Je čas přesedlat na Volkswagen Caddy!

Prodejci vykoupí protiúčtem ojetou dodávku, zákazník získá nový Caddy se slevou 25 000 Kč. Nejlepší model své kategorie.

Praha 17. září 2004 - S mimořádně zajímavou nabídkou „Caddy nový za starý“ přichází dovozce užitkových vozů Volkswagen: Každý majitel městské dodávky libovolné značky může zajet k nejbližšímu prodejci užitkových vozů Volkswagen, kde má možnost ponechat svou ojetou městskou dodávku na protiúčet a získat nový Volkswagen Caddy. Aby akce „Caddy nový za starý“ byla skutečně lákavá, dostane zákazník jako bonus slevu na nový model Caddy ve výši 25 000 Kč. S tímto zvýhodněním lze tedy skříňovou dodávku Volkswagen Caddy pořídit už od 324 810 Kč (bez DPH).

„Caddy je mimořádně všestranným vysoce flexibilním užitkovým vozem a naše akce je jednou z možností jak na tyto jeho kvality upozornit ještě širší okruh zákazníků. Podle zkušenosti našich prodejců totiž majitelé starších dodávek často ani netuší, jaký pokrok se v tomto segmentu udál během posledních dvou, třech let. A Caddy je podle mínění odborníků v současné době nejprogresivnějším modelem své kategorie,“ říká Dušan Blaško, vedoucí divize užitkových vozů Volkswagen společnosti Import Volkswagen Group.

Volkswagen Caddy se profiluje jako výkonná skříňová dodávka, kombi  s posuvnou přepážkou s homologací N1 a možností odpočtu DPH nebo rodinný automobil kombi.Verze kombi poslouží pro přepravu až sedmi pasažérů. Caddy vyniká vysoce vyspělými technologiemi - přes 50 procent jeho komponentů totiž pochází ze špičkových osobních modelů Golf V a Touran.

„Caddy jasně odráží posun v preferencích zákazníků ze sektoru lehkých užitkových vozidel,“ říká Dušan Blaško. „Moderní dodávkový automobil už nevystačí jenom s vysokou užitečnou hmotností a objemnou skříní. Úspěšná dodávka musí nabízet komfort, jízdní vlastnosti i míru ochrany a bezpečnosti srovnatelnou s moderními osobními automobily. Stejně důležité je i estetické hledisko – a nový Caddy je bezesporu atraktivním automobilem.“

Nákladový prostor skříňové dodávky Caddy má objem 3,2 m3, je tedy o 300 litrů větší než u jeho předchůdce. Maximální šířka vnitřního profilu skříně činí 1340 mm. Ložná plocha mezi podběhy zadních kol je široká 1172 mm, což spolu s délkou ložné plochy 1781 mm (která je naprosto rovná) umožňuje snadnou přepravu zboží uloženého přímo na standardních Euro-paletách. Maximální užitečná hmotnost Volkswagenu Caddy činí (bez ohledu na motor a provedení) až 750 kg, což je v této automobilové třídě špičková hodnota.

Caddy minibus je prvním vozem své třídy, který dokáže nabídnout až sedm pohodlných míst. Caddy za to vděčí dvoumístné lavici se sklopnými opěradly ve druhé řadě za sedadly řidiče a spolujezdce. Zadní lavici lze také v případě potřeby celou snadno vyjmout z vozu ven. Na lavici za sedadly řidiče a spolujezdce se pohodlně usadí tři pasažéři.

Volkswagen Caddy se dodává s celkem čtyřimi motory – dva zážehové a dva vznětové. Základním agregátem je zážehový čtyřválec o objemu 1,4 l a výkonu 55 kW/75 k, druhým zážehovým motorem je čtyřválec o objemu 1,6 l a výkonu 75 kW/102 k. Na zájemce o vznětové agregáty čeká čtyřválec 2.0 SDI o výkonu 51 kW/70 k a turbodiesel 1.9 TDI o výkonu 77 kW/105 k.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 16 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 31 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků