Potvrzeno! Audi TT se spalovacím motorem končí. Nastoupí elektřina

Spekulace se bohužel potvrdily. Budete vítat elektromobil s otevřenou náručí? Nebo jste zastánci klasického pohonu.

Nějakou dobu se o tom spekulovalo, ale nevěnovali jsme tomu moc velkou pozornost. Na výroční poradě společnosti Audi ale předseda představenstva Audi Bram Schot oznámil, že sportovní model Audi TT se bude muset s výrobní linkou rozloučit. Místo něj nastoupí obdobný elektromobil.

Bude z Audi TT elektromobil? Zánik německého kupé by mohla zachránit elektrifikace

Bude z Audi TT elektromobil? Zánik německého kupé by mohla zachránit elektrifikace

Jde teprve o oficiální oznámení, takže moc informací o nadcházejícím voze zatím nevíme. Podle Schota bude ale nový vůz stejně cenově nasazen jako současné TT. Je taky více než pravděpodobné, že nový vůz bude stát na platformě MEB, stejně jako elektrický „Golf“, čili VW ID.3. Na základech Golfu nicméně TT v 90. letech začalo.

Zatímco o osudu Audi TT je již rozhodnuto, další sportovní vůz značky na finální rozsudek ještě čeká. Samozřejmě je řeč o Audi R8, o kterém se zatím vedou jen diskuze. Podle Schota si ale Audi R8 potřebuje spalovací motor zachovat. Budoucnost ingolstadtského supersportu je tak zatím růžová.

Už i Audi Q5 může být do zásuvky. Nový hybrid má 367 koní a spotřebu 2,1 l/100 km

Už i Audi Q5 může být do zásuvky. Nový hybrid má 367 koní a spotřebu 2,1 l/100 km

Podle nás bude Audi R8 se spalovacím motorem do té doby, než se spalovacího motoru vzdá i Lamborghini Huracán, které je supersportu Audi už několik let dárcem orgánů. Pár let to tak ještě určitě trvat bude, protože Lamborghini se klasické koncepce pohonu vzdát nechce.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků