JE Design Seat Ibiza Cupra 1.9 TDI: ohnivák

JE Design po úpravě naftových VW Touaregů sáhl do zcela jiné třídy a vybral si koncernového Seata Ibizu. Modifikované naladění motoru prošlo testy TÜV a JE Design vám za 899 eur upraví výkon dieselového čtyřválce z původních 118 kW (160 k) na 136 kW (185 k). Maximální kroutící moment poskočil z 330 Nm na slušných 390 Nm. Napruženější Ibiza má nejvyšší rychlost o 5 km/h vyšší, atakuje hranici 225 km/h. Zato v akceleraci je vyladění motoru znát: stovku zvládne o 0,6 s rychleji než sériová verze Ibizy Cupry. Z 0 km/h na 100 km/h vystřelí za rovných 7,0 s.

Vyladění podvozku, výměna tlumičů a snížení světlé výšky o 15 mm vás přijde na 998 eur. Stínitka na světlomety a přepracování zadních svítilen stojí celkem 178 eur. Za chromovanou koncovku výfuku, ze které se line ten správný laděný zvuk tuningových vozů, zaplatíte 199 eur. U ráfků si zákazník může vybrat z široké palety designů a rozměrů, maximální velikost je 7,5x18 palců s pneumatikami 215/35. Za základní sadu kol od tunera zaplatíte 2 100 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků