JE Design Volkswagen Eos: vylepšení pro 2,0 TDI i TFSI

Inženýři tuningové společnosti JE Design se po řadě modelů vrhli na kupé-kabrio EOS, kde vyladili dvě pohonné jednotky: nafťák 2,0 TDI a přeplňovaný benzínový agregát 2,0 TFSI. V paketu samozřejmě nechybí ani sportovnější naladění podvozku a úprava stylingu.
JE Design Volkswagen Eos: vylepšení pro 2,0 TDI i TFSI

Za 1 149 eur vám JE Design vyladí výkon motoru 2,0 TDI ze sériových 103 kW (140 k) na 129 kW (176 k). Maximální točivý moment se zvedl na 405 Nm. Změna se dotkla řídící jednotky, lehké úpravy sání, výfuku a plnícího tlaku turbodmychadla. Výsledkem je zlepšení maximální rychlosti o 6 km/h na 212 km/h a sprint z nuly na stovku klesl z 10,3 s na 9,2 s.

Také agregát 2,0 TFSI dostal dávku steroidů, výkon se posunulu z sériových 147 kW (200 k) na 179 kW (244 k). Maximální točivý moment se zvedl z 280 Nm na 355 Nm. Nejvyšší rychlost se zvedla o 7 km/h na 239 km/h a akcelerace z klidu na 100 km/h klesla o 0,8 s. Změny byly obdobné jako u dieselového motoru, cena této úpravy je 1 449 eur.

V tuningovém paketu je i snížení světlé výšky vozu o 30 mm. U této položky na faktuře naleznete částku 149 eur. Silnější brzdový systém stojí 1 999 eur a 19palcová kola s designem Shadow Silver s pneumatikami 235/35 z vaší peněženky vytáhnou 2 650 eur.


JE Design Eos

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků