JE Design Seat Ibiza Cupra 1.9 TDI: ohnivák

JE Design po úpravě naftových VW Touaregů sáhl do zcela jiné třídy a vybral si koncernového Seata Ibizu. Modifikované naladění motoru prošlo testy TÜV a JE Design vám za 899 eur upraví výkon dieselového čtyřválce z původních 118 kW (160 k) na 136 kW (185 k). Maximální kroutící moment poskočil z 330 Nm na slušných 390 Nm. Napruženější Ibiza má nejvyšší rychlost o 5 km/h vyšší, atakuje hranici 225 km/h. Zato v akceleraci je vyladění motoru znát: stovku zvládne o 0,6 s rychleji než sériová verze Ibizy Cupry. Z 0 km/h na 100 km/h vystřelí za rovných 7,0 s.

Vyladění podvozku, výměna tlumičů a snížení světlé výšky o 15 mm vás přijde na 998 eur. Stínitka na světlomety a přepracování zadních svítilen stojí celkem 178 eur. Za chromovanou koncovku výfuku, ze které se line ten správný laděný zvuk tuningových vozů, zaplatíte 199 eur. U ráfků si zákazník může vybrat z široké palety designů a rozměrů, maximální velikost je 7,5x18 palců s pneumatikami 215/35. Za základní sadu kol od tunera zaplatíte 2 100 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků