JE Design aTTack: pomalu nuda

V poslednej dobe sa roztrhlo vrece s rozličnými úpravami, najmä pre novšie športové vozidlá. Takým je aj Audi TT od JE Design.

Pod kapotou nájdeme upravený motor 2,0 TFSI s výkonom 244 koní/ 180 kW. Pôvodný točivý moment 280 Nm pri 5 100 otáčkach za minútu sa zvýšil na 335 Nm a maximálna rýchlosť sa zvýšila oproti pôvodným 240 km/h na 247 km/h, čo je slušný výkon na motor takého objemu. Všetky pridané súčiastky do motora boli dokonca schválené aj nemeckou technickou inšpekciou TUV. V štádiu úprav je aj 6 valcový motor o objeme 3,2 litra s výkonom 350 koní.

Vonkajší vzhľad netreba veľmi opisovať, pri optickom tuningu ide hlavne o individuálny vkus každého jednotlivca. Ako to pri vozidlách z tohto radu býva JE Design zvýraznil rázovité črty novej Audi TT a zároveň jej popri elegancii pridal aj dávku dravosti. Spredu zaujme najmä predným spojlerom pozostávajúcim z dvoch častí pričom každý má po bokoch prieduchy. Vzadu nájdeme zasúvateľný spojler a dolnej časti dominuje tmavší difúzor vyrobený z ABS plastu. Strieborná metalíza sa na takomto type auta môže zdať nevýraznou avšak túto Audi neprehliadnete najmä vďaka zvuku motora, ktorý dotvárajú 4 oceľové koncovky výfukov.

Úpravám sa nevyhli ani nápravy, brzdy a kolesá. JE Design použil nastaviteľný podvozok, ktorý voz zníži maximálne o 30mm a pomože k lepšej priľnavosti k vozovke a jazdným vlastnostiam. O bezpečnosť pri brzdení, ako aj o lepší brzdný účinok sa postará nový brzdový systém z dielne úpravcu JE Design, ktorý pozostáva zo štyroch kotúčových bŕzd veľkosti 330x28mm.

Špecialitou na takýchto upravených kúskoch bývajú kolesá, keďže práve tie dotvárajú celkový dojem. JE Design zvolil 20 palcové brúsené disky, avšak na výber bude mať zákazník aj kolesá o veľkosti 18, alebo 19 palcov.

Tento tuningový kit bude dostupný aj pre Audi TT Roadster.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
JE Design aTTack
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků