsem příznivce nafty, ale připadne ti normální zakazovat 10let starý vůz, který si někdo legálně koupil? V tom případě můžeme vydat demoliční výměr na všechny stavby s vyšší spotřebou energie než nulovou a budeme úplně eko.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  29. 03. 2019 18:14

Ono to hlavně akorát přesouvá problém jinam. Vyrobit auto je samo o sobě slušná ekologická zátěž, takže se budou měnit dřív, než by bylo nutné a navíc se to jen přesune k nám, případně dál na východ.

Odpovědět  |   | 
lesniq fiq  |  30. 03. 2019 03:42

Pamatuje zde jeste nekdo 90. leta? Vzpominate na to nadseni z kulervouci akcelerace a z neuveritelne nizke spotreby nafty Octavie s turbodieselovym pumpa-dyza motorem? Kdo tu dobu nezazil, nepochopi.

Myslim, ze tam je pocatek celeho toho dieseloveho moru. Myslim tim tedy cesky pocatek, na zapad od nasich hranic byli v nasazovani karcinometu o neco napred. Samozrejme, ze ty diesely smrdely i tehdy a jen lide s poskorenym cichem to nemohli vedet. Jenze nafta byla o tolik levnejsi nez benzin a ty diesely navic spotrebovavaly o tolik min! To pak naklady na naftu byly klidne i na 1/3 oproti benzinu.

V te dobe jeste byvaly benziny atmosfericke, tedy az na par velice vzacnych vyjimek. Turbodiesel mel v porovnani s benzinem naprosto dechberouci zatah a to hned od nizkych otacek. Kombinace nizkych nakladu na palivo s tim lokomotivnim zatahem byla pro benziny naprosto zdrcujici konkurenci a jen velice tezko se hledaly realne duvody proc jit do benzinu. A tak se do nej v naproste vetsine neslo.

A bylo to tak hrozne fajn, ze nad emisemi se kupujici radeji ani nezamysleli. Regulace emisi mely zacit jiz tehdy, protoze to co z tech turbodieselu lezlo, to byl vazne hnus. Jenze v te dobe, ostatne stejne jako dnes, byly penize az na 1. miste.

Ackoliv nejsem zastancem nafty, jeji zakazovani se mi vubec nelibi. Dneska se to kritizuje a zakazuje, kdyz je nafta jen nepatrne levnejsi nez benzin a ve spotrebe se to take hodne priblizilo. Kdyby se ovsem situace z 90. vratila, mozna by meli mili stuttgartsti radni pod okny demonstrace, ale spise pech v nadchazejicich volbach.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  30. 03. 2019 07:52

Čerpadlo tryska se začal do Octavie montovat později, pokud vůbec. První měli rotační čerpadlo.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 03. 2019 08:36

Pocas celej tej doby sme mali vsetci v rodine atmosfericke japonske benziny - Mazdy.

A z dlhodobeho hladiska nas tie auta stali menej ako dechtove oktavky, ktore si vtedy kupovali ludia naokolo. Funny fakt - vacsina s tych Mazd stale jazdi. Z tych oktaviek ani jedna.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 04. 2019 09:31

Tak to je dobrej aprilovej zertik.

Odpovědět  |   | 
KLD  |  29. 03. 2019 18:51

Automobilky si musí mnout ruce, povinně odstavit starší auta a vyrobit nová, to je pro ně růžový sen, protože jinak byl trh víceméně nasycený, nyní se kola roztočí nanovo.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  29. 03. 2019 19:40

Ano, přijde mi to normální. Ten příměr pokulhává na obě nohy - stavby s vyšší spotřebou energie nikomu nezpůsobí rakovinu plic a za druhé o samotnou spotřebu energie přece nejde, benzíny mají vesměs větší spotřebu.
I před deseti lety bylo všem jasné, že se exhalace z dehťáků negativně podepisují na zdraví lidí. Jen si to VW a další úplatky u EU pojistili, aby se to překrylo bušením do CO2.
Ale asi bych taky nešel přes zákazy. Např. u nás by stačilo, kdyby se srovnaly spotřební daně na benzín a naftu a hned by sobečtí kolenovrti hromadně prodávali ty svoje čmoudy.

Odpovědět  |   | 
adv  |  29. 03. 2019 20:45

Je to legrace sledovat, jak lidé s mindrákem a IQ pod 80 diskutují na internetu. Stačí nadhodit nějaké kontroverzní téma, o kterém někde četli. A pak už stačí jen nějaký trigger a mindráček se projeví, V ideálním případě k tomu přidá nějaké svoje rádbymoudro typu "už před deseti lety všichni věděli..." Důležité ale je, aby tihle lidé měli nějaké téma, kde se můžou realizovat a vůči čemu mohou nasměrovat své mindráky - vw, diesely, imigranty, kalouska...


Odpovědět  |   | 
883ccm  |  29. 03. 2019 22:26

Jo, abych nezapomněl - arogance - kromě bezohlednosti a lakotnosti jsou typické vlastnosti majitelů vw-čmoudů

Odpovědět  |   | 
homer  |  30. 03. 2019 16:06

kraval z tvy motorky jsou taky emise

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  30. 03. 2019 18:25

Jenže bez mikrosazí, takže nikomu nádor nepřipravuji

Odpovědět  |   | 
řidič  |  30. 03. 2019 20:18

Emise z benzinu jsou toxicky nebezpečné proti emisím z dieselu. Ale o tom kluci zelení nemluví, protože ti mluví jen to co jim někdo nařídí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  30. 03. 2019 21:13

Ze současných žádné saze nelétají.

Odpovědět  |   | 
..-  |  31. 03. 2019 20:45

Jenom hlupáci tvrdí opak když je to tak snadno dokazatelné.

Odpovědět  |   | 
Chevy70  |  29. 03. 2019 22:39

pro ADV: zvláštní někoho napadat ohledně nízkého IQ a přitom nechápat vliv sazí z dieselových motorů na zdraví lidí, ne?

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  29. 03. 2019 21:34

Pro 883ccm. Je me te lito.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  29. 03. 2019 22:24

No, mě Tebe taky. Chovat se sobecky kvůli pochybně ušetřenému litru paliva vůči svému okolí.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  30. 03. 2019 11:30

Takovým jako ty, bych nacpal trubku od výfuku tvého milovaného TDI čmoudu do kabiny, aby sis to vyzkoušel sám na vlastní kůži .

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  30. 03. 2019 17:33

Nastartuj svoje cyklokolo a nepis nesmysli.

Odpovědět  |   | 
Chevy70  |  30. 03. 2019 18:24

"nesmysly" se píše na konci s ypsilon, ty "cyklokolo"

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  31. 03. 2019 10:00

Jaky, Jaky, jsi hloupý a ještě u toho smrdíš.

Odpovědět  |   | 
..-  |  31. 03. 2019 20:47

Original JirkaX by tohle nenapsal. Jsi snadno k prokouknutí.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 03. 2019 07:42

prodej tech aut nikdo nezakazuje, jen mesta si na svem uzemi zakazuji vjezd takovych aut, tak jako ty si na svem pozemku muzes zakazat jezdit treba elektromobilum, mesto si muze zakazat jezdit na jeho uzemi treba konskym povozum nebo dieselum auro4 a nizsim, osttane jakakoliv pripazova znacka zakazu vjedu je uplne tim samim, jen s tim rozdilem, ze bez povoleno tam nesmi ani zadne auto ktere je treba i tyden stare a vadi ti snad ze nekde jsou znacky zakazu vjezdu vsech vozidel?

pokud maji alespon trosku rozumu v danych mestech, tak do center a to i sirsich center zakazou vjezd vsem vozidlum ktere neslouzi jako zasobovani nebo neslouzi k verejne preprave osob, tedy vyjimku by vesmes meli jen autobusy a taxiky, po vzoru treba Nemeckeho Freiburgu a ctvrti Vauban, kde osobni auta omezuji vesmes jen na 30 minut pohybu po ctvrti a diesel tam zakazali uplne at splnuje jakoukoliv normu euro pritom v Nemecku tahle ctvrt v relativne malem mestecku parti dnes k nejdrazsim lokalitam v Nemecku, i pres tenhle zakaz tam chce bydlet cim dal tim vice lidi a Freiburg ma na pristi rok jiz vyhlasene hlasovani v referendu, kde se o tom bude hlasovat pro cele mesto takze sami obcane mesta si rozhodnou jestli to tak chtej pro cele mesto Freiburg

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 03. 2019 08:32

Aj cigarety si kupis legalne, a v nakupnom centre ci na urade si nezapalis.

Kde je problem?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  30. 03. 2019 09:40

No já si nemyslím, že by si lidi mysleli, že to mají čisté jak lilii narozdíl od majitelů benzínů, kteří si myslí, že jim to voní po fialkách
No a další věc je, že lidi by si klidně koupili něco jiného, kdyby na to měli... Tím, že se jim bude něco zakazovat jenom vymění 10 let staré auto v OK stavu za polorozpadající se, které je ale OK dle ekoúředníka

Odpovědět  |   | 
brk77  |  29. 03. 2019 18:10

Euro X normy pro benzín a naftu vstupovaly v platnost v různou dobu?

"Vozy s emisní normou Euro 4 se vyráběly do roku 2005. Euro 5 pak do září 2009."

Sice jezdím na bemzín, ale překvapilo mě to, protože ta má benzínová Euro 5 byla vyrobena v dubnu 2015. Od června to pak vyráběli mírně upravené jako Euro 6.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  29. 03. 2019 19:25

nafta 2011 Euro 4

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  29. 03. 2019 19:04

No hurá, staré auta které se už pomalu chystaly na východ, poputují na východ. V rámci ekologie je nařízeno to, co se dělo přirozeně.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  29. 03. 2019 20:41

No a diesely pudou zase dolů a naše bazary si mnou ruce, jak levně koupí a u nás draze prodají...

Odpovědět  |   | 

už ajíi v tych bazarech stím dovozem jsou opatrnější a na objednávku jdou na dračku benzíny. Lidi už to znají s fabrik, kde novější diesel ve městě žere více jak benzín. Měsíc jsem jezdil s filtrem a dvakrát jsem ho vypaloval, 12l na sto jenom to fikne a kámoš s novým dusterem jak by smet.

Odpovědět  |   | 
===  |  30. 03. 2019 11:52

Naftu mám rád, najedu ročně okolo 80 000 km a po třech, čtyřech letech to prodám idiotovi, co s tím najede 10 000 km po městě kde se to zanáší a stojí ho to mnohem víc peněz a času v servisu jak dvou litr v benzínu.
Lidská hloupost je věčná.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  14. 04. 2019 09:39

12l/100. To si jezdil Liazkou?

Odpovědět  |   | 
řidič  |  29. 03. 2019 21:46

A benzin s Euro 0 tam může jezdit? Ne že bych tam jezdilo mraky, ale všichni se naváží do nafťáků. Takřka každý den jezdím do práce na kole několik km časovku jednotlivců a za takovou Felicií (benzinovou) je to opravdu pošušňáníčko

Odpovědět  |   | 

Tak hlavně že za dieselovou Felicií je ti líp. Pokud teda za olítaným nebo čipnutým dieselem poznáš co je to za auto.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 30. 03. 2019 01:10

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  30. 03. 2019 07:06

Tady se píše o Euro 4 a to diesel Felicie není, stačí číst a myslet. To bych napsal taky to Trabantíkovi a Van der burgu.

Odpovědět  |   | 

Výborně, první rakve plmý rakovinometů zaklaply a už jsou připravený hromady dalších. Zubatá si brousí kosu na další spalováky. Té parádní funus co.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  30. 03. 2019 15:16

Jo, výborně. Akorát místo do rakve ta auta poputuji na východ, k nám, na SK, atd. A tady budou ještě dlouho sloužit, protože podobné zákazy u nás v dohledné době nevidím jako reálné.

Odpovědět  |   | 

Jo sameček svrabu kožního leze tunýlkama vyžranýma samičkou a živí se jejíma hownama. Tak nějak podobně mi to připadá.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Voni totiž zaklaply rakve všem těm novejm rakovinometům, který už si od teď nikdo nekoupí Ale tenhle důsledek je pro tvůj hloupučkej mozeček moc složitý si představit.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

jen tak dále a mám dva bavorácký benzíny a fakty se vyrábí i nafta

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  30. 03. 2019 09:37

No chtěl jsem letos koupit novější auto takže mne těší, že by mohlo být levnější

Odpovědět  |   | 
T  |  30. 03. 2019 10:32

Celé tohle honění za ekologií jednou skončí, protože elektro auta svou výrobou potažmo provozem zatěžují mnohdy i víc než auta na spalovací motor. Nesmíme zapomínat, že tu elektřinu je potřeba někde vyrobit a hlavně potom to mít kde nabíjet! A s tímto náhlým nárůstem nikdo při elektrifikaci nepočítal - el. rozvodná síť to nevydrží. Auto na benzín taky není bůhví jak čisté, ne nadarmo mu nyní přibyl taky částicový filtr. Objevují se i články kde se píše, že i měření nečistot ve městech v Německu (kde pak zakazují vjezd autům) jsou špatně koncipována, že je to spíš záměr než že jsou ty auta tak nebezpečné. Němci na to brzo dojedou, automobilový průmysl je taky dost živý a až odstaví jaderné elektrárny tak nebudou mít čím dobíjet ani "eko" elektro vozy. Navíc takový kuřák vyprodukuje daleko víc bordelu než moderní diesel. Takže ještě by měli zakázat ve městech i to kouření

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 03. 2019 11:47

"Nesmíme zapomínat, že tu elektřinu je potřeba někde vyrobit a hlavně potom to mít kde nabíjet!"

No jo... benzin a nafta su vyrabane z mesacneho svitu lesnymi vilami a potom ich skratkovia pocas novu vozia na pumpy.

Odpovědět  |   | 

Jediný co ti nevydrži je guma vod trenek ty rozumbrado. Vo naší energetiku strach neměj, tak je už vod komačů předimenzovaná jako prase. 20 let jsme vyváželi 1/4 produkce za pakatel a žádnej blekout se nekonal. Běž si blábolit ty kraviny zpátky do hospody, rozumíš tomu jak koza petrželi

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
....  |  30. 03. 2019 14:38

Kuk ty zakomplexovany curak.
Pripominas mi fararov.
Tiez buzeranti ako ty co vodu kazu a vino piju.

Odpovědět  |   | 

Myslíš ty faráře co ti vždycky strčili hlavu do žumpy a pak ti rozjebali zadel, že si nemoh tejden chodit? Tak to pak chápu tvůj zamindrákovanej vymletej mozek. Tvý mámě za to dali dvacku na fet.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  30. 03. 2019 15:20

Ale má pravdu o tom víně a vodě. Bojujes tu za čistou mobilitu a EV a sám jezdíš ve smradlavem spalovaku. Něco ve stylu, všichni jezděte v elektru, abyste mi nesmrdeli pod nos, ale já budu dál smrdet, protože na ten EV nemám. Nebo už máš elektro?

Odpovědět  |   | 

To jsou paradoxy co? To tvůj naivní maloměštáckej mozeček nikdy nepochopí. A celý léto se dokonce vozím za americkou V8

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
řidič  |  30. 03. 2019 16:57

Na Slovensku nemáte diskuzní fórum?

Odpovědět  |   | 
Zvědavý  |  30. 03. 2019 18:50

Přebral ti někdo z Bratislavy holku?

Odpovědět  |   | 

Von má na Slovensku ban, vykopli ho do Maďarska.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Toto řešení není moc ideální, ale města se rozhodla napravit to na co vláda a politici dlouhá léta srali, protože příliš douho ustupovali autolobbystům, jejich dízlrakovinometům a srali na životní podmínky vlastních občanů. VW to odshora dolů podělal s Dízlgejtem. Navíc všechny německý automobilky měli kartel jako prase a měli ho v i segmentu kamionů a náklaďáků. Fakt vykutálená sebranka. Německý automobilky před 9 lety dostali od vlády miliardu eur na vývoj čistějších aut, ale se na to vykašlali a výsledkem bylo jen víc dízlovejch rakovinometů. Takže se města už si nechtěla nechat srát na hlavu a vyřešila to soudní cestou.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
..-  |  30. 03. 2019 21:36

Nechceš se už konečně naučit jak používat i/y?

Odpovědět  |   | 

Chci

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 03. 2019 21:20

Ale ve třetí pomocné sme to ještě neprobýrali.

Odpovědět  |   | 

A hele už sem zase zapíšu i když to sem nepíšu.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Michal  |  30. 03. 2019 16:41

Problém je že mají němci dražší benzín ca o 20centů čili 4-5korun/litr než naftu a to už je podstatný rozdíl.I kamión pod euro 5 do města nesmí.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  30. 03. 2019 18:04

Současné diesly jsou čistší než benziny a tak se již do benzinových aut budou montovat také filtry pevných částic. I když diesel asi více smrdí, exhalace z benzinových motorů jsou pro lidský organismus více toxické.. Ale ekoteroristé řekli dieslům stop a dál se o tom nedebatuje!

Odpovědět  |   | 

Tývole čistej dízl to je něco jako suchá voda

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
..-  |  31. 03. 2019 20:51

Nauč se správně gramaticky psát nebo zalez. Navíc tomu stejně nerozumíš.

Odpovědět  |   | 
tom  |  01. 04. 2019 09:35

A on psal neco o cistem dieselu? A kde?

Odpovědět  |   | 

"Současné diesly jsou čistší... "

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  01. 04. 2019 17:29

Diesel čistší jak benzin,to je dost blbej apríl, na to nikoho nenachytáš

Odpovědět  |   | 
..-  |  01. 04. 2019 17:46

Tebe ne, na to jsi moc jednoduchý. Na rozdíl od originálu JirkyX.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  01. 04. 2019 17:54

Co ty jsi zač, budeš asi nemocný, nebo něco takového.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  01. 04. 2019 17:59

On ten ..- je vadný a často se vydává za někoho jiného.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  01. 04. 2019 20:14

Vyprdni se na něj, je to blb. Duševní chudák, není mu pomoci.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  01. 04. 2019 20:47

To je fakt, lepší to s ním nebude.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  01. 04. 2019 20:51

Nesmím zapomínat na své léky, jinak je to špatné.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  01. 04. 2019 21:15

Tak si kup dávkovač na léky a nás tady neotravuj.

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  31. 03. 2019 00:01

To je dobre. Až Euro 5 (od 2009) přinesla povinný filtr pevných částic (diesel).. Do ty doby auta cmoudila jak starý kamna.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

13.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan