Je těžké vytrhnout motor Porsche 911 GT3 RS? Podle tohoto scénáře ani ne

Kombinace silnice bez rychlostního limitu a automobilu s výkonem 520 koní může mít i při nejmenší chybičce fatální následky. Tentokrát to ale odneslo „jen auto“.

Ostrov Man, ležící mezi Severním Irskem a Velkou Británii, je jedním z mála míst na světě, kde mimo obydlené oblasti neplatí prakticky žádné rychlostní limity, pokud tedy nebereme do úvahy nějaké ty lokální úpravy. Ostatně i to je důvod, proč zde v přestavěném majáku na pobřeží bydlí i Jeremy Clarkson.

Nové Porsche 911 GT3 RS prolétlo Nürburgring za 6:56,4 min.

Nové Porsche 911 GT3 RS prolétlo Nürburgring za 6:56,4 min.

Právě výše zmíněný fakt související s infrastrukturou vede z času na čas ke zprávám, jako je tahle, kdy se v médiích objeví informace o totálně zničeném voze. Tentokrát jde o zbrusu nové bílé Porsche 911 GT3 RS, které se proletělo po místních pastvinách, aby nakonec přistálo na střeše a vedle toho se od zbytku auta utrhl jeho šestiválec.

Podrobností o tomto incidentu je poměrně málo, pokud se ale podíváte na snímky v galerii, zjistíte, že nepřeháníme. Řidič v poslední fázi nehody opravdu najel na vyvýšenou krajnici, která na jeho stroj zapůsobila jako skokanský můstek a podle lokálních autorit vyšetřujících tuto havárii devětsetjedenáctka letěla vzduchem desítky metrů.

Porsche 911 GT3 RS oficiálně: Atmosférických 520 koní za 4,9 milionu Kč

Porsche 911 GT3 RS oficiálně: Atmosférických 520 koní za 4,9 milionu Kč

Trosky auta byly rozptýleny po celém poli, pohonná jednotka i s výfukovým systémem se oddělila, a pokud jde o karoserii, zdá se, že jedinou části, která přežila bez újmy, jsou dveře. Auta nám je pochopitelně líto, nejlepší na této nehodě jsou ale jiné detaily.

Předně to, že řidič, který byl v době nehody v autě sám, vyvázl bez většího zranění. S ohledem na to, jak dopadla jeho GT3 RS, lze říci, že šlo o šťastnou souhru náhod v kombinaci s konstruktérskou dovedností Porsche. Ještě lepší ale je, že rodina a kamarádi řidiče dorazili na místo a pomohli vyčistit celou oblast od zbytků auta, aby se o ně neporanila hospodářská zvířata místních.

Nové Porsche 911 GT3 RS představuje další vrchol atmosférických motorů

Nové Porsche 911 GT3 RS představuje další vrchol atmosférických motorů

Jak dopadne 911, v tuto chvíli říci nedokážeme. Předpokládáme, že je totálně na odpis. Na druhou stranu s dostatečným rozpočtem v kapse by se zřejmě zachránit ještě dala. Už proto, že svému (pravděpodobně) majiteli zachránila život, si to určitě zaslouží.

 

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků