Je možné BMW M5 dotankovat za jízdy? A co za jízdy bokem?

Bavorská automobilka nás nepřestává překvapovat. Teď se můžeme těšit na pořádný kaskadérský kousek nové generace modelu M5!

BMW nás v poslední době zásobuje materiály s novou generací supersedanu M5 v hlavní roli. V běžné produkční verzi se nedávno postaral o nejrychlejší kolo na Shanghai International Circuit, následně nám německá automobilka předvedla vylepšené jízdní schopnosti novinky.

V povedeném videu si nadupaný vůz bez problémů poradil s dráhou, která mohla kdykoliv změnit směr díky pohyblivým kuželům. To ale rozhodně není vše, co může nová generace M5 nabídnout.

Číňan zaplatil za nové BMW našetřenými drobnými. V Česku by to neprošlo

Číňan zaplatil za nové BMW našetřenými drobnými. V Česku by to neprošlo

Americká divize automobilka přinesla trailer ke kaskadérskému kousku. Na kompletní video si prý musíme počkat do 9.ledna. Podle všeho půjde o snahu dotankovat M5 během driftování. Nové video má potrhovat drifterské schopnosti, kterými značka novinku opěvuje, přestože je vybavena pohonem všech kol. Dlužno dodat, že hodně chytrým.

O pohon se stará vidlicový osmiválec biturbo s objemem 4,4 litru. Díky výkonu rovných 600 koní (441 kW) se dostanete z nuly na sto za 3,4 sekundy. Maximálka je nastavena na 250 km/h, za příplatek je možné ji posunout až na 305 km/h. I přes pohon všech kol je novinka lehčí než předchozí generace, váží 1855 kg.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků