JE Design Audi TT: silnější druhá generace

Ladičská společnost specializovanána úpravu vozů koncernu Volkswagen, firma JE Design, si pohrála s novým kupé TT od Audi. Co nabízí?

Nová generace kompaktního kupé TT je na trhu už nějaký ten měsíc, nicméně na našich silnicích zatím k vidění prakticky nejsou. V jiných zemích se prodejům docela vede a toho si všimla i ladičská firma JE Design, která nabízí majitelům druhé generace TT s přeplňovaným benzínovým motorem 2,0 TFSI tuningový paket.

Díky adresným zásahům do řídící jednotky a dalším drobným úpravám se výkon dvoulitrového zážehového motoru zvedl z původních 147 kW na 179 kW (244 k). Maximální točivý moment vzrostl o 75 Nm na celkových 355 Nm. Posílené TTčko zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h pod 6 s a nejvyšší rychlost vozu je 247 km/h. Tato úprava stojí 1 449 eur.

Za dalších 199 eur si můžete nechat snížit světlou výšku vozu o 30 mm nebo za 919 eur vám v JE Designu namontují nové odpružení, kde je možné snížit podvozek až o 40-55 mm. Osmnáctipalcová kola s pneumatikami o rozměru 245/40 vás budou stát 2 650 eur.

Tuner JE Design předesílá, že připravuje i optický kit pro karosérii, nová 20palcová kola a kompresor pro benzínový šestiválec 3.2 l, který by měl motoru vdechnout dalších cca 50 koní. Celkový výkon by pak mohl dosáhnout hranice 300 k (211 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
JE Design TT 2,0 TFSI
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků