Je libo přívěs v barvách Ferrari? Jeden je zrovna na prodej

Třeba zrovna teď řešíte palčivý problém - máte sbírku závodních aut (nejlépe se vzpínajícím koníkem ve znaku) a rádi byste je stylovým způsobem dopravovali na závodní okruhy. Můžete si pořídit docela obyčejný vlek, ale vaše drahocenné stroje by si zasloužily něco lepšího, ne?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přívěs zbarvený do rudého laku, tak typického pro Ferrari, 
může být váš už za 1,4 milionu korun

Řešení se přímo nabízí, zrovna teď je totiž na prodej přívěs, který jistý závodní tým používal k přepravě vozů v šampionátu Ferrari Challenge. Podle prodejce nenajel více, než 20 tisíc kilometrů za rok, navíc procházel každoročním servisem. Je tedy v perfektním stavu, což dokládá i technická kontrola platná do ledna příštího roku.

Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika  

Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika  

Přívěs je samozřejmě dvoupodlažní, druhá podlaha je výškově nastavitelná, díky čemuž se dovnitř naskládá 5 - 6 závodních aut a samozřejmě také spousta potřebných náhradních dílů. Zbývá něco dodat? Snad jedině, že k prodeji bude od srpna tohoto roku za cenu 52 500 euro bez daně (asi 1,4 milionu korun) a že s majitelem se můžete spojit na této adrese.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků