Je lepší hliník nebo ocel? Chevrolet zničil Ford F-150 a má odpověď

Je lepší hliník nebo ocel? Chevrolet zničil Ford F-150 a  má odpověď

Asi už víte, že nová generace populárního pracovního pick-upu Ford F-150 přešla na celohliníkovou konstrukci. Má to přinést výhodu v nižší hmotnosti a spotřebě paliva. Ovšem konkurenční Chevrolet si myslí, že hliník do pracovních pick-upů nepatří. A udělal pokus, ve kterém chtěl dokázat, proč.

Americké pick-upy v testu IIHS: Neuspěl žádný až na Ford F-150

Americké pick-upy v testu IIHS: Neuspěl žádný až na Ford F-150

Vzal svůj model Chevrolet Silverado a konkurenční Ford F-150. Ložnou plochu obou aut podrobil sérii extrémních testů, ve kterých chtěl dokázat, že klasická ocel je pro konstrukci nákladového prostoru pick-upu vhodnější. Sice je těžší, ale je pevnější.

Ostatně, podívejte se na video, ve kterém se z výšky sypou na nové pick-upy dlažební kostky nebo na ně padají plechové bedny s nářadím.

Chevrolet také zveřejnil metodiku svého pokusu:

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků