JE Design Volkswagen Eos: vylepšení pro 2,0 TDI i TFSI

Inženýři tuningové společnosti JE Design se po řadě modelů vrhli na kupé-kabrio EOS, kde vyladili dvě pohonné jednotky: nafťák 2,0 TDI a přeplňovaný benzínový agregát 2,0 TFSI. V paketu samozřejmě nechybí ani sportovnější naladění podvozku a úprava stylingu.
JE Design Volkswagen Eos: vylepšení pro 2,0 TDI i TFSI

Za 1 149 eur vám JE Design vyladí výkon motoru 2,0 TDI ze sériových 103 kW (140 k) na 129 kW (176 k). Maximální točivý moment se zvedl na 405 Nm. Změna se dotkla řídící jednotky, lehké úpravy sání, výfuku a plnícího tlaku turbodmychadla. Výsledkem je zlepšení maximální rychlosti o 6 km/h na 212 km/h a sprint z nuly na stovku klesl z 10,3 s na 9,2 s.

Také agregát 2,0 TFSI dostal dávku steroidů, výkon se posunulu z sériových 147 kW (200 k) na 179 kW (244 k). Maximální točivý moment se zvedl z 280 Nm na 355 Nm. Nejvyšší rychlost se zvedla o 7 km/h na 239 km/h a akcelerace z klidu na 100 km/h klesla o 0,8 s. Změny byly obdobné jako u dieselového motoru, cena této úpravy je 1 449 eur.

V tuningovém paketu je i snížení světlé výšky vozu o 30 mm. U této položky na faktuře naleznete částku 149 eur. Silnější brzdový systém stojí 1 999 eur a 19palcová kola s designem Shadow Silver s pneumatikami 235/35 z vaší peněženky vytáhnou 2 650 eur.


JE Design Eos

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků