JE Design Ibiza: svalnatý Španěl

Společnost JE Design se zabývá tuningem Seatů již nějakou tou dobu. Jejich nejnovějším počinem je, jak jinak, nová Ibiza v pětidveřové verzi. Karoserie dostala výraznější prvky, které dělají vzhled Ibizy mnohem agresivnějším.

Jak můžete sami vidět, nový je přední nárazník s většími nasávacími otvory, zadní nárazník a také pod ním umístěný difuzor pro optimalizaci proudění vzduchu pod vozem a vytváření přítlaku na zadní nápravu. Při pohledu zboku vše dotvářejí boční prahy a velká, 18-19“ kola z lehkých slitin v černém provedení.

JE Design se postaral také o posílení motorů – zvláštní však je, že pouze vznětových. To je dáno především jednoduchým postupem, došlo totiž jen k úpravě řídící jednotky. Tříválec 1,4 TDI si polepšil z 80 na 105 koní, agregát 1,9 TDI zase ze 105 koní na celkových 130 k. Později se JE Design chystá na styling třídveřové varianty a nebudou chybět ani prvky, jakými jsou nahoru se otevírající dveře.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
JE Design Ibiza

bazar

Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 36 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 56 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2006
Stav: 120 925 km
Cena: 180 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 682 km
Cena: 146 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 276 050 km
Cena: 30 000 Kč
Seat Toledo 1,9
Rok výroby: 2002
Stav: 153 141 km
Cena: 70 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků