Ludia, serte na diesel. Tiez jazdim 320d, automat, pohodicka, ale uplne som zabudol, co je to radost z jazdy. A pripomenul mi to vikend s 3,5 V6 hybrid. 360 konikov, usmev od ucha k uchu a priemer 7,6l (Dlhodoby, nie ten moj vikendovy :-D). No dobre, zralo to ten Shell 100+ ale zvykol by si urcite aj na 98 :-D
Mam BMW 740d x drive a mam celorocni prumer 8.3 litru nafty.313koni.tedy na naftu srat zatim nebudu.
Nepochopil si. Ten usmev mi diesel nespravi ani keby mal 500 koni ;-)A napisem este raz, benzin, 360 koni, dlhodoby priemer 7,6L. Kde je vyhoda dieselu? :-D
Reálná spotřeba bude kolem 6 litrů, spotřeba 3,9 je utopie a nic neříkající laboratorní údaj.
Svojho casu som mal ako nahradne auto pozicanu 6 valcovu 330d xDrive (F31) a vracal ju so spotrebou 5.8. A ver, ze som si zrychlenie na stovku za 5.4s riadne vychutnaval.Na 520d sa dalo uz davno realne jazdit za 5, nove stvorvalcove diesle ma BMW naozaj paradne vyladene.
Toto su klamstva. Pre boha ved fyzika musi fungovat. B-]
...otocili sme Dubrovnik s 520d (minulej generacie, manual) a feldou 1.6. Bawo bolo zatazene na cca dve tretiny uzitocnej hmotnosti, slo za rovnych 6, su v tom zapocitane aj prasarne na vodicov (3okmh useky v Madarsku) a kolona na Malej Kapele. Zaver: pohodlne a vyborne jazdiace auto na dlhe cesty. Vykonu viac nez dost. Co bolo ale zaujimave, v zavese sla ako nakladak kratka Felda 1.6 (pekny rozdiel :-), ta bola zatazena hlavne vzadu, niesla viac menej vsetku bagaz (aby nie, bagazi mensie pohodlie az tak nevadilo). A div sa svete, ta to dala za 7. Auta sli viac menej spolu, v zakrutach, na vyjazdoch a dialnici bawo uslo, ale max o jedno kafe na pumpe, felda sa zakazdym dotiahla, isla v jednom kuse: cez most pri Dubrovniku sli auta za sebou, tam som ju trosku ponahanal, nik mi do toho chvalabophu nepindal a bawo dobehol :-) Je to v prvom rade o tom, kto s tym jazdi a na co to auto pouziva. Vyslovene rozozranu potvoru dnes uz asi ani nekupite. Kazdopadne labor udaj o spotrebe nema s realom nic spolocne.
A to podla akej metodiky merania ?
Podle Albánský.
Bez elektromotora to nepojde. Len vdaka elektromotora a baterie je schopny hybrid v meste rekuperovat z brzdenia v meste cca 1/3 pohybovej energie.
A proč by to nešlo? Když nová třída E taky dokáže jezdit s takovou spotřebou, tak proč by nemohlo i BMW. https://www.youtube.com/watch...
Dlouhodobou mam s novym E 220d 6.2 ... ale pri trose snahy se da za nejakych 5.5 ... v lete na letnich by to za tech 5.5 asi mohlo jezdit normalne ... teda na eco rezim, sport ci sport plus jsou nejaky dva litry navic
Ak ti nevadi, ze tretinu pouzitelnej energie v meste premenis na teplo v brzdach, tak to samozrejme ide.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.