JE Design Leon Cupra: změna k horšímu?

Funkční tuning mnohdy doprovází i rozsáhlé úpravy exteriéru. Někdy by ale bylo lepší, kdyby se na originál nesahalo...

U JE design si vzali do parády nový Seat Leon Cupra. Sériový výkon 176 kW (240) přeplňovaného čtyřválce 2,0 TFSI nestačil, a tak přišla k slovu výměna řídící jednotky. Díky ní se výkon vyšplhal o dalších 45 koní nahoru, celkově tak budete mít k dispozici velmi slušných 210 kW (285 k) výkonu a 380 Nm točivého momentu (původně 300 Nm). Dynamika vozu se podstatně zlepšila – stovku Cupra pokoří za 5,9 sekundy a atakuje maximální rychlost 261 km/h.

To by ale nebyl JE Design, kdyby nepodrobil úpravám i karoserii. Nejrozsáhlejší proměny se dočkala přední maska. Ta je zřejmě složena z několika dílů a je třeba říct, že se příliš nepovedla. Při pohledu na ostatní partie se naštěstí nic podobného nekoná, zboku rozeznáte upravený vůz jen díky rozšířeným prahům a černým kolům, které jsou obuty do pneumatik s rozměrem 225/35 R19. Pokud chcete, můžete zvolit i kola osmnáctipalcová. Vzadu odlišuje JE Design od série pozměněný nárazník se čtveřicí koncovek výfuku.

Co se týká jízdních vlastností, zde si může zákazník zvolit snížení světlé výšky vozu o 30-65 mm v závislosti na použitých pružinách, které má JE Design v nabídce. Společnost rovněž pracuje na verzi s výkonem přes 300 koní – a to bude vzhledem na pohon předních kol již pěkná nadílka...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
JE Design Leon Cupra

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků