Je Porsche 911 Turbo S málo rychlé? Tak ho odlehčete karbonem

Vylepšovat auta typu Porsche 911 Turbo nebo dokonce Turbo S je mírně řečeno poněkud pošetilé, ale i takoví zákazníci se najdou. Právě pro ně nabízí ruská společnost Top Car velmi zajímavý způsob, jak utratit obrovské množství peněz. Nově si mohou pořídit téměř celou karoserii vyrobenou z karbonu.

Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Celá sada zahrnuje třicet dílů. Konkrétně dostanete karbonové nárazníky, kapotu, blatníky, prahy, části dveří nebo zadní spoiler. Kromě patřičné dávky exkluzivity nabídne výsledek trochu upravený vzhled a hlavně nižší hmotnost. Jenom k tomu budete potřebovat docela dost peněz. Přesná částka zatím nebyla zveřejněna, ale vodítkem nám může být starší úprava zahrnující pouze 24 nových částí. Za tu si u Top Car naúčtovali v přepočtu zhruba milion korun bez montáže.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Jestliže patříte mezi případné zájemce, Top Car vám nabídne dvě možnosti, jak se ke karbonem pokrytému Porsche 911 Turbo a Turbo S dostat. Samozřejmě můžete přivézt vůz k jednom z dealerů, Top Car ale umí také vyslat tým svých odborníků, kteří provedou přestavbu v místě zákazníka. V takovém případě ovšem zaplatíte peníze za cestu, ubytování a stravu navíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků