JE Design aTTack: pomalu nuda

V poslednej dobe sa roztrhlo vrece s rozličnými úpravami, najmä pre novšie športové vozidlá. Takým je aj Audi TT od JE Design.

Pod kapotou nájdeme upravený motor 2,0 TFSI s výkonom 244 koní/ 180 kW. Pôvodný točivý moment 280 Nm pri 5 100 otáčkach za minútu sa zvýšil na 335 Nm a maximálna rýchlosť sa zvýšila oproti pôvodným 240 km/h na 247 km/h, čo je slušný výkon na motor takého objemu. Všetky pridané súčiastky do motora boli dokonca schválené aj nemeckou technickou inšpekciou TUV. V štádiu úprav je aj 6 valcový motor o objeme 3,2 litra s výkonom 350 koní.

Vonkajší vzhľad netreba veľmi opisovať, pri optickom tuningu ide hlavne o individuálny vkus každého jednotlivca. Ako to pri vozidlách z tohto radu býva JE Design zvýraznil rázovité črty novej Audi TT a zároveň jej popri elegancii pridal aj dávku dravosti. Spredu zaujme najmä predným spojlerom pozostávajúcim z dvoch častí pričom každý má po bokoch prieduchy. Vzadu nájdeme zasúvateľný spojler a dolnej časti dominuje tmavší difúzor vyrobený z ABS plastu. Strieborná metalíza sa na takomto type auta môže zdať nevýraznou avšak túto Audi neprehliadnete najmä vďaka zvuku motora, ktorý dotvárajú 4 oceľové koncovky výfukov.

Úpravám sa nevyhli ani nápravy, brzdy a kolesá. JE Design použil nastaviteľný podvozok, ktorý voz zníži maximálne o 30mm a pomože k lepšej priľnavosti k vozovke a jazdným vlastnostiam. O bezpečnosť pri brzdení, ako aj o lepší brzdný účinok sa postará nový brzdový systém z dielne úpravcu JE Design, ktorý pozostáva zo štyroch kotúčových bŕzd veľkosti 330x28mm.

Špecialitou na takýchto upravených kúskoch bývajú kolesá, keďže práve tie dotvárajú celkový dojem. JE Design zvolil 20 palcové brúsené disky, avšak na výber bude mať zákazník aj kolesá o veľkosti 18, alebo 19 palcov.

Tento tuningový kit bude dostupný aj pre Audi TT Roadster.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
JE Design aTTack
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků