Je boj o titul největšího výrobce aut jenom hrou s čísly? Vypadá to tak…

pacho  |  31. 01. 2018 18:06

panebože, keď to "nevyhral " VW tak sú to samozrejme špekulácie.

Odpovědět  |   | 
D1  |  31. 01. 2018 18:25

No než rozebírat v tom, co plácají náčelníci automobilek je asi lepší podívat se co říkají servery zabývající se dlouhodobě registracemi nových aut na všech trzích. http://focus2move.com/world-car-group-ranking/...

Odpovědět  |   | 
kluc  |  01. 02. 2018 09:18

Co je lepšího na součtech nějakého webu? C. Ghosn vychází z čísel, které automobilky zveřejnily. Co na tom chceš zpochybnit. Jedničkou je jasně Renault-Nissan, protože nákladní auta se nikdy nepočítají. Ten tvůj web, jak sám píše, ještě nemá čísla z automobilek a ani nepočítal z prosincovými prodeji. je to jen odhad nějakého amatéra. Třena podobný web http://bestsellingcarsblog.com/... je dílem jednoho australského kluka. Mimochodem je o dost lepší než ten tvůj focus2move.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  31. 01. 2018 18:40

....a není to celkem jedno???

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2018 19:32

Na funkci to ale vliv nema nebo ano?

Odpovědět  |   | 
Saman  |  31. 01. 2018 19:55

ma, nejprodavanejsi znacka umi jezdit jen na spatecku a casto ji postihuji defekty ventilku na levem prednim kole namontovanem na zadni naprave

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  31. 01. 2018 20:07

Par poznamok.

Jedinym smerodajnym ukazovatelom je pocet predanych vozidiel.

Registrovane nemusia byt predane - vid pruser VW vo Francuzsku, kde zaregistroval v priebehu par rokov asi 170 tisic aut, ktore ale nepredal.

Shipped/dodane auta nemusia byt ani predane ani registrovane - na ilustraciu. Samsung zasadne udava shipped cisla smartfonov - nejde pri tom o realne predaje koncovym zakaznikom.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  01. 02. 2018 16:51
mpolan  |  31. 01. 2018 21:13

Tohle pindění honíků člověka reálně tak akorát znechucuje...

Odpovědět  |   | 
anonym  |  01. 02. 2018 04:42

Se vsi uctou k autorovi clanku; kolik mu je let? 12? Jak muze napsat, ze leta se o tu pozici pretahovaly Toyota a VW a obcas se tam pletl GM? GM byl nejvetsi producent pres pul stoleti. Je to teprve 8 let, kdy se tim nejvetsim poprve stala Toyota a tenkrat to bylo docela halo. Jinak k tomu prvenstvi si ale myslim, ze je to hrani s cisly a zakaznikum je to celkem fuk.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  01. 02. 2018 08:11

Přesně tak, desítky let to byl GM, pak se přidala Toyota a jen poslední 3 roky se začal přicmrdávat VW tak, že započítal i přívěsné vozíky, ale hlavně uváděl dodaná auta, která donutil dealery před koncem roku odebrat na sklad. VW jsou ubožáci, nic víc.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  01. 02. 2018 11:17

a ostatní značky to tak nedělají, že? Hyundai/Kia, Ford atd. neregistruje auta na prodejce, aby měl více "prodaných" kusů

Odpovědět  |   | 
josephko  |  01. 02. 2018 21:26

Pred nejakými 15 rokmi sa písalo, že v budúcnosti zostane len cca 5-6 veľkých výrobcov áut, resp. koncernov, ktoré autá vyrábajú. Moc sa mi to nezdalo, ale v podstate sa to už deje.

Odpovědět  |   | 
dsfsd  |  04. 02. 2018 00:48

Je uplně jedno, kdo to je, horší ale je, že VW se i přes ty svoje všechny zločiny stále prodává, to je vidět, že lidem morálka nic neříká... VW by se neměl přetahovat o první a druhý místo, ale o poslední a předposlední.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

včera | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A