JE Design Audi TT: silnější druhá generace

Ladičská společnost specializovanána úpravu vozů koncernu Volkswagen, firma JE Design, si pohrála s novým kupé TT od Audi. Co nabízí?

Nová generace kompaktního kupé TT je na trhu už nějaký ten měsíc, nicméně na našich silnicích zatím k vidění prakticky nejsou. V jiných zemích se prodejům docela vede a toho si všimla i ladičská firma JE Design, která nabízí majitelům druhé generace TT s přeplňovaným benzínovým motorem 2,0 TFSI tuningový paket.

Díky adresným zásahům do řídící jednotky a dalším drobným úpravám se výkon dvoulitrového zážehového motoru zvedl z původních 147 kW na 179 kW (244 k). Maximální točivý moment vzrostl o 75 Nm na celkových 355 Nm. Posílené TTčko zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h pod 6 s a nejvyšší rychlost vozu je 247 km/h. Tato úprava stojí 1 449 eur.

Za dalších 199 eur si můžete nechat snížit světlou výšku vozu o 30 mm nebo za 919 eur vám v JE Designu namontují nové odpružení, kde je možné snížit podvozek až o 40-55 mm. Osmnáctipalcová kola s pneumatikami o rozměru 245/40 vás budou stát 2 650 eur.

Tuner JE Design předesílá, že připravuje i optický kit pro karosérii, nová 20palcová kola a kompresor pro benzínový šestiválec 3.2 l, který by měl motoru vdechnout dalších cca 50 koní. Celkový výkon by pak mohl dosáhnout hranice 300 k (211 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
JE Design TT 2,0 TFSI
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků