JE Design Polo 1,9 TDI: dieselové žihadélko

Tuner JE Design udělal z malého VW Pola dieselovou raketku. Malé vozítko má pod kapotou čipnutý nafťák 1,9 TDI, u kterého se podařilo jeho celkový výkon posunout až na 163 koní.
JE Design Polo 1,9 TDI: dieselové žihadélko

JE Design modifikoval řídící jednotku u malého Pola s motorem 1,9 TDI. Motor má po úpravě o 33 koní více, jeho celkový výkon je 120 kW (163 k) a maximální kroutící moment povyskočil na 350 Nm. Polo zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h za 8,4 s a nejvyšší rychlost čimí 214 km/h. Přečipovat motor vás bude stát 899 eur.

Optický paket odlehčí vaší peněženku o 999 eur. Kit obsahuje mračítka na přední světlomety, dělený přední spoiler, rozšířené prahy, oplechování zádě a decentní střešní přítlačné křídlo. Úprava zadního nárazníku, který má opticky připomínat difuzor, a chromované koncovky výfukového potrubí o průměru 90 milimetrů stojí celkem 669 eur.

Externí tuning je zakončen samozřejmě doplňkovými ráfky z lehkých slitin. Disky o rozměrech 7 x 17 palců jsou obuty do pneumatik 205/40. Sérii kol z regálů firmy JE Design si můžete pořídit od 1 649 eur a nové odpružení, spolu se snížením podvozkem o 30 milimetrů, stojí 193 eur.

Že by konečně tvrdá konkurence pro "české modifikace" Fabie RS?

Tip: JE Design vyladil i model Golf Plus.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků