Je Porsche 911 Turbo S málo rychlé? Tak ho odlehčete karbonem

Vylepšovat auta typu Porsche 911 Turbo nebo dokonce Turbo S je mírně řečeno poněkud pošetilé, ale i takoví zákazníci se najdou. Právě pro ně nabízí ruská společnost Top Car velmi zajímavý způsob, jak utratit obrovské množství peněz. Nově si mohou pořídit téměř celou karoserii vyrobenou z karbonu.

Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Celá sada zahrnuje třicet dílů. Konkrétně dostanete karbonové nárazníky, kapotu, blatníky, prahy, části dveří nebo zadní spoiler. Kromě patřičné dávky exkluzivity nabídne výsledek trochu upravený vzhled a hlavně nižší hmotnost. Jenom k tomu budete potřebovat docela dost peněz. Přesná částka zatím nebyla zveřejněna, ale vodítkem nám může být starší úprava zahrnující pouze 24 nových částí. Za tu si u Top Car naúčtovali v přepočtu zhruba milion korun bez montáže.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Jestliže patříte mezi případné zájemce, Top Car vám nabídne dvě možnosti, jak se ke karbonem pokrytému Porsche 911 Turbo a Turbo S dostat. Samozřejmě můžete přivézt vůz k jednom z dealerů, Top Car ale umí také vyslat tým svých odborníků, kteří provedou přestavbu v místě zákazníka. V takovém případě ovšem zaplatíte peníze za cestu, ubytování a stravu navíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků