JE Design Seat Ibiza Cupra 1.9 TDI: ohnivák

JE Design po úpravě naftových VW Touaregů sáhl do zcela jiné třídy a vybral si koncernového Seata Ibizu. Modifikované naladění motoru prošlo testy TÜV a JE Design vám za 899 eur upraví výkon dieselového čtyřválce z původních 118 kW (160 k) na 136 kW (185 k). Maximální kroutící moment poskočil z 330 Nm na slušných 390 Nm. Napruženější Ibiza má nejvyšší rychlost o 5 km/h vyšší, atakuje hranici 225 km/h. Zato v akceleraci je vyladění motoru znát: stovku zvládne o 0,6 s rychleji než sériová verze Ibizy Cupry. Z 0 km/h na 100 km/h vystřelí za rovných 7,0 s.

Vyladění podvozku, výměna tlumičů a snížení světlé výšky o 15 mm vás přijde na 998 eur. Stínitka na světlomety a přepracování zadních svítilen stojí celkem 178 eur. Za chromovanou koncovku výfuku, ze které se line ten správný laděný zvuk tuningových vozů, zaplatíte 199 eur. U ráfků si zákazník může vybrat z široké palety designů a rozměrů, maximální velikost je 7,5x18 palců s pneumatikami 215/35. Za základní sadu kol od tunera zaplatíte 2 100 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků