Je libo přívěs v barvách Ferrari? Jeden je zrovna na prodej

Třeba zrovna teď řešíte palčivý problém - máte sbírku závodních aut (nejlépe se vzpínajícím koníkem ve znaku) a rádi byste je stylovým způsobem dopravovali na závodní okruhy. Můžete si pořídit docela obyčejný vlek, ale vaše drahocenné stroje by si zasloužily něco lepšího, ne?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přívěs zbarvený do rudého laku, tak typického pro Ferrari, 
může být váš už za 1,4 milionu korun

Řešení se přímo nabízí, zrovna teď je totiž na prodej přívěs, který jistý závodní tým používal k přepravě vozů v šampionátu Ferrari Challenge. Podle prodejce nenajel více, než 20 tisíc kilometrů za rok, navíc procházel každoročním servisem. Je tedy v perfektním stavu, což dokládá i technická kontrola platná do ledna příštího roku.

Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika  

Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika  

Přívěs je samozřejmě dvoupodlažní, druhá podlaha je výškově nastavitelná, díky čemuž se dovnitř naskládá 5 - 6 závodních aut a samozřejmě také spousta potřebných náhradních dílů. Zbývá něco dodat? Snad jedině, že k prodeji bude od srpna tohoto roku za cenu 52 500 euro bez daně (asi 1,4 milionu korun) a že s majitelem se můžete spojit na této adrese.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků