Je čas přesedlat na Volkswagen Caddy!

Prodejci vykoupí protiúčtem ojetou dodávku, zákazník získá nový Caddy se slevou 25 000 Kč. Nejlepší model své kategorie.
Je čas přesedlat na Volkswagen Caddy!

Praha 17. září 2004 - S mimořádně zajímavou nabídkou „Caddy nový za starý“ přichází dovozce užitkových vozů Volkswagen: Každý majitel městské dodávky libovolné značky může zajet k nejbližšímu prodejci užitkových vozů Volkswagen, kde má možnost ponechat svou ojetou městskou dodávku na protiúčet a získat nový Volkswagen Caddy. Aby akce „Caddy nový za starý“ byla skutečně lákavá, dostane zákazník jako bonus slevu na nový model Caddy ve výši 25 000 Kč. S tímto zvýhodněním lze tedy skříňovou dodávku Volkswagen Caddy pořídit už od 324 810 Kč (bez DPH).

„Caddy je mimořádně všestranným vysoce flexibilním užitkovým vozem a naše akce je jednou z možností jak na tyto jeho kvality upozornit ještě širší okruh zákazníků. Podle zkušenosti našich prodejců totiž majitelé starších dodávek často ani netuší, jaký pokrok se v tomto segmentu udál během posledních dvou, třech let. A Caddy je podle mínění odborníků v současné době nejprogresivnějším modelem své kategorie,“ říká Dušan Blaško, vedoucí divize užitkových vozů Volkswagen společnosti Import Volkswagen Group.

Volkswagen Caddy se profiluje jako výkonná skříňová dodávka, kombi  s posuvnou přepážkou s homologací N1 a možností odpočtu DPH nebo rodinný automobil kombi.Verze kombi poslouží pro přepravu až sedmi pasažérů. Caddy vyniká vysoce vyspělými technologiemi - přes 50 procent jeho komponentů totiž pochází ze špičkových osobních modelů Golf V a Touran.

„Caddy jasně odráží posun v preferencích zákazníků ze sektoru lehkých užitkových vozidel,“ říká Dušan Blaško. „Moderní dodávkový automobil už nevystačí jenom s vysokou užitečnou hmotností a objemnou skříní. Úspěšná dodávka musí nabízet komfort, jízdní vlastnosti i míru ochrany a bezpečnosti srovnatelnou s moderními osobními automobily. Stejně důležité je i estetické hledisko – a nový Caddy je bezesporu atraktivním automobilem.“

Nákladový prostor skříňové dodávky Caddy má objem 3,2 m3, je tedy o 300 litrů větší než u jeho předchůdce. Maximální šířka vnitřního profilu skříně činí 1340 mm. Ložná plocha mezi podběhy zadních kol je široká 1172 mm, což spolu s délkou ložné plochy 1781 mm (která je naprosto rovná) umožňuje snadnou přepravu zboží uloženého přímo na standardních Euro-paletách. Maximální užitečná hmotnost Volkswagenu Caddy činí (bez ohledu na motor a provedení) až 750 kg, což je v této automobilové třídě špičková hodnota.

Caddy minibus je prvním vozem své třídy, který dokáže nabídnout až sedm pohodlných míst. Caddy za to vděčí dvoumístné lavici se sklopnými opěradly ve druhé řadě za sedadly řidiče a spolujezdce. Zadní lavici lze také v případě potřeby celou snadno vyjmout z vozu ven. Na lavici za sedadly řidiče a spolujezdce se pohodlně usadí tři pasažéři.

Volkswagen Caddy se dodává s celkem čtyřimi motory – dva zážehové a dva vznětové. Základním agregátem je zážehový čtyřválec o objemu 1,4 l a výkonu 55 kW/75 k, druhým zážehovým motorem je čtyřválec o objemu 1,6 l a výkonu 75 kW/102 k. Na zájemce o vznětové agregáty čeká čtyřválec 2.0 SDI o výkonu 51 kW/70 k a turbodiesel 1.9 TDI o výkonu 77 kW/105 k.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 66 564 km
Cena: 163 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 34 034 km
Cena: 290 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 173 744 km
Cena: 100 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 47 983 km
Cena: 378 000 Kč
MINI Mini 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 156 911 km
Cena: 130 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků