Je Porsche 911 Turbo S málo rychlé? Tak ho odlehčete karbonem

Vylepšovat auta typu Porsche 911 Turbo nebo dokonce Turbo S je mírně řečeno poněkud pošetilé, ale i takoví zákazníci se najdou. Právě pro ně nabízí ruská společnost Top Car velmi zajímavý způsob, jak utratit obrovské množství peněz. Nově si mohou pořídit téměř celou karoserii vyrobenou z karbonu.

Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Celá sada zahrnuje třicet dílů. Konkrétně dostanete karbonové nárazníky, kapotu, blatníky, prahy, části dveří nebo zadní spoiler. Kromě patřičné dávky exkluzivity nabídne výsledek trochu upravený vzhled a hlavně nižší hmotnost. Jenom k tomu budete potřebovat docela dost peněz. Přesná částka zatím nebyla zveřejněna, ale vodítkem nám může být starší úprava zahrnující pouze 24 nových částí. Za tu si u Top Car naúčtovali v přepočtu zhruba milion korun bez montáže.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Jestliže patříte mezi případné zájemce, Top Car vám nabídne dvě možnosti, jak se ke karbonem pokrytému Porsche 911 Turbo a Turbo S dostat. Samozřejmě můžete přivézt vůz k jednom z dealerů, Top Car ale umí také vyslat tým svých odborníků, kteří provedou přestavbu v místě zákazníka. V takovém případě ovšem zaplatíte peníze za cestu, ubytování a stravu navíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků