JE Design Polo 1,9 TDI: dieselové žihadélko

Tuner JE Design udělal z malého VW Pola dieselovou raketku. Malé vozítko má pod kapotou čipnutý nafťák 1,9 TDI, u kterého se podařilo jeho celkový výkon posunout až na 163 koní.
JE Design Polo 1,9 TDI: dieselové žihadélko

JE Design modifikoval řídící jednotku u malého Pola s motorem 1,9 TDI. Motor má po úpravě o 33 koní více, jeho celkový výkon je 120 kW (163 k) a maximální kroutící moment povyskočil na 350 Nm. Polo zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h za 8,4 s a nejvyšší rychlost čimí 214 km/h. Přečipovat motor vás bude stát 899 eur.

Optický paket odlehčí vaší peněženku o 999 eur. Kit obsahuje mračítka na přední světlomety, dělený přední spoiler, rozšířené prahy, oplechování zádě a decentní střešní přítlačné křídlo. Úprava zadního nárazníku, který má opticky připomínat difuzor, a chromované koncovky výfukového potrubí o průměru 90 milimetrů stojí celkem 669 eur.

Externí tuning je zakončen samozřejmě doplňkovými ráfky z lehkých slitin. Disky o rozměrech 7 x 17 palců jsou obuty do pneumatik 205/40. Sérii kol z regálů firmy JE Design si můžete pořídit od 1 649 eur a nové odpružení, spolu se snížením podvozkem o 30 milimetrů, stojí 193 eur.

Že by konečně tvrdá konkurence pro "české modifikace" Fabie RS?

Tip: JE Design vyladil i model Golf Plus.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků