Potvrzeno! Audi TT se spalovacím motorem končí. Nastoupí elektřina

kari  |  24. 05. 2019 11:17

Stačilo napsat "Audi TT končí"
Bude to jen další mixér, který chrlí kde kdo. Úchvatný pětiválec odejde do propadliště dějin.

Odpovědět  |   | 
..  |  24. 05. 2019 12:50

jj, je po autě, současná generace není špatná a interiér se mi velice libí, jak vyřešen s displayem..

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 05. 2019 20:34

Jo, toho 5 válce bude škoda. Ale věřím že zvuk toho motoru nahrají a bude v interiéru z repráků pěkně hrát.

Odpovědět  |   | 

Na kravál z motoru ti sere pes. Každej není hlukovej fetišista.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
...  |  25. 05. 2019 19:56

Vy chudáčku, evidentně jste to nepochopil, jak jsem to myslel.

Odpovědět  |   | 

Každej nemůže bejt tak prudce inteligentní jako ty.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
...  |  25. 05. 2019 22:59

Alespoň máte tolik soudnosti ve své tuposti, že to uznáte.

Odpovědět  |   | 

Bláznům se nemá odporovat.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  25. 05. 2019 07:04

No a? Místo golfa se spalovakama bude golf s baterkama...

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  24. 05. 2019 11:27

vag-revue .cz

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  24. 05. 2019 12:46

Sodoma Gomora... trochu předčasná rozhodnutí... To bude šrumec, až všem začne docházet šťáva a nebude kde "tankovat"... To bude zajímavá příležitost pro služby typu ADAC s "rozvozem elektřiny alespoň na dojezd

Odpovědět  |   | 
Rozmrdanejanál  |  24. 05. 2019 13:31

Šťáva nedojde ale kde tankovat nebude. Navíc to nebude téměř nikde kupovat. Zrovna představili elektrickou corsu. Bude stát 800tis. Klasická corsa stojí od 230tis. Nekup to za ty prachy.

Odpovědět  |   | 

Spíš nebude časem kde tankovat až začnou zavírat benzínky. To bude najednou panika

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Rozmrdanejanál  |  25. 05. 2019 06:35

Kuku ty seš přece čurák

Odpovědět  |   | 

Radši už nachystej, tvůj fotr už rozepíná poklopec.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Phalanx  |  24. 05. 2019 15:41

Mohli napsat: "Audi TT konci, dobrovolne vyklizici pozice, nechce konkurovat BMW Z4"

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 05. 2019 16:02

No ono popravdě není konkurovat čemu, protože nová Z4 si proti staré TT ani neškrtne.
0-200 16,8(Z4) vs 13,4 (TTRS),
čas na Hockenheimu 1:12,8 (Z4) vs 1:11,2 (TTRS).

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  24. 05. 2019 16:15

Ne že by zrovna tohle byla ta nejdůležitější věc u kabrioletu. Btw. stejně bych z prémie vybral SLC43...taky končí..to je pixi

Odpovědět  |   | 
Phalanx  |  24. 05. 2019 17:40

To sice ano, ale TT konci..

Odpovědět  |   | 

Pohřeb spalováků se rozjíždí z kopečka. Nikdo tomu nevěřil, ale je to tady. Padla další oběť. Zubatá to kosí padni komu padni.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 05. 2019 18:20

Uklidni se, spalováky tě přežijí.

Odpovědět  |   | 

V muzeu určitě.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  25. 05. 2019 18:38

To jsou ty nové šílené emisní limity 2021 a 2030. Jak se to bude blížit, bude zajímavých aut/motorů prudce ubývat.

Odpovědět  |   | 

Kdyby VW koncern nepodváděl tak si to mohli ještě chvilku užít. Ake takhle to svým doznáním zavařili všem.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
...  |  24. 05. 2019 20:28

Končí se spalovacím a začíná se vznětovým.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  27. 05. 2019 22:46

Krásné, charakterní a celkově skvěle fungující ... TT je skvělé auto. TTRS je monstrum na kolech. Pardání svezení.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjklqwertzuiop  |  28. 05. 2019 10:29

pojem svatokradez nabral zcela novy vyznam

uz se tesim az budou davat na ele auticka aby produkovaly aspon nejaky hluk tohle
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 61 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 14 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta