JE Design Polo 1,9 TDI: dieselové žihadélko

Tuner JE Design udělal z malého VW Pola dieselovou raketku. Malé vozítko má pod kapotou čipnutý nafťák 1,9 TDI, u kterého se podařilo jeho celkový výkon posunout až na 163 koní.
JE Design Polo 1,9 TDI: dieselové žihadélko

JE Design modifikoval řídící jednotku u malého Pola s motorem 1,9 TDI. Motor má po úpravě o 33 koní více, jeho celkový výkon je 120 kW (163 k) a maximální kroutící moment povyskočil na 350 Nm. Polo zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h za 8,4 s a nejvyšší rychlost čimí 214 km/h. Přečipovat motor vás bude stát 899 eur.

Optický paket odlehčí vaší peněženku o 999 eur. Kit obsahuje mračítka na přední světlomety, dělený přední spoiler, rozšířené prahy, oplechování zádě a decentní střešní přítlačné křídlo. Úprava zadního nárazníku, který má opticky připomínat difuzor, a chromované koncovky výfukového potrubí o průměru 90 milimetrů stojí celkem 669 eur.

Externí tuning je zakončen samozřejmě doplňkovými ráfky z lehkých slitin. Disky o rozměrech 7 x 17 palců jsou obuty do pneumatik 205/40. Sérii kol z regálů firmy JE Design si můžete pořídit od 1 649 eur a nové odpružení, spolu se snížením podvozkem o 30 milimetrů, stojí 193 eur.

Že by konečně tvrdá konkurence pro "české modifikace" Fabie RS?

Tip: JE Design vyladil i model Golf Plus.

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 194 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků