JE Design Volkswagen Eos: vylepšení pro 2,0 TDI i TFSI

Inženýři tuningové společnosti JE Design se po řadě modelů vrhli na kupé-kabrio EOS, kde vyladili dvě pohonné jednotky: nafťák 2,0 TDI a přeplňovaný benzínový agregát 2,0 TFSI. V paketu samozřejmě nechybí ani sportovnější naladění podvozku a úprava stylingu.
JE Design Volkswagen Eos: vylepšení pro 2,0 TDI i TFSI

Za 1 149 eur vám JE Design vyladí výkon motoru 2,0 TDI ze sériových 103 kW (140 k) na 129 kW (176 k). Maximální točivý moment se zvedl na 405 Nm. Změna se dotkla řídící jednotky, lehké úpravy sání, výfuku a plnícího tlaku turbodmychadla. Výsledkem je zlepšení maximální rychlosti o 6 km/h na 212 km/h a sprint z nuly na stovku klesl z 10,3 s na 9,2 s.

Také agregát 2,0 TFSI dostal dávku steroidů, výkon se posunulu z sériových 147 kW (200 k) na 179 kW (244 k). Maximální točivý moment se zvedl z 280 Nm na 355 Nm. Nejvyšší rychlost se zvedla o 7 km/h na 239 km/h a akcelerace z klidu na 100 km/h klesla o 0,8 s. Změny byly obdobné jako u dieselového motoru, cena této úpravy je 1 449 eur.

V tuningovém paketu je i snížení světlé výšky vozu o 30 mm. U této položky na faktuře naleznete částku 149 eur. Silnější brzdový systém stojí 1 999 eur a 19palcová kola s designem Shadow Silver s pneumatikami 235/35 z vaší peněženky vytáhnou 2 650 eur.


JE Design Eos

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky