JE Design Audi TT: silnější druhá generace

Ladičská společnost specializovanána úpravu vozů koncernu Volkswagen, firma JE Design, si pohrála s novým kupé TT od Audi. Co nabízí?

Nová generace kompaktního kupé TT je na trhu už nějaký ten měsíc, nicméně na našich silnicích zatím k vidění prakticky nejsou. V jiných zemích se prodejům docela vede a toho si všimla i ladičská firma JE Design, která nabízí majitelům druhé generace TT s přeplňovaným benzínovým motorem 2,0 TFSI tuningový paket.

Díky adresným zásahům do řídící jednotky a dalším drobným úpravám se výkon dvoulitrového zážehového motoru zvedl z původních 147 kW na 179 kW (244 k). Maximální točivý moment vzrostl o 75 Nm na celkových 355 Nm. Posílené TTčko zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h pod 6 s a nejvyšší rychlost vozu je 247 km/h. Tato úprava stojí 1 449 eur.

Za dalších 199 eur si můžete nechat snížit světlou výšku vozu o 30 mm nebo za 919 eur vám v JE Designu namontují nové odpružení, kde je možné snížit podvozek až o 40-55 mm. Osmnáctipalcová kola s pneumatikami o rozměru 245/40 vás budou stát 2 650 eur.

Tuner JE Design předesílá, že připravuje i optický kit pro karosérii, nová 20palcová kola a kompresor pro benzínový šestiválec 3.2 l, který by měl motoru vdechnout dalších cca 50 koní. Celkový výkon by pak mohl dosáhnout hranice 300 k (211 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
JE Design TT 2,0 TFSI
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků