JE Design Golf Plus: chiptuning a optikpaket

Ladičská firma JE Design připravila pro Golf Plus optik paket a čiptuning pro motor 2.0 TDI koncernového VW. Zákazníci si pro svůj zvětšený Golf mohou pořídit stínítka na světlomety za 49 Euro; přední spoiler za 299 Euro; hliníková kola od 17 do 19 palců s maximálním rozměrem disků 9 x 19 palců a pneumatikami 225/35, cena nejlevnější sady začíná na 2 650 Eurech, chromované ráfky stojí 2 930 eur; nové odpružení, které sníží světlou výšku vozu o 35 mm, přijde v sadě na 4x 134 Eur; lepší brzdový systém stojí 1 990 Eur a chromovaná koncovka o průměru 90 mm z vaší peněženky vytáhne 839 Eur.

Výkon dvoulitrového naftového čtyřválce se díky přeprogramované řídící jednotce vytáhl ze sériových 103 kW (140 k) na 129 kW (176 k). Maximální kroutící moment povyrostl o 85 Nm na celkových 405 Nm. Díky tomu vzrostla nejvyšší rychlost z 201 km/h na 210 km/h a akcelerace z klidu na stovku klesla o celou sekundu na 8,9 s. JE Design si za vyladění motoru účtuje 1 149 Euro a poskytuje jednoroční záruku na pohonnou jednotku a hnací mechanizmus.

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků