JE Design Ibiza: svalnatý Španěl

Společnost JE Design se zabývá tuningem Seatů již nějakou tou dobu. Jejich nejnovějším počinem je, jak jinak, nová Ibiza v pětidveřové verzi. Karoserie dostala výraznější prvky, které dělají vzhled Ibizy mnohem agresivnějším.

Jak můžete sami vidět, nový je přední nárazník s většími nasávacími otvory, zadní nárazník a také pod ním umístěný difuzor pro optimalizaci proudění vzduchu pod vozem a vytváření přítlaku na zadní nápravu. Při pohledu zboku vše dotvářejí boční prahy a velká, 18-19“ kola z lehkých slitin v černém provedení.

JE Design se postaral také o posílení motorů – zvláštní však je, že pouze vznětových. To je dáno především jednoduchým postupem, došlo totiž jen k úpravě řídící jednotky. Tříválec 1,4 TDI si polepšil z 80 na 105 koní, agregát 1,9 TDI zase ze 105 koní na celkových 130 k. Později se JE Design chystá na styling třídveřové varianty a nebudou chybět ani prvky, jakými jsou nahoru se otevírající dveře.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
JE Design Ibiza

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků