JE Design Ibiza Cupra: nový tuning paket

O tuningu Seatu Ibiza Cupra od firmy JE Design jsme psali již dříve, ale ladičská firma připravila nový karosářský paket a naladila i benzínový agregát 1,8 Turbo. Co všechno můžete pro svoji Ibizu Cupra dostat, se dočtete uvnitř článku.
JE Design Ibiza Cupra: nový tuning paket

Modifikované naladění motoru prošlo testy TÜV a JE Design vám za 899 eur upraví výkon dieselového čtyřválce z původních 118 kW (160 k) na 136 kW (185 k). Maximální kroutící moment poskočil z 330 Nm na slušných 390 Nm. Napruženější Ibiza má nejvyšší rychlost  o 5 km/h vyšší, atakuje hranici 225 km/h. Vyladění motoru je více znát na akceleraci: stovku zvládne o 0,6 s rychleji než sériová verze Ibizy Cupry. Z 0 km/h na 100 km/h vystřelí za rovných 7,0 s.

Lehkým vyladěním prošla i benzínová pohonná jednotka 1,8 Turbo, kde výkon vzrostl z 132 kW/180 k na 144 kW (196 k) a maximální kroutící moment je rovných 300 Nm z původních 235 Nm. Sprint zvládne benzínová Ibiza o 0,8 s rychleji než sériová verze, tedy za 6,9 s.

Vyladění podvozku, výměna tlumičů a snížení světlé výšky o 15 mm vás přijde na 998 eur. Stínitka na světlomety a přepracování zadních svítilen stojí celkem 178 eur. Za chromovanou koncovku výfuku, ze které se line ten správný laděný zvuk tuningových vozů, zaplatíte 199 eur. U ráfků si zákazník může vybrat z široké palety designů a rozměrů, maximální velikost je 7,5x18 palců s pneumatikami 215/35. Za základní sadu kol od tunera zaplatíte 2 100 eur.

Tip: Další vyladěná auta naleznete v sekci Tuning.


JE Design Ibiza Cupra

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků