Je nutné čekat na novou? Octavia RS III ještě umí překvapit, tahle má 365 koní!

48 komentářů

Michal
25. února • 12:50

Výkon měří na motorové brzdě ale aby dosáhli maxima musí vhánět vzduch o teplotě kolem 18stupňů a čím chladnější tím lepší.Mě by docela zajímalo o kolik by to spadlo s letními 35stupňi

jouda
25. února • 10:46

Paradoxně Leon Cupra TCR fabrika ladí z 310 na 350HP, a to pro závodní účely rozhodně nemusí hledět na emise, hluk, dlouhou životnost motoru atd., naopak každý koník by se hodil . Kde asi udělali v závodním oddělení Seatu chybu, když prakticky každý tuner nabízí z 245HP klidně 500?

Karel Drdel
26. února • 19:59

To je ironie, kterou jsem nepochopil? Nebo ty nechápeš, že v sérii TCR jsou výkonnostní omezení, stejně jako ve WRC, F1 apod.? Z dvoulitru uděláš klidně 1000 koní. Otázka peněz.

Joe Doe
25. února • 8:30

Tuner/Tuning je od slova tune = ladit.Napriklad radio, aby nesumelo a neprastalo. Alebo nastroj, aby jednotlive tony spolu ... ladili.Toto "Balíček zahrnuje úpravu řídící jednotky APR Stage 2, výfukový systém se sportovním katalyzátorem Milltek Sport Road+, nový intercooler Do88 AB a karbonové sání motoru Forge Motorsport včetně lepšího vstupu do turbodmychadla RacingLine Performance"je ucebnicovy priklad pristupu, ked z regalov roznych vyrobcov pozbieram dielce a namontujem ich na auto. Hodim to na stenu a uvidim, co sa prilepi.Tito vyrobcovia komponentov maju rozpocet na vyvyoj a vyskum asi na urovni toho, co VAG, Toyota a dalsi davaju na propagacne letaky o bezpecnosti praci. A pri vsetkej ucte, bol by som prekvapeny, keby R&D naklady Autowerks CZ dosiahli 10% rozpoctu Kvasin na igelitove vrecka do odpadovych kosov.

Haribo
24. února • 20:08

Vážení, mě by ke štěstí úplně stačilo, kdyby se konečně dokončila D1 a dělaly větší parkovací boxy.

Roman
24. února • 14:52

Moc se mě nezdá proklamované zrychlení 100-200 km/h. Verze s 220k naměřené zrychlení 20,3s a ve verzi s 230k naměřili 19,5s (zdroj: Auto-motor-und-sport, obě měření ve verzi combi). Takže cca.15s ve verzi s 245k mě přijde velmi nepravděpodobné;-)

JaneK
24. února • 15:29

RS 245 akcelerace 100-200 za 16.8s (GPS mereni)

Michal
24. února • 15:54

Začals 3rs a končil 4rs nebo až 5rs?

JaneK
24. února • 16:22

Zacal 3rs a koncil 5rs, automat na S

Michal
24. února • 17:09

Janek není to pár měsíců nazpět co jsi se rozhodoval co koupíš za povoz a už je doma.Nová/ojetá?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Janek
24. února • 18:24

Jinak ten cas mereni neni ode me, to je jeden z casu z youtube, ale prakticky se vsechny, shodujou. 100-200 tech 17s kdyz to zaokrouhlime.

Michal
25. února • 15:48

Jsem si říkal žes psal o tom zrychlení s automatem a sám máš manuál.Na tacho 200 stačí 4rs ale už je to trochu v červeným.Skusím to někde podle laptimeru změřit

JaneK
25. února • 19:30

Dneska jsem RSu platil, takze bych ji mel mit pripravenou nekdy ctvrtek, patek. Tak v cervenym poli asi jo, ale to s automatem nedas ani na M, chrani se a preradi.

Michal
26. února • 18:09

Máš DCC a 18ky kola?Mám před fl verzi od nova bez DCC(ještě je neměli v nabídce) a od 2roku jsou 18kola v garáži.Sedělo to pěkně ale každý kamínek byl cítit.

Janek
26. února • 21:37

mam DCC a 19" ty Xtreme, ale zimni koupim 18" a auto jsem mel pujceny na 17"

Janek
24. února • 18:21

To je pravda, ale cekal jsem ze koupim az tak kveten/cerven a chtel jsem puvodne i30 Fastback N, jenze byly reci i od pritelkyne ze je to tvrdy, nema to misto, cenu mi taky nedali nejpriznivejsi (800 tisic po sleve), prakticky sleva od dealera by nedosahla ani na cenu barvy, tak jsem i30N zamit a premyslel co teda koupim a nakonec jsem nahodou ve Skodovce pobliz nasel predvadecku a vyuzil toho, ze dovyprodavaj trojkovy Octavky. Najeto 4500 km, zelena kratka, benzin, manual s Challenge Plus paketem, virtual cockpitem, vyhrivany sedacky, vyhrivanej volant, navigace kterou si konecne muzu prenest na displej pod volant, adaptivni podvozek, adaptivni tempomat, vsechny zrcatka samostmivaci, elektricky sedacky a nevim co jeste, puvodni cena 870 tisic, ted 670 tisic, tak jsem si ji na par dni pujcil, libila se mi a zitra si ji jdu zaplatit. A to je celej pribeh :-)

Marek71
26. února • 13:54

Jak funguje adaptivní tempomat u manuálu? Mám ho už ve druhé autě, ale obě automat, jsem myslel, že s manuálem to nemá smysl. Funguje mi to tak, že auto drží rychlost a když je potřeba, tak přibrzdí, kolikrát třeba i z 90 na 50, na 40 a tam už je potřeba přeřadit. Automat v pohodě, jak to řeší manuál? A to nemluvím o úplném zastavení v koloně a popojíždění, to zvládá ad. tempomat v pohodě jenom ovládáním páčky tempomatu. Jak to je u toho manuálu?

Janek
26. února • 21:41

Prakticky podle me u manualu nema smysl, ale funguje stejne jako u automatu, akorat az od 30km/h. Neumi to zastavit a rozjet se, takze neni do kolon, udrzuje to vzdalenost, zrychluje, zpomaluje, ale musis si sam radit, razenim se tempomat nevypne, takze teoreticky staci jen podrazovat, kdyz pred tebou zpomaluje auto a drzi se ti porad stejnej rozestup, alespon tak mi to vysvetlovali ve Skode, sam jsem to za ty 2 dny nestih vyzkouset, nebylo kde.

Marek71
26. února • 21:51

Dík za vysvětlení. To pak opravdu dává smysl jenom u automatu. Protože ta nutnost řazení je naprd. Když na dálnici za kamionem zpomalí, tak podřadit, pak zase zrychlí, tak zpátky zařadit, je to takové kostrbaté :-)Jo a u Volva adapt. tempomat taky fungoval jenom do 30 km/h, níž už nešel a vypnul se. Ale u Lexusu funguje i v koloně, popojíždí, zastavuje, pak se dá rozjet jenom ťuknutím do páčky tempomatu.

JaneK
27. února • 6:26

Neni zac. Taky me to zajimalo, tak jsem se jich ve Skode zeptal. Me osobne by stacil normalni tempomat, myslim si ze u manualu mit adaptivni tempomat je zbytecnym zdrazovanim auta, ale nemoh jsem si vybirat :-D

Marek71
27. února • 7:58

Řekl bych, že auto má radar, který hlídá situaci před autem a nouzově brzdí. No a když už tam je, tak je využitý i pro funkci adapt. tempomatu, to už není žádný HW navíc. Aspoň myslím...

JaneK
27. února • 9:35

To jo, ale porad je adaptivni tempomat priplatkovej a tohle ma jeste do tech 210km/h, coz je drazsi nez do 160. Ne ze by mi v aute vadil, ale nechapu proc to do manualu vubec montujou.

Marek71
27. února • 9:47

No právě, to jsou pro automobilku lehké prachy :-) Všechno tam už stejně je (kvůli tomu nouzovému brždění), takže "přidat" tam adapt. tempomat je skoro nic nestojí (max. nějaké ovladače, páčku?), ale zákazník to zaplatí. Ano, u manuálu mi to přijde k ničemu.

JaneK
27. února • 11:05

To mas jako s virtual cockpitem, je to na vyrobu levnejsi, ale jelikoz je to hezci a lakavejsi pro lidi, tak je to za priplatek nekolika tisic a ze to neni mala castka, asi 9 tisic u Skody.

Shimi
24. února • 19:18

JaneK: Gratulace a hodně km bez nehody ;-) Taky mě to čeká, ale tak nějak pořád špekuluju a nemůžu se rozhodnout. Zatím mi dává největší smysl Ceed GT v manuálu.

Janek
24. února • 19:27

Děkuju :-) Jo to jsi rikal v jedny diskuzi o i30 myslim. Jeden chlap z mesta Ceed GT ma, videl jsem ho na parkovisti u obchodu, vypada dobre a ma tusim 200 koni? Kdyz jsem ho videl, tak jsem si na tebe vzpomnel.

Shimi
24. února • 20:07

JaneK: Jj, 150 kW. Je to takový dobrý kompromis. Nad výprodejovou RS jsem taky uvažoval, ale mně na tom "vadí", že to auto člověk potkává na každém rohu. Přece jenom to GTčko je taková "raritka". Já měl ještě v hledáčku Polo GTI, ale po pár měsících od uvedení do prodeje stáhli manuál, takže zase smolík a Fiesta ST se mi nelíbí.

Janek
24. února • 20:20

To je pravda, me treba vadi ze ta zelena i modra barva z RS Octavek je na kazdy Fabii, Rapidu, Scale, proste vsude, ale holt je pekna a co nadelam. Zas v okoli mista kde pracuju a bydlim jezdi jen jedna takova. Ja to beru, protoze je ve skvely vybave, neni ojeta, 245 koni v benzinu a manualu, ma veskerou vybavu co chci, spoustu prostoru a myslim ze je za skvely penize po sleve. Za 870 bych ji nikdy nekoupil. Na druhou stranu jak rikas, jsou to rozsireny hodne rozsireny auta. Nad Polem GTI v tom automatu jak se ted dela jsem taky premyslel, vyslo by me asi na 600 tisic, takze jeste o neco levnejc, ale je to tak pro 2 lidi a dozadu nakup, takze to jsem hned zavrhnul. Tohle byla vylozene nahoda ze jsem na tu RSu narazil, uz jsem byl zoufalej co poridit a smiroval jsem se s Octavii 4 1.5 TSI ve Stylu, kde jsem cekal ze by dali tech 8% slevu co davali pred rokem na trojky fl, ale to jsem jeste netusil, ze zadny slevy zatim nedavaj. Pro me je proste to auto co beru vse co jsem po tom chtel za pro me jeste priznivou cenu, to je cely.

bzzz
24. února • 21:12

Souhlas, ze RS si zaslouzi exkluzivni barvu.

Janek
24. února • 21:19

Presne tak, jako to dela Hyundai s Nkem, RS je malo odliseny od beznejch Octavek, z dalky se to ani neda poznat. No co nadelam, nerikam ze jsem si barvu vubec moh vybrat, ale nastesti se mi ta zelena libi.

WRC R2 TwinCharger
24. února • 18:40

Gratuluji! Taaak se to dela spravne;-)

Janek
24. února • 18:49

Diky, diky :-)

Michal
24. února • 15:23

Těch 15sec je k té upravené verzi s 365koníky.Já bych to bral.Sériové přední 340mm brzdy jsou dobré a jelikož octa není sportovní náčiní tak k rychlému napojení na dálnici nebo předjíždění mimo město je 360 lepší než 260 serie.Pokud jsou tak 18/19 kola tak to i slušně drží.

Roman
24. února • 16:28

Neni. K te upravene verzi pisou 10,9s.....

Charouz
24. února • 14:08

A pak potkáš na silnici magora, který tě musí stůj co stůj předjet i když poruší co může a vytváří nebezpečné situace, protože má přece ereso. Viz cca 20 minut zpět u Znojma.

Stary pes
24. února • 12:55

Vykon asi ma, hoci na predok je ho vela a ten zvuk, nic moc, za ten kit tam mohli dat aj iny vyfuk, co by aspon trochu naznacil, co je pod kapotou.

Rokyta ex Acz
24. února • 12:16

Sice jablka a hrušky, ale u konkurence bylo, že ojetý Caddy ATS-V 346kW 603Nm B-] V6 3.6L stojí už 40% hodnoty a Bmw F80 M3 není vše :-P Asi by mě ta myšlenka zaujala víc :-) :-) :-)

taqy chechtiq
24. února • 12:41

To je holy nesmysl. VW Caddy s takovymi parametry se nikdy nedelal. :-D :-D :-D I kdyz by to bylo zrejme dost zabavne. ;-)

Michal
24. února • 15:26

Cadilac myslel.

Ginter
24. února • 11:49

To auto na obrázku stojí na heveru, že má tak svěšený kola předaleko od blatníku? Tenhle výkon a hlavně krouťák jen na předku? Já bych s tím jezdit nechtěl. Myslím, že těch sériových 245 koní je ažaž na podvozek a jeho schopnosti trakce i se samosvorem.

Michal
24. února • 10:46

Série má jen o 100koní míň.No od 100km/h možná půjde dát plný plyn aniž by do toho protiprokluz kecal.

BB
24. února • 11:27

Ty do všeho kecáš.

Letadlo
24. února • 11:13

To ani omylem, začne prokluzovat ihned. Hlavně je to spíše taková stylová záležitost, než užitná. Rozměry vozu (je úzký), podvozek, BRZDY, řízení...na tenhle výkon nemá.

taqy chechtiq
24. února • 12:39

No jo, ale to vetsinu lidi nezajima. Dulezite je, ze to ma silu a to pekne 'vocpodu'. Jak tak rychle auto zastavit temer nikdo neresi.Jsem rad, ze tihle lide nemaji pilotni licence. To by pak nebylo potreba mit dovozek dimenzovany na pristani. :-D :-D :-D

WRC R2 TwinCharger
24. února • 10:31

No vidite. Kdo chce brutalni Oktu musi tomu pomoci. Tohle uz je stejne jak delaji fajnsmekri poradny tuning u aut na divokem zapade;-)

WRC R2 TwinCharger
24. února • 17:23

Chlapi, kdo jste zvedavy, tak tady to je o tom vsechno podstatnehttps://www.youtube.com/watch...

bzzz
24. února • 17:15

Fajnsmekri tusim casto meni/upravuji i zaveseni, brzdy, tlumice atd. Nicmene tohle je rozhodne brutalni tuning.

WRC R2 TwinCharger
24. února • 17:31

Fajnsmekr jako ja to udelal tak, ze jsem si v USA prvni brutalne nadopoval motor a az pak casem ..po dobu nekolika roku postupne prestavel i zbytek komponentu auta aby to vsechno technicky ladilo... skoro jak kdyby to bylo z fabriky

Doporučujeme

Články odjinud