Je libo přívěs v barvách Ferrari? Jeden je zrovna na prodej

Třeba zrovna teď řešíte palčivý problém - máte sbírku závodních aut (nejlépe se vzpínajícím koníkem ve znaku) a rádi byste je stylovým způsobem dopravovali na závodní okruhy. Můžete si pořídit docela obyčejný vlek, ale vaše drahocenné stroje by si zasloužily něco lepšího, ne?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přívěs zbarvený do rudého laku, tak typického pro Ferrari, 
může být váš už za 1,4 milionu korun

Řešení se přímo nabízí, zrovna teď je totiž na prodej přívěs, který jistý závodní tým používal k přepravě vozů v šampionátu Ferrari Challenge. Podle prodejce nenajel více, než 20 tisíc kilometrů za rok, navíc procházel každoročním servisem. Je tedy v perfektním stavu, což dokládá i technická kontrola platná do ledna příštího roku.

Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika  

Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika  

Přívěs je samozřejmě dvoupodlažní, druhá podlaha je výškově nastavitelná, díky čemuž se dovnitř naskládá 5 - 6 závodních aut a samozřejmě také spousta potřebných náhradních dílů. Zbývá něco dodat? Snad jedině, že k prodeji bude od srpna tohoto roku za cenu 52 500 euro bez daně (asi 1,4 milionu korun) a že s majitelem se můžete spojit na této adrese.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků