Je libo vosk na karoserii za 700 000 Kč?

Snad každý z nás chce pro své auto jen to nejlepší a „míra rozumnosti“ některých investic je většinou jen těžko měřitelná, ale především relativní. Představte si, že jste právě vyzvedli ze servisu své Bugatti Veron, poté co jste zaplatili 720 000 Kč za nová kola a 400 000 Kč za garanční prohlídku, ale něco tomu možná chybí. A co takhle pořádný vosk, jehož cena by odpovídala ceně automobilu? Možnost zde je, společnost Brough & Howarth prodává speciální přípravek za 37 000 dolarů, tedy v přepočtu nějakých 700 000 Kč...

Tento vosk určený k ochraně laku karoserie nese název Definitive Wax Marble a jde zřejmě o nejdražší přípravek svého druhu na světě. Pro jeho výrobu se používá ovocných olejů z Řecka, včelího vosku opět z Řecka a brazilského palmového vosku. Pánové z firmy Brough & Howarth tvrdí, že se taková investice majiteli ultradrahého auta vyplatí. „Oblek za 5 000 liber také nehodíte do pračky, nebo ano?“ Tento vosk je natolik exkluzivní, že si jej dokonce ani nemůžete koupit, dodává se pouze v rámci kompletního leštění ve firmě Brough & Howarth, kde také mají jeho jedinou plechovku.

Klepněte pro větší obrázek 
K pořádnému autu patří pořádná kosmetika...
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků