Je libo elektrické rallye auto? Opel již testuje závodní Corsu na baterky

6 komentářů

Jim
14. prosince • 17:48

Další křáp na uhlí. Závodní auta jsou dnes prošpikována karbonem a podobnými materiály, aby se ušetřilo na váze a tím bylo auto výkonnější a tenhle paskvil bude sebou tahat těžkou baterku. To bude fakt letadlo.

neodborník
15. prosince • 8:02

Nó argumentů tedy moc nemaj, počty bez čísel, takže nula. A ještě si myslet, že nižší váha (asi myslej hmotnost) zvyšuje výkon (asi myslej rychlost). Doba srandovního prdění a střílení z vejfuků se blíží ke konci, v číslech tak do deseti let. S tím se smiřte, hošani.

Pepa
15. prosince • 21:03

👍👍👍 Prdění je u konce, konečně to začne trochu jezdit...

neodborník
14. prosince • 18:07

A kolik tedy váží, pro porovnání, třeba s Fábií ?

OnlyTruth
14. prosince • 13:56

uz by mohli prestat stouto masineriou elektrickych aut...

Kuk Vykuk
14. prosince • 16:02

Lízni si zásuvky, bude hůř. :-P

Doporučujeme

Články odjinud